AneB Skrevet 13. oktober 2007 #26 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg måtte jo selvsagt lese denne tråden selv om jeg følte på meg at det var noe spooky! Og jeg sitter aleine på nattevakt i et stort hus med mange lyder!!! OOOOÆÆÆ!
Northernlights Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 13. oktober 2007 Må ikke være redd,da =o) Når ikke jeg er redd,skal ikke du være det heller. ...hvilket hus sitter du nattevakt i,da??
AneB Skrevet 13. oktober 2007 #28 Skrevet 13. oktober 2007 Huff, nei jeg bruker aldri å være redd sånne ting, men kjente at det gikk litt kaldt nedover ryggen på meg nå. Sitter i en gammel tyskerbrakke (omgjort til norsk forsvarseiendom), gjør ikke saken akkurat bedre ;p
Northernlights Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 13. oktober 2007 Pappa ble visstnok unnfanget i ei tyskerbrakke;o) Så det har nok skjedd saker og ting der du sitter,ja....
Northernlights Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #30 Skrevet 17. oktober 2007 Tenkte skrive ned den siste lille "hendelsen" fra i dag. Våknet brått kjempetidlig i morgest av at jeg følte noen satt på føttene mine, men der var det jo ingen. ....Begge føttene mine var derimot toalt numne på toppen,som om noen hadde sittet på dem. Det var en rimelig ekkel følelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå