Gå til innhold

PÅMELDING


klumpemor_77

Anbefalte innlegg

HER MELDER DU DEG PÅ TIL TREFF PÅ DICKENS 12.12.2007 KL 19.00.

HÅPER MANGE KOMMER. DET BLIR KJEJT DET.

VEL MØTT ALLE SAMMEN:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig lyst å være med, virker kjempe koselig å møte litt andre hormonklumper som går igjennom det samme... :) blir ikke helt det samme å diskutere ting med veninner som ikke har vært igjennom dette her :)

 

er dette første treffet dere har? jeg har termin 4juni... så er ikke over "den magiske grensen" enda, men tiden flyr :)

 

hvor gamle er de som pleier å være med?

 

hmmm, nå ble jeg litt masete, men dette her hørtes så gøy ut :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.12?

Da tror jeg jammen jeg skal forsøke å få slengt meg med.

: )

Hyggelig å møte noen i samme situasjon.

 

Lurer bare på en ting, er dette et "åpent treff", eller var det opprinnelig ment for utvalgte terminklubber?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror dette er er for mai april juni... er i alle fall det som står litt lengre oppe.. men jeg har aldri vært med på dette her før såjeg vet egentlig ikke selv... :) når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også. Veldig spent. Ser noen av dere har møtt hverandre før. Jeg har termin i april og har innen denne datoen fortalt det til de fleste. Har derfor ikke deltatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Gøy at det blir et nytt møte :o) det var jo så kjekt å møtes sist!-håper de som ikke "turte" sist kommer også :o)) Det er jo supert å være en liten "gjeng"...til seinere og mener jeg....

Jeg kommer!

Viber32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kommer med ganske stor sikkerhet. Ikke vært med før. Høres kjekt ut. Har termin ca 2. juni. Håper det kommer flere enn meg som ikke kjenner noen :) Ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Hadde vært morsomt med treff. Reise t USA 13. desember men har veldig lyst å prøva å komma på treffet. Må d vera bindane påmelding?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har veldig lyst å være med, men jeg har siste eksamen den 13. så det blir litt vanskelig. Men jeg håper det kommer flere treff jeg kan være med på.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

Dette høres veldig koselig ut, er enig at det ikke er det samme og snakke med venninner som ikke har vært i samme situasjon:) Har aldri vært med på treff før, og er egentlig fra kristiansand så har ikke så mange kjente her, ihvertfall ikke som har barn. Men lurer litt på hvor gamle de som kommer er og hvor langt på vei dere er:) Kan kanskje ha en liten presentasjonsrunde her først så man har en liten aning?:)

 

Jeg er som sagt fra Kristiansand og studerer her i Bergen. Er 21 og dette er vår første, venter ei lita tulle(ifølge ultralyd)imed termin 4. april.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikkje vært med før, men hadde vært kjekt å blitt med den 12. Eg har termin 1.mai så skal på UL om et par dager:) Men er påmeldingen bindende? Har nemlig eksamen 13/14. desember... Og kor mange kommer ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

supert at så mange blir med :) tar med meg to fra jobben og,de synes det virket kjekt men har ikke logget seg inn ennå.(de har begge termin i april)-så vi har en liten "babyboom" på jobben..he he

sees om ca 2 uker ;o)

viber32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Ang Bim treffet på Dickens den 12.12.

Bestilles det bord av " klumpemor 77" ??

Sånn at vi oppgir det når vi kommer .

Hvilket navn settes bordet på ??

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...