Mamman til M&E Skrevet 14. oktober 2007 #26 Skrevet 14. oktober 2007 Huff da, husker tilbake på den siste tiden vi hadde med pappa, både som utrolig trist og utrolig flott. Håper dere tar vare på hverandre i den vanskelige tiden dere nå går gjennom. Sender deg mange varme klemmer
¤ my precious ¤ Skrevet 14. oktober 2007 #27 Skrevet 14. oktober 2007 Mistet mamma for 10 år siden. ...og det var ganske tett opp til det verste jeg har opplevd, da barnefaren bestemte seg for å bli sammen med en annen da jeg var gravid...
lenej :o) Skrevet 14. oktober 2007 #28 Skrevet 14. oktober 2007 da sønnene min døde. og alle gangene jeg har tatt blodprøve!!
lenej :o) Skrevet 14. oktober 2007 #29 Skrevet 14. oktober 2007 Herregud, lene! ikke sønnene - men SØNNEN MIN! bare en ja!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #30 Skrevet 14. oktober 2007 Det værste jeg har oplevd er å bli misbrukt seksuelt når jeg var liten og når jeg var sammen med en som mishandlet meg psykisk og fysisk i litt over to år..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #31 Skrevet 14. oktober 2007 å få beskjed at barnet mitt døde i magen min på termin, å måtte gå gjennom fødselen og så gravlegge barnet mitt. Jeg har også vert gjennom abort, voldtekt, psykopat mann og baksnakking på høyt nivå der jeg ble utestengt fra samfunnet.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #32 Skrevet 14. oktober 2007 KRIG..... Noe jeg håper mitt barn aldri opplever.... Også dyp depresjon som jeg opplevde, og min mor noen år etter, da var hun LANGT nede...töft å se på...mistet farmora pga kreft og 1 mnd ut i min förste graviditet får jeg vite at pappa har kreft...DET var j....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå