Gå til innhold

hvordan er det med symptomer da jenter ikm uke 43?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er inne i min andre prøveperiode og har IKM 26.oktober. Har tatt EL-tester i denne syklusen, men uten positivt resultat... Blir litt engstelig for at jeg ikke får eggløsning. Har ikke vært gravid tidligere og har litt angst for at jeg ikke kan få barn, men det er sikkert bare dumme tanker som dukker opp nå... Jeg prøver å kjenne på kroppen etter symptomer, men det virker så håpløst når jeg ikke har fått positivt utslag på EL-testene. Kjenner meg litt øm nederst i magen og har en enorm appetitt! Får håpe det er gode tegn ;-) Lykke til alle sammen! Det blir noen vannvittig spennende dager neste uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har myyye luft i magen..håper det er posetive tegn

Skrevet

Sult-følelse hele tiden

Ømme bryster

Såre brystvorter

Humørsvingninger

Blødende tannkjøtt

Stikkinger

Mensmurringer

Kviseutbrudd DILUX (pleier ikke ha det...)

Vondt i korsryggen

Støl i magen

Tjaa.. Det er dette jeg har hittil! ;)

Skrevet

oy. det høres ut som at det vil gå riktig så bra for dere denne ppen...

har mye luft i magen men ellers kjenner jeg ingenting. er på dag 21 i dag... jo litt hormonell er jeg. stakkars gubben min...

Skrevet

Så dere at det var to fra uke 42 som hadde testet positivt 5 dager før ikm!

Skrevet

Ååå... Jeg har så lyst og teste!! Men er redd det er altfor tidlig... Uff! *smører seg med tålmodighet*

Skrevet

Mine symptomer denne pp: Sliten, varm, småkvalm og uggen. Idag har jeg hatt mensenmurringer og vondt i magen. Har begynt på blotrykksmedisin og en av bivirkningene der kan være kvalme. Men det er jo lov å håpe at det kommer av andre grunner. :) Begynner å bli lei av symptomjakt hver måned, også kommer den hersens tanta uansett hvor mange symptomer jeg har hatt.. Men kvalme er nytt. Håpe, håpe!

Skrevet

Hehe.. Idag steg tempen min litt også! Like spennende og tempe på morgenen som å tisse på pinnen!! Små barn, store gleder...

Har bare tempet 4 dager da..

Skrevet

TauZa på symptom jakt!

hehe..

sure oppstøt X

Skrevet

vel, har et inlegg oppi her men jeg vet da søren.

Eneste symptomet(fortrenger alt annet)

er en test som er svak positiv. Har ikm mandag eller tirsdag.

Er det mulig å få positiv nå da?

:-)

Skrevet

Det er en go del som har symptomfrie svangerskap. Jeg vet om flere veninner som ikke har funnet ut at de var gravide før etter 2 mnd på vei og det er fordi de ikke har hatt noen symptomer. Må o bare vente til over IKM du da soria moria åsså ta en ny test da.

Skrevet

Jippiiiii!=)

Er kvalm i dag!!!!!!!

Haha...

Små barn, store gleder er helt riktig!

Skrevet

Ja tenk å juble for å være kvalm.. hehe. off det vet jeg ikke om jeg klarer

Skrevet

Heihei jenter :)

Jeg har ikm 24-25.. Har ingen symptomer, men har rett og slett ikke kjent etter denne mnd engang. Flink ;o) Forje mnd hadde jeg ALLE symptomene, men bestemte meg for å være mindre på forumet og ta det litt med ro nå ;) Forje svangerskap hadde jeg ingen symptomer som jeg merket.. ømme pupper fikk jeg når jeg var rundt 8 uker på vei..

Men når det nå nevnes, jeg har utrolig mye luft.. men det kan være noe jeg har spist ;)

EL-testet positivt onsdag 10 og torsdag 11. (11.kl 12 på dagen). Testet igjen den 12. tiiidlig om morgenen (kl 6) og var da negativ. Hadde sex hver dag mandag til og med fredag.. så det er jo håp ;o)

Spennende dette her :) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jeg har mensmurringer, fryser og masse kviser! :)

Håper på det beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...