Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #26 Skrevet 14. oktober 2007 Såklart jeg også har et ansvar! Men det er arbeidsplassens ansvar å legge til rette for at man får pauser,planleggingstid til oppaver SKOLEN ønsker at man skal utføre osv.Jeg har ikke sjans til å bruke min fritid til slik, selv om jeg kan skrive timer for dette. Dette er ett gjennomgående problem som flere sliter med. Så for meg å komme som nyutdannet uten noe erfaring fra arbeid i skole å stille masse krav synes jeg er vanskelig. Jeg gjør så godt jeg kan,men når jeg ikke kommer noen vei blir jeg tappa og psykisk nedkjørt. Jeg er eneste med min utdannelse på arbeidsstedet, og har heller ingen som ikke er lærere å diskutere ulike problemstillinger med. Jeg er veldig sosial,og håpet å skaffe meg ett nettverk på denne arbeidsplassen ettersom vi er nyinnflyttede og ikke kjenner noen her... Jeg forventer ikke å bli bært på gullstol, men ville vært greit å vite hvor kaffen står og hvilke kopper man kan bruke. Er utrolig bagatellmessig, men alt i alt blir det mye for meg... Må også nevne at jeg i mine andre jobber har hatt svært lite fravær,så dette er ikke noe jeg pleier å ønske... HI
Ikkelektuell Skrevet 14. oktober 2007 #27 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg ser den, og ser også at du ville sluttet om det ikke var for at du var gravid. Og som sagt, så gjør et svangerskap mye med en situasjon som gjør at jeg ser med litt andre øyne på det å sykemelde seg for slike ting. Jeg bifaller det ikke, men kan til en viss grad forstå det bedre (jeg vet da hvordan det er å mistrives på jobb). Du får ingen sykemeldings-tips fra meg, men du får ha lykke til videre. ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #28 Skrevet 14. oktober 2007 Takk for det... Er ingen stor fan av sykemelding, og er i grunn helt enig i det du sier. Er bare så fortvila at jeg ikke ser noen annen utvei nå. Kommer hvertfall til å kontakte lege i morgen og be om sykemelding. Blødde litt i dag morges, og er helt tappa for energi pga usikkerheten rundt det ,selv om det mest sannsynlig går bra. Snakka med en lege før idag,så tror hvertfall ikke det blir noe problem... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå