Gå til innhold

Naa er de her igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte jo selvsagt lese denne tråden selv om jeg følte på meg at det var noe spooky!

Og jeg sitter aleine på nattevakt i et stort hus med mange lyder!!! OOOOÆÆÆ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ikke være redd,da =o)

Når ikke jeg er redd,skal ikke du være det heller.

 

...hvilket hus sitter du nattevakt i,da??

Skrevet

Huff, nei jeg bruker aldri å være redd sånne ting, men kjente at det gikk litt kaldt nedover ryggen på meg nå.

 

Sitter i en gammel tyskerbrakke (omgjort til norsk forsvarseiendom), gjør ikke saken akkurat bedre ;p

Skrevet

Pappa ble visstnok unnfanget i ei tyskerbrakke;o)

Så det har nok skjedd saker og ting der du sitter,ja....

Skrevet

Tenkte skrive ned den siste lille "hendelsen" fra i dag.

Våknet brått kjempetidlig i morgest av at jeg følte noen satt på føttene mine, men der var det jo ingen. ....Begge føttene mine var derimot toalt numne på toppen,som om noen hadde sittet på dem.

Det var en rimelig ekkel følelse...

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...