Gå til innhold

Oppstart av pergo i uke 41.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe greide ikke å holde meg:-) Tok en gr test i forgårs som ble sef neg....I dag når eg skulle tømme søpla datt dn sef ut og dn var pos....

Skal ta en til seinere i dag når eg har vert på apoteke å kjøpt en ny.....håpe håpe håpe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!! Krysser fingrene for at du får en positiv test i dag også!

Skrevet

Slenger meg på her jeg også. Kjekt å snakke med andre i samme båt!

Jeg tok min første pergo kur mnd skifte august/september.. Nå har jeg pillefri mnd, og venter på mensen! Håper at jeg ikke får den, men hr en anelse om at jeg får den... det er nå 33 dager siden siste mens.. Har ikke testet meg enda, er ikke så positiv jeg:)

Har hatt veldig lange sykluser siden jeg sluttet på p-pillen! Har umodne egg, så derfor går jeg på pergo:)

Jeg har utrolig brystspreng.. Er det noen andre som har slike bivirkninger av pergo?

Skrevet

Æsj dn va neg.....kan kansje se en svak strek men de er bare en ønske strek hehe :-(

Skrevet

Men så lenge mensen ikke har dukket opp så er det vel fortsatt håp:-)

Skrevet

Hei Pompel og Pilt

Vi prøver så godt vi kan og tenke positivt:-) Vi har tatt svømmetest av mannen og blodprøve av meg. Testene viste at han har få svømmere og jeg har høy FSH (nedsatt eggstokkfunksjon). Men de vil ikke trekke noen konklusjoner av kun en prøve, så vi må ta nye prøver begge to. Krysser fingrene for at de er bedre for oss begge....

Vi har prøvd i litt over to år. Ikke så veldig aktivt egentlig, men nok til at noe burde ha skjedd til nå...

Krysser også fingrene for gode prøveresultater for dere:-)

Skrevet

Hmmm, en svak strek er fortsatt en strek. Hvis du har IKM i uke 45 så er det jo fortsatt tidlig. Når jeg var gravid så viste testene ganske svakt lenge... Krysser fingrene for deg!

Junine: Takk for tilbakemeldingen. Skal se det ordner seg for dere!!!

Positive tanker, positive ord og det positive gror (forhåpentligvis bokstavelig talt ;))

Skrevet

Føler på hele meg at tr snart kommer og livmortappen er open og klar for tr :-(

Skrevet

Hvordan går det Lykkeboden? Har tante Grusom meldt seg?

Akkurat nå er min mann inne og tar en ny svømmetest. Håper på bedre resultater denne gangen:-)

Skrevet

Heia Jenter :-)

Ingen tr ennå men dn kommer sikkert før helgen.

Har så utrolig ømme brystvorter og skikkelig tr murringer :-(

Hadde håpet at spiren satt på dn første pergo kur...

Hvordan går de med dere da ( symtomer og sånt ) ?

Skrevet

Ingen symptomer her i gården, hverken på det ene eller andre..... Men så skal jeg ikke ha tr før ca. 7 nov.

Skrevet

Når får du svar på svømmerne da Junine? Krysser fingrene for deg og alle andre her inne.

Selv har jeg tatt en digitaltest 3 dager før IKM og den var POSITIV! Hurra! Vært kvalm noen dager, men har ikke turt å legge formye i det! Da krysser jeg fingrene for at frøet holder seg i ni mnd. Lenge leve PERGO!

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten spire!!!:-) Så fantastisk at pergoen virket for dere. Vi har ikke fått svar på svømmetesten enda, men vi ringer til klinikken på mandag for å høre. Uff, altfor nervepirrende dette her:-)

Skrevet

Pompel og pilt GRATTULERER sååååååååååååå mye. Du får sende noe baby støv til oss andre på tråden her :-)

Junine har dere hørt noe fra klinikken ang svar på svømmerene ??????????

Skrevet

Junine og Lykkeboden, tusen takk :) Håper bare så inderlig at spira holder seg der!!! Sender babystøv og mange gode tanker til dere! ************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Takk for det:-) Legen min skal ringe meg i morra ang prøveresultater. Er litt nervevrak nå.

Skrevet

Tar imot maaaaaaaaaaaaaaaaase støv :-)))))))

Den blir nokk verende dr i 9 mnd skal du se :-)

Hold oss oppdatert i morgen når dere har fått svar.....

Skal tenke på dere i natt :-)

Skrevet

Nå har jeg pratet med legen, og prøvene var dessverre ikke noe bedre nå:-(

Vi skal inn til videre samtale om en måned og prate om veien videre.

MEN FØRST skal jeg ha meg tre gode uker ferie i mye varmere strøk!!!! Kanskje jeg klarer å få tankene over på noe annet en stund.

Hvordan går det med deg da Lykkeboden?

Skrevet

Off de va synd :-(

Venter fremdeles på tr her dn har ennå ikke dukket opp :-(

Bare neg gr tester og :-(

Skrevet

Æsj eg har ennå ikke fått tr :-( Hva skjer med meg?

Var på ul dn 24 okt og da hadde eg hatt el for noen dager siden sa ho.

• 2 uker senere...
Skrevet

YYYYYYYYEEEEEESSSSSS

Testa pos i går........Endelig...

Sender masse babystøv t deere andre......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...