power puff Skrevet 9. oktober 2007 #26 Skrevet 9. oktober 2007 Grøt og en god morgen yoghurt til frokost. plommer, salat med reker i og baguett til, sjokolade is, chilli con carne med salat til og avsluttet ballet nå med litt potetgull og litt sjokkis! Matglad fortiden gitt hehe....
C.P78 Skrevet 9. oktober 2007 #27 Skrevet 9. oktober 2007 ha ha ha, sitter her og ler høyt nesten. Lurer på hva kalori inntaket er i forhold til hva vi faktisk klarer å forbrenne i løpet av en dag. Da tenker jeg litt på meg selv når jeg nå har vært sykemeldt for bekkenplager i 3mnd og ikke har vært særlig aktiv. Hmmm, klarer jeg å grave frem alt jeg har spist idag da..., tenke tenke; 1 brødskive med leverpostei og agurk + 1 glass melk 1 skål med havregryn og melk 1 rosinbolle varmet i micro, delt i to med smør siste av svigemors nydelige rundstykker varmet i micro med smør og brunost Ha ha og dette bare før kl 14 liksom! Middag i dag var faktisk litt sunn, laksekoteletter, kokte poteter, stekt bacon, holandaissaus, nam nam. og ikveld har jeg liggi på sofan og fantasert om marsipan, da en eller annen her inne komenterte at julemarsipanen var kommet i hyllene. Men jeg synes jeg var flink i butikken, hentet marsipan i kurven, men gikk å la den pent til bake... angre angre nå! Har nå spist 2 arme riddere med syltetøy, det også er ganske godt! Er fortsatt sulten da, så må nesten legge meg for at jeg ikke skal spise noe mer før i morgen.... Huff, føler meg nesten som en narkoman jo... Ja ja, 4 månder to go, tenker vekta mi er takknemmelig for det... Sov godt jenter, det venter en ny og fin spisbar dag imorgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå