Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere på McDonalds og lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må jeg innrømme at vi er der nok ca 1 gang i mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri, her er det ikke macdonalds eller burgerking og takk og pris for det, så slipper vi mas om å dra dit, syns maten der er så fæl! Spiser aldri på gatekjøkken heller, skal vi ut å spise med ungene drar vi på dollys. Og det er kanskje en gang hver 3. mnd. :o)

Skrevet

2 ganger i året kanskje..vi har ikke mc donalds her vi bor..hehhe..:P

Skrevet

McDonalds - prøvd 1 gang, aldri mer.

BurgerKing - 5 år siden sist

Ellers er vi ute og spiser på pizzarestaurant eller lignende kanskje annenhver måned.

Vil heller betale litt ekstra for å få mat som smaker, enn å "kaste" bort en 50-lapp på BurkerKing

Skrevet

ikke annen hver mnd en gang på oss...

Skrevet

McDonalds - aldri. Lignende - kanskje en gang annet hvert år, men det kommer jo litt an på definisjonen; er SubWay lignende? TacoBell?

Skrevet

Veldig skjelden - blir litt kvalm av sånn mat faktisk...etter jeg var gravid sist og kastet opp bare ved tanken på fet mat....men liker godt salatene til McDonalds, så de spiser jeg ca en gang i mnd..hvis ikke skjeldnene...

Skrevet

Annenhver mnd kanskje... Ungne liker det godt, og synes selv det er grei livredding...

Skrevet

He he he, ingen som går der en gang i uken eller oftere vil tørre å svare på denne tråden av frykt for å få barnevernet på døren av de "perfekte" mødrene her inne;-p

Ville bare informere dere som går på Dollys osv at det faktisk er minst like usunt å spise pizza, lyse baguetter med majones/dressing osv som å spise hamburger på McDonalds eller Burger King. Like morsomt hver gang når noen sier: nei nå går vi på Big Bite dere, det er MYYYYE sunnere en hamburger. Knallsunt med hvitt brød og kylling i karrimayo;-p

Skrevet

Jeg går ikke på dollys fordi det er sunt, men fordi det er lettvint og godt, macdonaldsmat er jo bare fæl! Blir småkvalm rett og slett.

Bare til opplysning altså. ;o)

Skrevet

McDonalds aldri, for jeg syns de ikke har noen gode burgere der. Hvis vi en sjelden gang går på BurgerKing, så er vel det kanskje en gang pr. halvår.

Skrevet

Vet ikk hvor ofte, men en og annen gang. Spiser aldri der, men tar det med og spiser det i bilen på vei hjem etter en handletur. Spiser stort sett salatene da vi er for det meste spiser lavkarbo-mat.

Skrevet

Det kan jeg vel nesten si blir aldri. De gangene vi har spis på slike steder, spiser vi ikke burgere noe jeg forbinder med disse stedene. Liker rett og slett ikke slik mat.

Skrevet

spiste før men etter at noen venner av meg ble matforgiftet 2 ganger så sluttet jeg å gå der..spiser eller mat på en bedre resturant enn å risikere å bli syk..

Skrevet

Syns Burker King er bedre enn Mc.Donalds..Bedre burger..Der spiser vi kanskje hver tredje mnd eller noe. Syns det er kjempe godt jeg:-))

Men det er vel minimum en gang i måneden vi enten bestiller peppes, kebab/hamburger fra en sånn restaurant oppi lia her, eller er ute og spiser..

Skrevet

mc donalds er jeg bare på når jeg er ute med venniner som absolutt vil dit..vil heller dra på burgerking jeg da..vet ikke hvor ofte det blir

men vi bestiller nok mat eller er ute å spiser ca 1 gang i mnd minst

blir dyrt men det er verdt det:)

Skrevet

Aldri. Er vi ute å spiser, spiser vi skikkelig mat.

Skrevet

Mc Donalds/Burgerking: 0-1 gang per år

Annen hurtigmat: like sjelden

Hender vi spiser pizza eller er på andre restauranter.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bare vi som er der "titt og ofte"??

De helgene snuppa er her hos oss, så pleier vi og reise til byen, og da hender det vi er innom mc,donald. Så jeg vil nok si 2 ganger i mnd...

Skrevet

Det er sjeldent det ... maks 5 ganger i året tror jeg ... kanskje ikke det engang

Skrevet

En gang i blant, blir for det meste burgerking. Jeg synes det er godt, mannen min synes det er godt, og mini elsker det!

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Mc Donalds er sjelden...3 ganger i året kansje,men hender jeg kjøper en burger i drive-truen hvis jeg er veldig sulten og på vei hjem..!

Dolly og annen pizza spiser vi oftere...kinamat spiser vi mest!

hadde dilla på milshake fra mc`en da når jeg var gravid !!:-/

Skrevet

2 til 4 ganger i mnd ca..

Noen som har smakt den nye bananmilkshaken til mcDonalds? ;) Har ikke prøvd den selv enda.

Skrevet

Velger som regel burger king framfor mcDonalds foressten. Mere "mat" i burgerne der synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...