*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #51 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er bare 1 år eldre enn deg:o) Ikke gravid enda, men håper sterkt på dt denne mnd:o)
pusen83 Skrevet 18. oktober 2007 #52 Skrevet 18. oktober 2007 hei hei alle sammen! Jeg er ei jente på 24 år, med en sammboer på 28. Vi har vært sammen i snart 8 år, og føler vi mangler en liten person i tilværelsen vår.. hehe! Er snart 2 år siden jeg sluttet med p-sprøyta, og er 1 år og 8 mnd siden jeg sluttet med pilla... Vi har egentlig bare tatt ting som de kommer siden kroppen min har vært "fucket" opp etter 5 år uten mensen.. Er først de siste månedene den har kommet en gang i måneden! Juhu.. hehe! Er akkurat ferdig med TR nå, så er en stund igjen å vente for meg da... hehe! Holder til i Vestfold, så hadde vært moro å fått litt kontakt med noen i samme område... Om det er noen andre fra vestfold her da.. Har ei venninne som er blitt gravid nå, så jeg håper veldig på at det er smittsomt... Hun driver å sier hun skal smitte meg i hvert fall! Lykke til alle sammen! X-er fingre og tær for dere alle!
Charlotte med spire Skrevet 20. oktober 2007 #54 Skrevet 20. oktober 2007 Er nå inne i 6 pp. Har el neste lørdag og håper det kan klaffe denne gangen:) Noen flere fra oslo som er prøvere? Hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen:) Holde hverandre oppdatert i disse lange ukene.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #55 Skrevet 20. oktober 2007 Hei:) Lykke til med prøvinga, håper den sitter denne mnd:o)
Habby Skrevet 20. oktober 2007 #56 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er 20 år...bor i trøndelag..er i 5pp og har el på mandag nå, så blir spennende å se om spiren vil feste seg denne. Har ikke prøvd så lenge, så kan ikke klage men begynner å bli litt utålmodig her!! Hvis noen vil, så er det bare å ta kontakt...alltid koselig å bli kjent med nye folk
Charlotte med spire Skrevet 21. oktober 2007 #57 Skrevet 21. oktober 2007 Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre prøvere på samme alder så om noen vil er det bare å legge meg til på msn eller noe:) [email protected] Så kan vi dele litt erfaringer og kanskje vi kommer inn i 1 tri sammen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå