Gå til innhold

IKM uke 42 jenter, hvordan er det med symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte vi kunne utveksle symptomerfaringer. Jeg har IKM 15. - 18. okt. (litt vanskelig å si ettersom jeg ikke fikk positiv el-test og el-smerter litt før og litt under og litt etter) og har følgende symptomer pr i dag:.

*Periodevis kvalme. Absolutt ikke hele tiden, og ingen brekninger, men har hatt et ille anfall som også kunne komme av penøttsmøret jeg spiste, men har generelt en uggen følelse i kroppen innimellom. Som gir meg grøsninger.

*Periodevis stikninger i magen. Kommer og går litt, men i går var de relativt kraftige.Ikke vonde, men stikkende.

*Leamus-aktig følelse i magen litt på og av.

*Begynnende hard mage.

Med andre ord, ikke direkte kraftige symptomer. Men har litt troen på at det kan gå. Skummelt nok for det kan bli litt av en skuffelse på meg...

Kom igjen jenter, hva går dere og kjenner på? Ikke lenge igjen nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har NULL symptomer...:(

Skrevet

Jeg har ingen symptomer... Håper det kommer noen snart!

Skrevet

hva betyr ikm.? sikkert et dumt spm:) men jeg bare lurer sånn.

Skrevet

ikke kommende menstruasjon:) altså den dagen du venter mensen, men at den ikke skal komme fordi du prøver å bli gravid

Skrevet

Oi, ingen med symptomer altså? Hehe jeg tenkte alle drev og innbildte seg ting by now. ;) Kanskje bare meg, og kanskje bare for at jeg så veldig gjerne vil denne pp. Jeg er besatt :/ men men.

Skrevet

jeg har hatt stikninger i siden, kramper i magen og halsbrann til tider... men har mindre symptomer denne gangen enn de andre gangene.. sikkert fordi jeg ikke får bekreftet før imorra om jeg har hatt el eller ikke da :P om jeg har hatt el imorra så popper sikkert alle symptomer opp.... hehehehe :P

har IKM til mandag men tester ikke før til onsdag :)

Skrevet

Jeg fant ikke el, testet ikke før dag 14... så mulig den kom før. Har hvertfall MYE strekninger og murringer i livmoren. Neste så jeg blir bekynret, hvis det ikke er bebis på gang, hva kan det være da??? :/

Skrevet

NIKS OG NADA....

Fikk ikke positiv eltest, så jeg har mista håpet. Vi prøvde ikke så hardt heller, for jeg regnet jo med jeg skulle få positiv test og at det ville holde. Og plutselig en dag skjønte jeg bare at toget var gått... I beste fall hadde vi sex to dager før eggløsning... Det KAN jo gå! -Men regner ikke med det... Fader og... PP5 her kommer jeg..

Skrevet

Testet med el-test fra dag 8 og t.o.m dag 17..negativ hver eneste dag...Har IKM på torsdag den 18. men jeg har oppført meg som om jeg har hatt eggløsning hver dag, så hvis jeg har hatt så er det store sjanser for at jeg er gravid..Symptomer er: Litt øm i brystene, litt kvalm i går morges, humørsvingninger, litt stikninger nederst i magen i går..men alt kan jo være kroppen som forbereder seg på TR..Syklusen er jo litt på tur etter MA for 2 mnd siden.

Skrevet

Her er det heller ingen symptomer, tror IKM rundt 18-21 okt. Så tegn til spotting i dag morges, det er så irriterende og deprimerende. Sist syklus spottet jeg i en hel uke før mensen dukket opp, så da er det vel bare å vente til neste pp.

Skrevet

Det er jo den der stikkingen jeg har i høyre side som plager meg, men ellers kjenner jeg ingenting!

Tenk hvis det er et symptom??? Hvis det ikke er det, så tror jeg jeg går til legen med det... Venter til neste uke og ser da!

Skrevet

har ikm neste uke engang. har hatt tegn hele uken, men idag har jeg mista litt håpet på at det er noe dr:( men skal prøve å ta test neste uke. dette er 1pp etter SA og VIL bli gravid... krysser fingrene for alle oss som veeeeeenter på å få teste.

Skrevet

Null symptomer. Litt urolig mage, men kan egentlig ikke tenke meg at det skulle være et symptom. IKM slutten av neste uke.

Skrevet

Kvalm, ufattelig trøtt, stikkinger nederst i magen. Men jeg tror alle disse tingene kan forklares med litt stress og for lite søvn, og oppgitthet over mannen.. hehe... skal veldig mye til for at det klaffet for oss denne perioden dessverre.... og har ikm alt fra lørdag til torsdag... så er liksom vanskelig å si...

Skrevet

Hmm nå begynner jeg å lure på om alle sammen bare skrur ned forventningene før IKM for ikke å bli så skuffet. Men det er jo ganske fornuftig. Jeg skal bort i helga og hele neste uke, så er usikkert når jeg vil få testet. Tidligst søndag tror jeg, for det er først da jeg får privatliv nok. Lykke til alle sammen:D

Skrevet

IKM 18, har vert litt humørsvingninger her ja!

Jeg er pepsi max avhengig og får hodepine om jeg ikke får det med noen timers mellomrom!!! Siste uken har jeg helt ut pepsi max når jeg har drukket litt av glasset og heller tatt kaldt vann fra springen fordi jeg har en enorm tørstefølelse hele tiden, tørr i munnen og litt stikkefølelse på tungen?! Ingen ømme pupper, men område rundt brystvorten er blitt utvida...forstår? Aner ikke om dette betyr noe, men det hadde jo vert kjekt:)

Skrevet

Jeg hadde positiv EL test, og vi gjorde vårt for å bli gravid ;o)

Har ikm på mandag og symptomene mine er:

hodepine, ømme pupper, tørst hele tiden, tissetrengt hele tiden (selv om jeg ikke drikker), stikking i høyre side, hodepine, har hatt blødninger og spotting i en uke nå...håpe håpe det er festeblødning...

Tok en test på onsdag, men den var veldig negativ.

Så etter det føler jeg at alle symptomene er fantasier. Er like spennende hver gang jeg går på do...er tr på vei, eller har spottingen forsvunnet.

Har bestillt tester fra billig-tester, håper jeg får de så jeg kan teste i morgen!!!!! Blir litt gal i hode av dette!!

Skrevet

Vicky???

Fått svar??

hehe;)

Skrevet

ingen svar på blodprøver idag :( ringer igjen på mandag

vært hos akupunktør idag også...

men er det et symptom å klø på puppene... hehe.. klør meg ihjel rundt brystvortene:P

tempen falt 0.4 idag men er 10 DPO så kanskje det er festeblødning? :) hehe men har mens murringer også da så er litt usikker... er på dag 25 nå så typisk om tanta kommer nå, da er det jo uansett for kort tid for et foster å feste seg :S

Skrevet

Mensmurringer, øm i brystene, humørsvingninger og litt rumling nederst i magen..Tok en graviditetstest i morges..CB som kan brukes 3 dager før IKM..I dag er det 6 dager før IKM og jeg tror jeg kan ane en svak-svak-svak positiv test..Og jeg som ikke fikk positiv el-test i denne pp enda jeg testet fra dag 8 til dag 17...hmmmm.jaja, tør ikke håpe på noe som helst enda, hvis den er positiv så kan det jo fort bli en kjemisk graviditet så tidlig...

Skrevet

Heisann:)

Jeg har IKM 16 (på tirsdag) og har endel symtomer.

Jeg har store, veldig vonde (vil ikke bruke ømme, for mine er vonde!) pupper, noe som ikke er særlig forenlig med at det klør rundt og på brystvortene mine også. Det funker dårlig, det klør som bare, men får ikke klødd ettersom det gjør vondt...:(

Ellers: oppblåst, uren hud, og stikkinger i høyre side nederst i magen.

Det skal sies at jeg også hadde disse symptomene før tr i forrige pp men da var jeg ikke gravid. Det er bare kluss i hormonene om dagen så tør ikke håpe..

Skrevet

ida- håpefull-23... dette med puppene og kløinga er ekstrem her også,... men klarer ikke å klø på selve brystvorta der det klør heller...

er visst et symptom da.. hehe.... har selv ikke vært borti det før da...

Skrevet

Min forrige graviditet startet på samme måte, ømme, voksende bryster og brystvorter og denne kløen! Så jeg vet at det kan være et symptom, forsvant rett etter SA så det hadde med graviditeten og gjøre. Brystvortene mine er blitt mye større og de står i tide og utide, håper håper håper at det ikke bare er lureri denne gangen.

Jordmor Siri svarte på ekspertsar at det kunne vært en en kjemisk graviditet i forrige pp ( et befruktet egg som går til grunne før det har festet seg) i såfall er det ihvertfall et graviditetssymptom dette med kløen:)

Skrevet

hmmm oki.. kjempe spennende dette da :)

da er det bare å vente å se... mens smertene/murringen har gitt seg nå da.. heldigvis :) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...