Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #26 Skrevet 14. oktober 2007 De aller fleste går det helt smertefritt å avvenne. Men så har du noen som våre barn;kjempeglade i mammapuppen og melka. Min lillesnupp på 23 mnd sier "naaam" i halvsøvne når jeg trekker fra puppen når han er ferdig. Man føler det er mer for andre man skal slutte, enn for barnet sitt. Og det blir jo helt feil! Noen trenger mere tid enn andre barn. Og verdens helseorganisasjon sier jo det er best öm man ammer i 3 år.
Lilje74 Skrevet 15. oktober 2007 #27 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg ammer fortsatt min 13 mnd gaml datter veldig ofte. Natt og dag. Har på sikt tenkt til å gjøre noe med nattammingen, men har ikke orket det ennå. Har så langt tenkt at hun skal få fortsette så lenge hun vil... Det er deilig at hun holder seg så frisk.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #28 Skrevet 15. oktober 2007 Åh,kor godt og høre at det er fler!Vår gutt er 13 mnd.Ammer litt på dagen.I det siste har han havnet i vår seng iløpet av natten,og av ulike årsaker har jeg ikke orket ta kampen når han har sugd seg fast på natten.Men han hadde sluttet med nattamming nå nesten 4 mnd.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #29 Skrevet 15. oktober 2007 Gutten vår ammet til han var nesten 15 mnd, da avvente jeg det siste kveldsmåltidet og det gikk over all forventning. Han var fornøyd og moden for det, tror jeg. Veldig glad for at vi holdt på så lenge, klapper meg på skulderen jeg :-)
petiteM's Skrevet 16. oktober 2007 #30 Skrevet 16. oktober 2007 Jadda, 17mnd og fremdeles på puppen morgen, middag og kveld:-) Skal slutte om noen uker, for da skal jeg være borte på jobb i en hel uke. Må nesten gripe anledningen, og så kanskje vi klarer å lage en liten lillebror eller søster også:-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå