cherry coke Skrevet 15. oktober 2007 #26 Skrevet 15. oktober 2007 Kan du ikke snakke med svigerforeldrene dine om hvor viktig det er for deg å feire en rolig jul med pappaen din i år da? Kan ikke forstå noe annet enn at de må ha full forståelse for det? Synes også at samboeren din er litt vrang. Jeg forstår deg kjempegodt! Stå på ditt, du=) Han må jo skjønne etterhvert! God klem=)
yasmina Skrevet 15. oktober 2007 #27 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skjoenner godt at du syns dette er kjipt, men jeg skjoenner godt mannen din ogsaa. Her skal vi vaere med svigers i aar, er deres tur. Jeg har mest lyst til aa vaere med med familie da vi vet at dette blir min svogers siste jul, vaar eneste sjans for at han faar en jul med barna. Men vi har naa bestemt at siden det er svigers tur saa skal dem faa julaften, men vi gaar foerst i kirken med min familie og saa faa ungene gaver fra tante og onkel foer vi drar. Vi tar ogsaa resten av romjulen med min familie, eller med hovedvekt paa min familie. Men hvis dere var med din manns familie for to aar siden maa jeg si at jeg syns godt han kunne gitt deg denne julen her da. Det maa jeg si... Huff, foeler med deg ! Haaper dere klarer aa komme frem til noe som kan vaere greit for dere begge.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. oktober 2007 #28 Skrevet 15. oktober 2007 Du er slett ikke urimelig, en annen ting du kan dra frem er at du faktisk aldri har feiret jul med faren din etter dere ble i sammen, men dere har sikkert feiret jul med hans familie før. Selvsagt skal du få lov til å feire med faren din i år, du har da mistet en kjær mor og trenger kanskje mer enn noe annet nå familien din. Jeg synnest nok mannen din er urmielig som ikke skjønner det at foreldrene hans kan vente et år. Og svigerfamilien din har jo flere medlemmer de kan feire sammen med.
Monajenten Skrevet 15. oktober 2007 #29 Skrevet 15. oktober 2007 Signerer Alva. Da jeg var sammen med jenten min sin pappa, var det han som hadde skilte foreldre. Men det er ikke mine foreldres feil, så her var det annenhvert år med min familie og annenhvert med hans familie. Syns det bare er rett og rimelig, de som ikke er skilt skal ikke måtte bli "straffet" for det. Når det er sagt, syns jeg definitivt at din mann burde vise forståelse akkurat denne julen. Det er en spesiell situasjon, du har mistet mammaen din og selvfølgelig har du behov for å være med pappaen din. Det syns jeg både mannen din og svigers burde forstå, og respektere.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #30 Skrevet 15. oktober 2007 Så du mener at for hver jul dere er hos hans familie skal dere være to hos din? Det er faktisk urimelig..
cherry coke Skrevet 15. oktober 2007 #31 Skrevet 15. oktober 2007 Sweet Amber; hun mente jo denne julen da. Den er litt spesiell for henne, siden hun har mistet moren sin. Forstår godt at hun vil være med sin familie i år.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #32 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skummet nok over litt fort...Første julen uten moren din synes jeg du burde være hos egen familie..Sorry at jeg svarte før jeg fikk med meg hele greia. Håper du får en fin jul til tross for det som har skjedd.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. oktober 2007 #33 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg leser gjennom innleggene her. Alle sier at egentlig er det jo svigerfamilien sin tur eller kan feire hjemme og be alle dit. Men er det ingen som leste hva twintipp egentlig skrev da. At hun ønsker en stille jul med faren sin i trygge og rolige omgivelser. Og hun har faktisk ikke feiret jul med faren sin siden hun var 13. Og da mener jeg virkelig at hun ikke er urimelig fordi hun vil feire med faren sin i år, det er da egentlig hans tur uannsett å få feire med datteren sin også.,Og en annen ting når enn flytter så er det ikke noe gøy å ha noe jultilstelning mitt i flyttinga. Det vikitgeste er at du får en så bra jul som det går an etter forholdene twintipp og ikke bry deg om hvem som blir såret osv. Du må tenke på deg selv litt nå. KLem fra meg
* 5 om dagen * Skrevet 15. oktober 2007 #34 Skrevet 15. oktober 2007 blir jo ikke 2 ganger hos hennes foreldre da, da moren døde etter jul i fjor... men jeg synes du skal la følelsene bestemme, og synes du det føles rett å reise til din far, så gjør du det...
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #35 Skrevet 15. oktober 2007 Snakket med pappa nå og sagt at lillegutt og jeg kommer ihvertfall. Så får mannen gjøre som han vil. Jeg kan ikke tekkes alle. Vi ba dem alle i fjor, da takket de ja.. Så ombestemte de seg pga. datterens barn ble sure. Jeg har sagt til mannen min at jeg ber om forståelse for at dette er en spesiell jul for meg. Og at jeg skal feire hos pappa, som forøvrig er den eneste som aldri har mast om noenting. Så nå er det oppe og avgjort. Takk for svar.
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #36 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk Verdens peneste gogutt er min:o) Klem tilbake
cherry coke Skrevet 15. oktober 2007 #37 Skrevet 15. oktober 2007 Godt for deg=) Sikker på at faren din ble kjempeglad! Synd at det ofte blir ofte styr i julen=( Man skal jo helst tilfredstille alle og sette seg selv i siste rekke, og det skal jo ikke være slik?=) Kos deg i julen og slapp av, det har du sikkert godt av!=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #38 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for det og i like måte cherry coke!) Ja, det bruker bli mye styr, også har vi tekkes de andre for pappa aldri lager noe nummer ut av ting. Ja, han setter utrolig stor pris på det!! Så han ble helt rørt i går:o) Synd det skal bli så mye styr ja, men til neste år kan jeg heldigvis be alle hjem til meg. :-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. oktober 2007 #39 Skrevet 15. oktober 2007 Dette er ikke inviklet i det hele tatt! Du skal feire en fredlig jul sammen med faren din, og mannen din skal ha forståelse for det...situasjonen slik den er nå er jo ikke noe som skjer hvert år. Han får vente et år ekstra med å feire jul med foreldrene sine.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #40 Skrevet 15. oktober 2007 Signerer Riga. Syns det er kaldt av han å ikke ha forståelse for det... Dere kan jo ta igjen alt det andre neste år. Klem!
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #41 Skrevet 15. oktober 2007 Takk. Ja, jeg blir litt oppgitt selv.. Må si det:-p Klem tilbake
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #42 Skrevet 15. oktober 2007 Det forstår jeg godt. Julen er jo en sårbar tid der man tenker på de man savner. Forstår veldig godt at du vil ha det rolig og ha kjente rundt deg sånn at du kan gråte en skvett når det måtte passe... :-) (Hvis du vil ha et smil må du se på det siste bildet jeg la ut på Facebook. Gutta ser på Teletubbies ;-) )
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #43 Skrevet 15. oktober 2007 Husker vi skulle være hos svigers den jula mamma var syk. Jeg var helt sikker på at det ble hennes siste og byttet derfor til å være sammen med henne. Det ble en rar julaften og svigers var vel ikke helt med på den, men jeg stod på mitt. Man skal følge hjertet sitt i slike saker og jula handler faktisk om å være nær noen man har kjær....for å si det enkelt og vanskelig på samme tid:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #44 Skrevet 15. oktober 2007 Ikke sant LOTP...... Der sa du det. Spetakkel: :-D :-D Det er vel noe av det råeste bilde jeg har sett!!! Snakk om blinkskudd, hehehehehe:-D Utrolig festlig!!!!! ..hihihihi...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. oktober 2007 #45 Skrevet 15. oktober 2007 Så på profilen din at du er født i 81-om det er rett da. Så da er du 26 år? Og du har ikke feiret jul sammen med pappaen din siden du var 13?? Hvorfor? Var han ikke god nok for deg da mammaen din levde? Hvorfor vil du absolutt dit etter 13 år!?
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #46 Skrevet 15. oktober 2007 Herregud menneske. Av den grunn at min mamma har vært alene, mens min pappa er gift på ny, med et barn. SÅ for at mamma skulle slippe å sitte alene på julaften, har jeg valgt å være sammen med henne! Vi har feiret hos pappa lille julaften. God nok forklaring for deg?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #47 Skrevet 15. oktober 2007 tror du glemte personnr eller andre viktige opplysninger for at vi skal kunne sjekke likningen din på skattelisten:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. oktober 2007 #48 Skrevet 15. oktober 2007 Var ikke ment som noe vondt mot deg eller dine. Kunne bare ikke helt forstå av det som var kommet frem, at nå etter 13 år så måtte du være der for å overleve julen. Så ja, da er det forklaringen god nok:) Så da synes jeg det er litt smålig av mannen din og ikke være med så kunne dere heller være hos svigers 1.eller 2.juledag.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. oktober 2007 #49 Skrevet 15. oktober 2007 Den heldige eier av ett barn Smakløst. Tror du skal tenke over litt før du svarer. Twintipp: Ser at du har både takket ja og sagt til mannen at "slik blir det". Var bare det jeg ville si til deg at du må gjøre, det fortjener du =) Lykke til! Håper jula blir rolig og fin, slik at du kan huske den lenge! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå