Gå til innhold

Arg, vet jeg ikke burde bli irritert, men...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så vidt jeg vet har Norges Lover helidigvis ikke noen kapitler som omhandler normal folkeskikk, da hadde man hatt det travelt med å håndheve den ;0)

Men det er nå vel alikevel sånn at de fleste av oss reagerer når noen bryter normal folkeskikk, og Alva la her ut ett helt uskyldig innlegg om at hun ble litt irritert. Det må hun da få lov til uten å få halve dib på nakken.

Har ikke med ego å gjøre, men folkeskikk, og det overrasker meg at så mange her inne ikke synes det er dårlig folkeskikk og ikke hilse på et annet menneske som man tilbringer over en halv time med.

Skrevet

Ja, enkelte må tydeligvis ta ut all egen frustrasjon over et uskyldig innlegg...

Forstår deg godt, Alva. Merkelig oppførsel, men det kan jo ligge noe bak?

Skrevet

Ok, mitt siste ord om dette, jeg mente at hun kunne gitt ungen et blikk eller et smil og jeg hadde reagert og synes dette var uhøfelih UANSETT hvem sin unge det var, tror ikke alle synes mine barn er verdens beste heller, men mener det er uhøflig å overse noen uansett hvem det gjelder når man ikke har en grunn til å overse vedkommende. Punktum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...