*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har PhotoImpact 12. Kan jeg lage sånne bilder som dette med det programmet? http://pic5.piczo.com/emilia06/?g=45441520 Tenker på de dåpsbildene på den siden.. Noen som vet? Eller går det bare med photoshop?
J`s mamma Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg bruker picasa2 fra nettet og er kjempe fornøyd med det.. Kan laste det ned på www.picasa2.com eller var det no.. Husker ikke helt...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Det er ikke samme rammer og div på Photoimpact 12.. Bruker Photoimpact 12 selv.. Så om du skal ha de henne bruker må du laste ned Photoshop
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har picasa jeg òg, men får man lagd sånne med det da? Bruker det bare til å endre farge, røde øyer osv jeg! =P Tenkte mer på om det går ann å legge 3 bilder på "ett" liksom.. Med PhotoImpact.. Går det? Du Silje, har jo lagd mange fine bilder! Er alle lagd med photoimpact?
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 De rammene har jeg i et program som heter picture it.. (Det får man ikke tak i mere, om man ikke har det fra før..) Ellers bruker jeg photoshop. Kan bruke det meste av program til dette, men da har du andre rammer og sånt igjen..
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Om du lager et hvitt ark først.. som er f.eks 15x15 eller 10x15, også kopierer du bilder du som du legger inn etterhvert oppå dette igjen.. SÅ går det på de fleste program.
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Rammene er ikke så fine i photoimpact. Vil liksom ha helt enkle, men fine, sånn som du har! Men men.. Får man ikke lasta ned picture it heller? Så jeg kan ha flere bilder, på ett liksom, med photoimpact òg? Hvordan gjør jeg DET da? *haha*
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Ja jeg har laget alt i photoimpact:) Hvordan vet du at jeg lager *fine* bilder?? Hehe
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe! Ja du kan ha flere bilder på ett i Photoimpact;)
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har sett de på hjemmesiden din, Silje! ;o) Åhh, du vil ikke hjelpe meg?? Kanskje du har msn? =P Litt lettere da! *hihi* Helt hjemme alene til ti i kveld jeg se, så VIL ordne med bilder! =P
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe!! Så koselig:) Så klart jeg kan prøve å hjelpe deg:) Min msn er: [email protected]
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, det kan du.. Photoimpact har en del rammer ol, men ikke alle de som var der.. da må du i såfall instalere content packs .. google det, så finner du ut av det.
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. oktober 2007 Tror sambo ordna det sist jeg hadde photoimpact. Hadde ihvertfall masse rammer da! Ho Silje som skrev her oppe skal hjelpe meg da, men ho skulle ut en tur! *hihi* Så satser på at ho klarer å forklare meg! Jeg skjønner ikke åssen jeg skal få de forminska bildene over på det hvite arket liksom! *blææ*
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Du har noe som heter "image size" den må være det samme på begge "bildene" før du klipper/kopierer og limer...
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. oktober 2007 Hmm.. Okei.. For jeg forminska et bilde i paint nå, og la inn et hvitt ark på photoimpact. Så kopierte jeg det lille bildet, og limte det inn på arket.. Det gikk da, men ble ikke sånn jeg hadde tenkt da! Men er første gang jeg prøver så! =P
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 Om du skal ha flere bilder der, må jo "image sizen" være mindre, så du får plass til flere bilder? Vet ikke om det går ann å dra på siden av bildet å gjøre det mindre/større i photoimpact? Det går på picture it.. men ikke på photoshop..(tror jeg)
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, det er sant det! Jeg bare prøvde jeg nå! *hihi* Går ikke ann å dra så bildet blir mindre eller større nei! Må se om jeg finner "image size"! =P
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. oktober 2007 Æsj, jeg fant det ikke! Venter til ho Silje kan hjelpe meg jeg! =P Klarte å legge to bilder på det hvite arket da, med ramme osv. Ble ganske fint! =P Men er nok en stund til jeg klarer å lage takkekort ja!
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #20 Skrevet 11. oktober 2007 Silje bruker photoimpact selv, så da er det nok lettere for henne å hjelpe deg.. Tenkte kanskje det var noe av det samme..
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, ikke sant! ;o) Kan godt hende det er noe av det samme, men jeg trenger det inn med t-skje! =P Vet liksom ikke hvilken størrelse på arket jeg skal ha f.eks. Er tusenvis å velge mellom! Bruker du photoshop til å forminske bildene òg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2007 #22 Skrevet 11. oktober 2007 Finnes det noe sånt som dette som er gratis?? eller koster det skjorta?
*tybber* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #24 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har lasta ned picasa og photoimpact på nettet, gratis! Så koster ikke skjorta nei! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå