Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2007 #26 Skrevet 11. oktober 2007 Holder på og laste ned den photoimpact nå.. håper jeg.. hehe ) har lyst og prøve og pusle litt med detta jeg og )
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #27 Skrevet 11. oktober 2007 Photoshop koster en del.. Photoshop elements får du til 500-1500,- Photoshop cs3 (den nyeste) koster 2000-9000
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #28 Skrevet 11. oktober 2007 Også har man et program som heter gimp.. (skjønte ikke jeg bæret av??) Og photofiltre.. men der blir bildene dårlige?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2007 #29 Skrevet 11. oktober 2007 hm, okay Jeg har egentlig ikke peil, men jeg får tatt endel bra bilder med kamera til sambo. Han har sånn fancysmancy greier. Så hadde jo vært morro og prøvd og gjort noe utav de )
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #30 Skrevet 11. oktober 2007 Nå har jeg lagt ut et bilde jeg har lagd! ) http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/381864/offset/7 Syns det ble fint jeg! Neste prosjekt er å lage takkekort! Men tror jeg skal få det til nå! )
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. oktober 2007 #31 Skrevet 11. oktober 2007 så fint det ble;) lyst til å lage sånt jeg også har du laget det med photoimpact? sitter å jaller med det nå,men finner ikke ut av det... kan du prøve å forklare meg hvordan du gjorde det?please??:D har så lyst å lage fine julekort i år...=p ;D send gjerne pm;)
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #32 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har lagd flere som du kan se på http://tybber.bilddagboken.se Under den 11.! ) Det er så "knotete" med PM syns jeg, så kan prøve her! *hihi* -File, new, new image. Der kan du finne ut selv hvordan str på arket du vil ha.. Så henter jeg de bildene jeg skal bruke. Så velger jeg den ramma jeg vil, til ett og ett bilde.. Når det er gjort, klikker du på ett bilde, så det er oppe liksom. (Da skal de andre bildene, pluss det blanke arket ligge nede på linja der). Så høyreklikker du, og kopierer det. Så trykker du på det blanke arket, og høyreklikker der, og velger paste (altså lim inn). Sånn gjør du med alle! Så flytter du og ordner sånn du vil ha det! Forresten, aller først, før jeg går inn i photoimpact, finner jeg de bildene jeg vil ha, i mine bilder, og høyreklikker på det, og velger "åpne i paint". Der forminsker jeg det, ved å velge "bilde", så "strekk/forskyv, og gjør om fra 100% på de to øverste, ned til 20% eller hva det måtte være. Det finner du ut av!
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #33 Skrevet 11. oktober 2007 Bare spør hvis du lurer på noe! ;o) Er ikke den flinkeste til å forklare! =P
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. oktober 2007 #34 Skrevet 11. oktober 2007 Tusen takk;) fikk det til nå får bare øve meg litt så blir det bra det her;D
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #35 Skrevet 11. oktober 2007 Det er jo såå gøy! ) Legg ut ett når du er ferdig da! *hihi* Vil se! =P
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #36 Skrevet 11. oktober 2007 Det ble da bra!! Men du.. når du forminsker bildet, så håper jeg du lagrer det med et annet navn, ellers ødelegger du det orginalbildet ditt!!!
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #37 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg kopierer de! Så det er kopier det jeg bruker i photoimpact! ;o) Takk! Jeg syns de ble bra selv! *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå