Gå til innhold

flere som ammer enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min blir 1 år i morgen og her tar det vist alldri slutt på puppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer, vesla er 13 mnd. Hun må avvennes-slutter ikke av seg selv. Men har ikke dårlig tid med å slutte enda:)

Skrevet

15 mnd og 8 dager og tror ikke hun slutter med det første.

Men håper å ha sluttet til jul, men så lenge det ikke er mas.

Skrevet

17 mnd og ammes fortsatt. Satser på å amme frem til jul.

Førstemann ble ammet i 2 1/2 år.

Skrevet

min er 1,5 i morgen. _Han får pupp en stund til......... men vi ammer ikke offentlig lenger.

Skrevet

Blir 2 om 1,5 uke.Ammer enda.Ikke mitt valg,men han vil ikke slutte med det.

Ikke ofte,men 2-3 ganger på natta,morgen og kveld,det blir det.

Jeg strever med å slutte.Ikke enkelt!

Skrevet

Jeg ammet til han var 17 mnd.Slet veldig med å få han til å slutte, men så ble jeg på vei igjen og da ville han ikke ha mer gitt.14 uker nå

Skrevet

Kanskje melka smaker fælt når man er gravid?

Vet den har annen smak når man har mensen.

Skrevet

Nei, dessverre :-( Snuppa er bare 22 mnd og jeg hadde håpet å amme ennå. Å bli gravid da snuppa var 13 mnd var bare bra, da flommet det over på nytt. Men da jeg mistet i uke 9 så forsvant faktisk alle melka på dagen :-( Så her ble det brå slutt helt uønsket, savner det skikkelig!

Skrevet

3 mnd og her ammes det fremdeles, men det virker som det er slutt nå snart, fryktelig lite igjen og jeg må innrømme at jeg ikke gidder å jobbe for å øke igjen nå. Er fornøyd med 13 mnd, kanskje jeg klarer 15:)

Skrevet

Mi er snart året og, pupp pupp og mere pupp.... Hm, har lyst å slutte samtidig som jeg ikke har lyst. Snuppa har absolut IKKE lyst å slutte, så vi får se! Skal begynne i mer jobb i november, da må det bli nedtrapping, kanskje helt slutt???

Skrevet

Tulla er snart 20 mnd, og vi ammer enda. Stortsett bare på morgen og kveld da :)

Skrevet

Jeg har iallefall aldri ammet de andre 5 like lenge, og det er sikkert ingen tilfeldighet at minsten har vært minst syk av dem alle sammen så langt.

Skrevet

Tulla her er 19 mnd'er nå, og viser ingent tegn til å ville slutte med det første :-)

Skrevet

Kan ikke sammenligne oss her på dinbaby`s småtrollsider og dem som ammer 7-8 åringer.

Skrevet

Helt enig Northern! Stor forskjell på en på +/- to år og en på rundt 7 år! De aller fleste selvavvenner i god tid før det (med mindre mammaen styrer avvenningen da).

Skrevet

Ja,de fleste stopper av seg selv uten problemer.

Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med de 5 før denne siste. Men han vil altså ikke slutte. Jeg satte meg selv som mål ved 1,5 år.

Så ble det 2,da han slett ikke var klar for det.

Nå fyller han altså snart 2....

Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg skal være streng eller la det gå over mere sakte.

Ikke er jeg sikker på om jeg slutter fordi andre folk ikke synes om det, eller fordi jeg synes nok er nok...

Det er faktisk fryktelig vanskelig.

har sammenlignet det før med å ta fra en bamse som barnet elsker,og bare kaste den helt plutselig en dag.

Før eller siden blir bamsen "glemt",og det samme går for puppen.

Men så langt er han altså ikke klar for det.Og jeg aner ikke hvorfor.

Skrevet

Her har vi ammet i 15 mnd. nå. Har prøvd å slutte to ganger, men hun insisterer på å få en stund til. Hun blir ammet om morgenen og av og til om kvelden.

Skrevet

Jeg har to puppegale gutter på 12 mnd. Det begrenser seg nok litt når jeg begynner å jobbe igjen.

Skrevet

Mini på 16 mnd ammes ennå hver morgen. Fikk avvent kveldspuppen uten store problemer, men morgenpuppen tviholder han på, koser seg skikkelig med den. Hadde ikke trodd jeg kom til å amme så lenge, men hva visste vel jeg ;)

Skrevet

Northern! Sender deg en pm om temaet :-D

Skrevet

13.5 mnd her og ammes fremdeles mye, får nattpupp også.

Hvis vi er ute så ammer jeg henne offentlig også, ingen sperrer der enda iallefall.

Skrevet

min er 14 mnd og er kjeeeempe glad i puppene mine. jeg syns også det er veldi koselig og en tid som bare er vår. syns det er vanskelig og ta "kampen" når han ikke ønsker det selv. for jeg føler mer at jeg slutter grunnet at andre mener det er på tide og slutte, og ikke for jeg ønsker det så veldig selv.. men...

off vanskelig, trodde de sluttet av seg selv jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...