Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 jeg har ømme bryst det er vel omtrent alt tror jeg har ikm 22-24 okt. er sååååå lenge til,vil teste NÅ!!!
Hemmeligheten Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke før 27. jeg da men lurte på om jeg kjente EL stikking i sted. Om det stemmer at spermen kan leve i 5 dager så er det jo håp.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 ja man får håpe det da,eller så får dere ta dere en runde i kveld;) bestilte meg nettopp stavtester jeg nå kommer vel tir eller ons så da spørs det om det blir testing torsdagen kjenner jeg meg selv rett,hehe:)
Lillegull og spiren Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 he.he ingen symtomer enda,,men jeg fikk posetiv el test på fredag den 12 og lørdag den 12..bruker cb digital.dette er pause mnd fra min andre dobble pergo kur..har vært til undersøkelse og ingen ting galt å se på meg,så det var jo bra..og samboeren var inne på riksen på fredag og leverte sæd prøve,så vi får svar fra den om 14 dager..lenge å vente..huff:) men vi fikk kost oss mandag,fredag,og lørdag..kunne ikke ha sex etter mandagen pga at samboeren skulle teste seg på fredag..men jeg er så glad jeg fikk posetiv el test,,tatt noen pauser fra den testinga..men nå måtte jeg bare teste igjen..he.he så kan jo være en liten spire der inne nå
Jelly Belly Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har hatt veldig stikkinger/murringer i livmoren. Våknet av det idag tidlig.. Kjennes ut som noen har plassert en ballong inne i der og prøver og blåse den sakte opp. Stikker og strekker. Ellers har jeg såre brystvorter.. Ikke noe mer enn det egentlig!! Men har ikke ikm før 27!! (Tror jeg da.. Vet ikke når el var)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 mener jeg kjente antydning til bekkenløsning i dag ,det er ett tegn for meg hvertfall,hadde det når jeg gikk med min sønn,å kjente det ei uke før jeg hadde ikm første sv.skap etter han (mistet da) så håper att jeg kjenner mer til BL,teit å ønske det å men.. hehe...
dulille junivenn Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tør ikke håpe eller tro, så redd for å bli skuffa. Har aldri vært gravid, så vet jo heller ikke hvordan ting skal være Har vært veldig oppblåst i to dager nå. Luft i magen, og promping(!!!!), det er ikke helt meg. I tilllegg føles det som jeg har et belte rundt magen rett nedenfor navlen... Noen som vet hva dette kan være??? MEnsmurring også, men ikke IKM før 24... Og litt øm i nedre del av magen.. Noen gode tolkere???
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2007 luft kan være ett tegn mensmurring kan være ett tegn å ømheten kan være ett tegn spennende å se da:)
Rafi Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Har ikm den 28 okt, men mulig det kan jo bli ikm 29 også, så jeg er litt sånn midt i mellom uke 43 og 44. Men kjenner dere symptomer allerede da? Trodde ikke symptomene kom før nærmere ikm....men noen av dere kan jo ha hatt EL nesten en uke før meg da. Hadde EL i går mener jeg. Er spent denne perioden. Tror jeg har truffet rett nå må jo være positiv frem til TR evt dukker opp. Hadde vært perfekt å bli gravid nå, har bursdag snart og det hadde vært verdens beste bursdags gave
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Regner med at jeg er IKM den 23, men hvem vet? Mensen har bare kommet tidligere og tidligere, men hadde en stabil syklus på 28 dager tidligere. Har ikke tatt el-tester og jeg begynte å tempe for 4 dager siden så vet jo ikke om jeg har hatt el. Men sitter nå og har voksesmerter i lysken og høyre benet, samt smerter nederst i "rompa". Jeg vet jeg hadde det da jeg var gravid sist, men klarer ikke å huske om jeg har hatt det slik når jeg har hatt el tidligere. Ellers føles puppene faster/større ut men det er nok kanskje bare innbilning?.
dulille junivenn Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Huff, dette blir spennende fremover. Ser ut til å være babyboom her inne om dagen, så vi får bare håpe det fortsetter slik Så mange vi er med IKM uke 43- har dere sett lista? Jeg har vondt i lysken, og er øm og sår på nedre del av magen. Luft i magen og promping fremdeles.. Ikke så morsomt å gå rundt på jobb å føle at man må prompe hele tiden... hm.. Humøret svinger VELDIG- griner lett.. Men det kan veldig gjerne være mensen, fo rlbir ofte slik da.. Huff gruer meg så til TR!!!!!!!!! Men er vondt å gå å vente på den når den tid kommer også... Hvordan går det med dere andre??
Tirilmor82 Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 Ja, dette blir spennende! Jeg er faktisk kvalm (mest på morgenen), og har også periodevise mensmurringer og vondt i hodet. Har også hatt vondt i lysken/nederst på innsiden av hoften.. Og også hatt noen hetetokter! (Vanligvis erjeg en skikkelig frossenpinn), og litt ømme bryst. Tenker at det er litt rart om det skal komme så mange symptomer såpass tidlig, men samtidig er de der jo! Har vært gravid en gang før, og da var jeg også kjempekvalm.. Men husker ikke hvor tidlig det begynte. (Da hadde jeg også veldig lyst på BRUNOST av alle ting.. Og det er det eneste jeg har lyst på om morgenen nå om dagen..!) Har IKM 23., så det blir nok testing til helga, tenker jeg! Utålmodig og spent! Hva tror dere..? Er det tidlig med symptomer? Egget har i tilfelle bare nettopp festet seg..?
madde på pergo Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har utrolig menssmerter! Får håpe det ikke er TR som er på veg!!!! Har også vondt i hodet og kjempe trøtt og sliten! Så det verste! Jeg spiser HELE tiden! Og spiser jeg ikke, har jeg lyst på mat! Hihi... Krysser alt jeg har for at vi alle er gravide!
Prinsessa78 Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 Har IKM 27 oktober. Har så utrolig mageknip nederst i magen,ikke kjent sånn før. Men får nok bare vente å se. Tester dere på dato for IKM? Lykke til jenter :-)
Jelly Belly Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 IKM 27 oktober her også, å kjenner skikkelig murringer/stikkiner. Tidvis menssmerter.. Pluss at jeg har plutselig blitt så treg i magen, hetetokter, nattsvette og ømme brystvorter!! Jeg SKAL være gravid denne syklusen. Så greit er det!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. oktober 2007 hadde skikkelig stikninger nederst til høyre idag, blir glad for alt vondtet man får som kan være tegn vettu,hehe... så nå har jeg altså ømme pupper(mye mere øm enn forrige pp) synes det brune har utvidet seg stikningen idag bekkenvondt i går NEI vi er nok GRAVIDE alle mann tenker jeg håpehåpe;)
LinePine85 Skrevet 16. oktober 2007 #17 Skrevet 16. oktober 2007 Kan man merke antydning til symptomer allerede to dager etter evt.unnfangelse? Jeg er helt ny i å LAGE barn,ikke bare trene på det. Hihi.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. oktober 2007 hmm tror kanskje det er tidlig men jeg aner ikke jeg altså,alt er sikkert mulig;) har du testet med EL så du vet når du hadde det?
LinePine85 Skrevet 16. oktober 2007 #19 Skrevet 16. oktober 2007 Hadde EL den dagen...men jeg tror også det er litt tidlig...*littskuffa* Men bedre lykke neste gang på meg. Vil ha vår lille huleboer snart!
Jelly Belly Skrevet 17. oktober 2007 #20 Skrevet 17. oktober 2007 Er blødende tannkjøtt et symptom.........??
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 har stikking og mensmurringer jeg og,kjennes ut som om tr er rett rundt hjørnet...litt hodepine og trøtt!!hadde el 19-20 okt,,så HÅPER!! har hetetokter (er frostpist hehe) føler meg stiv i magen.. begynte plutseli å blø på tannkjøttet her en dag og..
dulille junivenn Skrevet 17. oktober 2007 #22 Skrevet 17. oktober 2007 Ikke helt i form jeg heller. Murring, romling, promping(!), vondt i lysken, vondt en strek på sidene ned mot lysken, stikking i magen og underlivet, øm i nedre del av magen- og nå mensmurringer... Kan noen si meg om dette er symptomer?? Litt lite peiling jeg- aldri vært gravid.. IKM neste tirsdag eller onsdag. Viss TR skal dukke opp(uten å være invitert) håper jeg hun kommer tidlig. Så slipper man begynne å lure!! Håpe håpe håpe, men tør ikke forvente noe. Regner med TR dukker trofast opp...
babyimagen!! Skrevet 17. oktober 2007 #23 Skrevet 17. oktober 2007 Hei hei. Jeg har også IKM 27 okt. Aner ikke om vi traff el. men vi gjorde en hederlig innsats dagene rundt det jeg tror var el. Jeg går her med mensmurring, innbiller meg at puppene er tyngre (det var slik jeg skjønte at jeg var gravid sist- har datter på 2 år) og de to siste dagene har jeg prompet noe helt sinnssykt mye! Er dette et tegn eller? Skjønner ikke noe jeg.... Det vil ingen ende ta...Redd jeg bare innbiller meg alt....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 17. oktober 2007 jepp til att blødende tannkjøtt kan være tegn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå