Gå til innhold

PÅMELDING


klumpemor_77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

bare kom vist du har mulighet, ellers setter jeg opp nytt treff etter dette så da kan du jo komme neste gang. vet ikke hvor mange vi blir ennå! velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ALLE SAMMEN!!! HAR IKKE HATT NETT PÅ EN STUND GRUNNET FLYTTING OG SLIKT, SÅ DERFOR SENE SVAR. BEKLAGER DETTE. SER UT SOM VI BLIR EN GJENG MED HORMON PROPPER DENNE GANGEN, SÅ DET BLIR KJEKT. TIL NÅ ER DET 16 PÅMELDTE, SÅ DA BLIR DET MANGE NYE FJES. GLEDER MEG. SEES DEN 12 DESEMBER. MED VENNLIG HILSEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt tenke meg å slenge meg på denne gangen, men må se det litt an i forhold til hvordan formen er etter jobb:) Begynner i jobb igjen den 10. desember etter å ha vært 100% sykemeldt en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ryktet sier" april/mai/ juni gjeng som skal møtes!! Jeg vil veldig gjerne være med!! Termin slutten av juni, så jeg klarer akkura "å snike meg innenfor"! Håper det ikke er for sent å melde seg på!! Skal bli hyggelig å møte *"likesinnede"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet litt høyere opp, men jeg kommer.

Nå snakker samboeren om at han og vil, men jeg tror jeg skal la han bli hjemme... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå gleder jeg meg veldig :o) vet vi hvor mange vi blir? ser ut til at det blir en del.. Blir jo litt dumt at man siikkert ikke får hilst på alle men dette blir kjekt.

 

Snakkes alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE LA HAN VÆRE HJEMME SÅ KAN VI HELLER SETTE OPP ETT TREFF MED FEDRE SEINERE SÅ SLIPPER HAN Å VÆRE ALEINE MANN=) VELKOMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)jeg skulle gjerne vært med,(venter en liten pike i april) men min kjære kommer hjem fra sjøen denne dagen,,

kan jeg bli med seinere?

 

evt hvis han lander seint, hvor lenge varer det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen for meg.... Men jeg er med;) Tar med meg to til med termin i april og mai... Har termin i april selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi sitter til folk begynner å gå, ikke noe spesiell tid. ja du kan selvfølgelig være med neste gang, jeg setter opp ett nytt treff snart jeg... mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...