Liagora med 2 jenter Skrevet 12. oktober 2007 #26 Skrevet 12. oktober 2007 Jegh ar fått ei kvise..vrææl Men er jeg gravid så skal jeg overleve det;)
Liagora med 2 jenter Skrevet 13. oktober 2007 #27 Skrevet 13. oktober 2007 Nå har jeg testa meg, mulig det er for tidlig, men klarer ikke vente.. men den ble altså "ikke gravid"..huff...får vel belage meg på en ny pp...æsj
veldigveldigspent Skrevet 13. oktober 2007 #28 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tok graviditetstest idag, quick response, og den var negativt på urin kl 12. Ser en skyggestrek der tror jeg...svakkt.. tok eggløsningstest også, for moro skyld, og den var positiv! Tok en til, og den var også positiv.. streken er langt ifra like sterk som kontrollstreken, men en er like bred og rosa. Uff... jeg aner ikke hva dette betyr, men jeg kan umulig ha eggløsning nå... Jeg testet jo positivt på en eggløsningstest for en uke siden også!..umulig å ha eggløsning i én hel uke... Kanskje disse testene ikke er så bra?
Liagora med 2 jenter Skrevet 13. oktober 2007 #29 Skrevet 13. oktober 2007 Når har du ikm da? Jeg har på onsdag..er jo sikkert for tidlig å teste trøster jeg meg med...
veldigveldigspent Skrevet 13. oktober 2007 #30 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg har ikm denne helgen... det har vært uregelmessig den siste tiden, men pleier å få ikm på fredag/lørdag... jeg var så dum at jeg glemte å sette kryss sist gang jeg hadde menstruasjon, så denne måneden har jeg ikke oversikt over syklusen.. men jeg vet at jeg for halvannen uke siden hadde sterke eggløsningssmerter i høyre side- og da hadde vi samleie.. og så var jeg så fryktelig øm i høyre eggleder etterpå..følte meg litt mørbanka hele dagen etterpå, og kvalm:) Så jeg kan jo ikke ha eggløsning på nytt.. men er det en positiv eggløsningstest når den rød streken ikke er liike sterk som den i kontrollvinduet?.. og eggløsningstesten skal jo ikke kunne slå ut fortere en graviditetstesten trodde jeg..hmm..hvem vet.. jeg får vel bare vente..
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #31 Skrevet 13. oktober 2007 Å så spennende! QR kan man stole på..en svak skyggestrek dukker ikke opp uten videre. Eggløsningstester derimot ville jeg vært mer kritisk til ift graviditet. Det er veldig vanlig at det kommer to streker. Jeg har tatt el tester nå i 14 dager og hvare gang kommer det opp 2 streker..svakt positivt. Jeg tror du er gravid..du har jo fått 2 streker på QR!!! Ta en til for å være helt sikker. Lykke til! Jeg våknet idag og var veldig kvalm og hodepine..kanskje dette er symptomer på det jeg håper på. Men vet at flere på jobben har vært syke så det er sjanse for at det bare er det:(
veldigveldigspent Skrevet 13. oktober 2007 #32 Skrevet 13. oktober 2007 Å, så spennende pillutta! Jeg håper symptomene er symptomer på det vi alle ønsker- og ikke på omgangssyken. Har hatt mange som har vært dårlige på jobb jeg også, men det arter seg visst litt annerledes enn kun kvalme og hodepine.. de fleste har feber og en skikkelig sykdomsfølelse i tillegg:D Jeg skal skrive imorgen og iovermorgen hvordan det går.. men jeg tør ikke håpe ennå.... kanskje det var falskt positiv fordi det gikk 2 minutter over tiden da jeg så på den? Da ville den jo ikke vært pålitelig... men streken syntes jeg at jeg så helt med én gang også... sånn...skimtet en antydning.. hvem vet:) Bare send meg et brev i postkassa hvis det skjer noen endringer hos deg! Synes det er så spennende å følge med på andre også- alle her fortjener det så veldig!
lana<3 Skrevet 13. oktober 2007 #33 Skrevet 13. oktober 2007 Heia dere..her er det stikninger i magen på høyre side,kvalme...har ikm 20-21 okt..første pp....kan hende jeg har hatt disse symptomene før, men etter vi ble prøvere så kjenner jeg etter hver gang det kommer et lite stikk.... Har fått positiv el-test fire dager på rad og vi har også gjort vårt for å bli gravide så håper det klaffet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå