Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #26 Skrevet 14. oktober 2007 Aldri, i hvert fall ikke McDonalds og heller ikke Burger King. Har funnet på å gå innom ting som Subway og slike som faller i samme kategori, men det er ved svært sjeldne anledninger.... Kanskje 1 gang i året, om ikke sjeldnere.... Men å gå ut å spise på andre restauranter gjør jeg ganske så ofte - men det er da ikke den "fast-food" typen... Er ikke noe glad i sånn mat.
--arkin-- Skrevet 14. oktober 2007 #27 Skrevet 14. oktober 2007 vi har ikke mc donalds men jeg er veldig glad i sånn mat, hehe.. men det sikkert 2. hver mnd foretrekker heller resturant, så hvis jeg teller med det blir det sikkert 2-3 i mnd
mam <3 Skrevet 14. oktober 2007 #28 Skrevet 14. oktober 2007 Såpass sjeldent at jeg glemmer hvor grusom maten er før jeg kommer dit neste gang. Er der en gang i året max, og det er de gangene jeg nesten har dødd av sult og det har vært sent f.eks.
TurangaLeela Skrevet 14. oktober 2007 #29 Skrevet 14. oktober 2007 Etter at jeg fikk barn i feb.06 har vi vært der 2 ganger, 1 gang på burger king.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #30 Skrevet 14. oktober 2007 3-4 gr i året, men alltid i utlandet når vi er på ferie!
yasmina Skrevet 14. oktober 2007 #31 Skrevet 14. oktober 2007 Vi spiser ute ca 2 ganger i uken tenker jeg, men sjeldent McDonalds. Gaar vel paa foodcourten kanksje en gang i mnd eller to og da hender det at mannen tar McDonalds, men ikke jeg og ungene. Jeg tar somregel indisk eller italiensk, det samme faar ungene. faar ungene selv bestemme hva de skal spise naar vi er ute velger dem alltid spaghetti, nesten aldri hamburger, poelse osv.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #32 Skrevet 14. oktober 2007 Aldri. Jobbet der som 15åring. Sommeren kjent som "sommeren fra helvetet"/"skammens sommer" og den lukta av frityr *uaæææhhh* den er så fæl. Klarer den ikke.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #33 Skrevet 14. oktober 2007 før da jeg bodde rett ved siden av mc'en ble det litt ofte ja... Nå når jeg har fått baby er det TILTAK å gå ut av huset bare for å gå på mc donalds, og det gidder jeg ikke. mye lettere å lage middag hjemme... har heller ikke lyst på mc donaldsmat lenger... var vel en gravidting=)
Hera Skrevet 14. oktober 2007 #34 Skrevet 14. oktober 2007 Tja, 4 -5 ganger i året kanskje. Er vel ikke den maten jeg synes best om, men går greit sånn for en gangs skyld.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. oktober 2007 #35 Skrevet 14. oktober 2007 Stort sett aldri, men når jeg var gravid spiste jeg macdonalds-toast flere ganger i uka.
Alba44 Skrevet 14. oktober 2007 #36 Skrevet 14. oktober 2007 Kan faktisk ikke huske sist jeg var der, så det er sjelden. Lunken,dvask mat klarer jeg meg fint uten. Smaker myye bedre med burgere man lager hjemme. Pizza elsker jeg da, så er av og til ute og spiser det.
snupp & mamma Skrevet 14. oktober 2007 #38 Skrevet 14. oktober 2007 hm.. 2-4 ganger i mnd.. men snuppa er bare 9 mnd, så hun spiser ikke da! men ikke så ofte mc donalds da, heller kebab og pizza:) veldig usunne vi visst
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 #39 Skrevet 14. oktober 2007 3-4 ganger per mnd blir det nok (ikke McDonalds saa mye,men Burger King,Arbys o.l)
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 #40 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg velger ikke feite hamburgere. Vi spiser kylling naar vi er der stort sett. Vi spiser ute en gang i uka paa restaurant. Har det som en slags familieplan, og vi elsker Cracker Barrell!! =o) Der har de god mat,der!
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. oktober 2007 #41 Skrevet 14. oktober 2007 Ca. annenhver uke tenker jeg. Synes det er gøtt jeg da:o)
Blue Lady Skrevet 14. oktober 2007 #43 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke McDonals i Tromsø, og BurgerKing er vi aldri på. Men er sikkert ute og spiser pizza/baguette ol. 1 gang i uka.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. oktober 2007 #45 Skrevet 14. oktober 2007 Sammen med guttungen blir det ikke McDonalds oftere enn annenhver uke... Mens jeg og sambo spiser McDonalds litt oftere av og til da det er veldig enkelt for meg å kjøre innom på vei hjem fra kveldsjobbing! hehe
børdi Skrevet 14. oktober 2007 #46 Skrevet 14. oktober 2007 spiser det kanskje et par ganger i mnd eller noe sånn, noen ganger oftere:-) godt med litt junk innimellom,,,,:-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. oktober 2007 #47 Skrevet 14. oktober 2007 Hadde det vært opp til meg hadde vi spist der hver dag Jeg eeeeeelsker chicken mcnuggets, og det er ingen som slår mc'ern på det området!! Og den dispenser cola'en de har der er driiit god!!! Selv om jeg som oftest drikker jordbær shake da. Er faktisk ikke så ofte vi er der og spiser full meny da, det er kanskje en gang i måneden. Blir ofte til at vi kjører innom drive in og bare kjøper en liten cheese burger som "forrett" i drive-in på lørdagen hvis vi skal spise sen middag etter at ungen er lagt. Så alt i alt, så tenker jeg vi er innom der av en aller grunn 3-4 ganger i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå