Gå til innhold

Hei dere prøvere:o)

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilser innom på deg jeg også, enn om jeg er nådd 30, menn akk så ung i sjela:) hehe

Gift med supermann, 14 år i lag og to gutter. nå jobber vi med attpåklatten og det er skikkelig moro!! Håper det klaffer for dere snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei *dreamer* - 10pp, 1SA..

Ja hvordan vi klarer å holde motet oppe aner jeg rett og slett ikke.. Hehe!! Har en super kjæreste som sier at vi skal klare det så fort tiden er inne.. Så er vel han tenker jeg:o) Begynner å bli temmelig lei nå..

Jeg har eggløsninga mi nå jeg:o) Hadde forgje mens 1-6 okotber:o)

Du da??

Skrevet

Så spennende!:) Håper det klaffer for dere denne pp! *krysser fingrene*

Det er godt å ha en super kjæreste når spira lar vente på seg. Hadde nok vært superdeppa hvis det ikke var for han. Vi er heldige som har så gode kjærester da:)

Har dere tenkt på utredning da? Jeg var hos legen i dag for å starte utredningen. Men han mente at siden vi var så unge var det ikke noe vits å stresse. Så får ikke starte utredningen før i mai:( Ble veldig skuffa.

Jeg hadde eggløsning ca. 6 oktober, og skal ha mens på onsdag eller torsdag. Håper den ikke kommer:)

Skrevet

Ja vi har tenkt litt på det.. Men vi har bestemt oss for å prøve fram til jul:o) Og som du sier så syntes jo legene vi fortsatt er unge, og du er jo ett år eldre enn meg å..

Vi er så heldige som har så gode kjærester atte:o)

Skal krysse fingrene for deg jeg:o)

Koselig å bli kjent med noen andre som nesten er like gammel som meg:o)

Skrevet

Lykke til:o)

Skrevet

Velkommen skal du være:o)

Skrevet

Er ei jente på 18.. prøvd siden sommeren, ble gravid men mistet i uke 10+4.. men gir ikke opp:)

Skrevet

Så trist:(

Godt å høre du ikke gir opp! Vi har prøvd over 1 år og enda ikke skjedd, men har fortsatt motet opp:)

Lykke til..

Skrevet

kommer aldri til å gi opp.. kommer til å prøve igjen så fort jeg slutter å blø.. blør litt enda, men det gir seg vell snart.. så håper å ende på 1 tr. å skravle der istede:P

Skrevet

Skjønner:)

Håper jeg kommer meg inn på 1 tr. å skravle no i november:)

Skrevet

håper at det klaffer denne mnd.. da blir det termin i juli:) så får håpe du oxo kommer inn der:)))

Skrevet

Kjempekoselig!:) I tillegg så er det fint å snakke med noen som har prøvd en stund også, som forstår.

Skal krysse fingrene for deg og:o) Det blir vår tur en dag!

Skrevet

Ja det er fint åå snakke med noen andre som har prøvd en stund:)

Skal krysse alt jeg har for at det klaffer denne mnd for oss begge:o)

Skrevet

Ja det hadde vært morro dt:o)

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på snart 25 som har prøvd i ett halvt år. Har samboer på 34 år, vi har vært sammen i 3 og et halvt år. Jeg har ei nydelig datter på snart 7 år fra før. Vi bor i Akershus.

Moro at det er så mange unge jenter her inne! Trodde liksom at jeg var en av de yngste. Hehe.. Det stemte visst ikke helt! Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

Du er nok ikke en av de yngste nei.. Hehe!

Lykke til:)

Skrevet

Jente på 22 år,nygift med drømmemannen. Vært sammen i 7 år, og samboere i 5. :) Bor i Akershus. Vi har vel egentlig ikke "planlagt" å bli gravide. Eller vi har jo det,men det får skje når det skjer. Vi hadde sex i helgen, og jeg vet jeg har eggløsning. Så jeg håper jo veeeldig da. ;) Selv om jeg vet at det er sjelden det klaffer på første. Men vi prøver helt til det blir en huleboer i magen min! :D Og som mange andre her har sagt; spennende at det er så mange unge som prøver! :) Lykke til til alle sammen! :)

Skrevet

Hei på du:)

Håpe det klaffer for dere fortest mulig:) Fikk eggløsning igår så vi håper den sitter:) Har prøv i over 1 år..

Skrevet

Jeg og!!:) Hadde vært såå koselig om vi kunne gå over til 1. tri denne mnd begge 2. Vi får holde hverandre oppdatert;)

Skrevet

Ja vi får holde hverandre oppdatert:)

Skrevet

Heisann alle sammen:)

Jente på 21 forlovet med verdens beste gutt.

Vært prøvere i et halvt år nå.

Flere fra Oslo her?:)

Skrevet

håper jeg kan joine inn her jeg oså. er på mitt 1pp nå. jente på 21 år, gift, fra Akerhus. nå venter jeg bare og ser om jeg får TR eller ikke, tok en negativ test igår, hadde IKM på mandag. så vi får se.

krysser fingrene for dere andre også :)

Skrevet

Du er hjertelig velkommen til å joine her:)

Håpe TR ikke kommer..

Skrevet

Flere:)

Skrevet

Hei=)

vi hadde en SA i sommer og nå e vi 9+3 i dag. Æ e 19 og han e 21, vi e begge fra trøndelag. =) Flere på vår alder her? Lyst å komme i kontakt med folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...