dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har nemlig laget meg vaffler, og har snart spist opp en hel pose med toro-vafler.... det føles ikke helt vanlig, men det er fryktelig godt! :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 2 skiver fedon fullkorns brød med egg og kaviar=)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 hehe. jeg har spist en pære og et tørt knekkebrød. var ikke noe sulten, men skal snart spise litt honningkorn:) middag i 5 tiden:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 6 skiver med nugatti,halv plate med sjokolade og snart er det middag...fiske boller i hvit saus:) Herregud for et kosthold jeg har,men klarer ikke å la være!!!!
Smånetta 14.mai Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Tre brødskiver med skinke, brunost og nugatti også ei pære. Er dritsulten, da. Men nå skal jeg snart hente guttungen i bhg og da skal vi ha middag som snarest.
mrss83 Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 7 brødskiver med leverpostei og et eple... og mamma er på besøk og står klar med hjemmelagde fiskekaker når jeg kommer fra jobben! gleder meg!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 vi er vel ikke helt gode i matveien noen av oss :-) alle "skal" og "bør" - fyker avgårde som en vind, og inn går den ene vaffelen etter den andre :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 en firpakk med sans eple og pære yoghurt, en piano Duo Yoghurt, en blåbærmuffins og sjokkomelk! haha, slå den dere! leeenge til middag enda her da.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 ha ha ha ha ha....tusen yoghurt har du spist! det ler jeg av :-))) det er like mye som alle vaflene :-)
Galskapens overhode Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 2 rundstykker med salat, tomat og 1 skive birkebeinderskinke, 1 gullerot, 2 pærer og 5 skiver birkebeinerskinke.. Var så godt med noe salt til de søte pærene.. Må nok kjøpe mer..
mor.monsen Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Kan man spise birkebeinerskinke?????????? Jeg vil ha!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2007 ha ha ha ha.... birkebeinerskinke er artig.... i går fikk jeg fryktelig lyst på noe salt, og kom på at de selger popcorn på kinoen.... så da gikk jeg rundt midt på lyse dagen og spiste popcorn :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2007 sikkert ikke, men godt er det ;-)))
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Litt smågodt og en sjokoladekake bit.... Havregrøt til frokost, 1 brødskive med medisterkake og nå 2 brødskiver med jordbær syltetøy, og masse cola light. Poteter og røkte pølser til middag og en time eller to ...
mammasilla Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Hmm..tenke...to brødskiver med smør og kaviar, choco pops med melk, pringles og kokesjokolade...hehe
susemor666 Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Akkurat nå har jeg spist medisterpølser, poteter og surkål=) Kjempe godt.
Topp 10. Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 4 skiver til frokost, fedon brød, 2 med hvitost og paprika, 1 med skinke og agurk og 1 med brunost. Og eple juice premium, hardanger eple. Lunsj:) En 1/2 l urge, 2 stk berlinerboller. Middag, fullkornsspaghetti med dolmiosaus og karbonadekjøttdeig og kjøttpølse:) Masse hvitløk!! Og vann! Kveldsmat blir kaker Skal i bursdagselskap til lille søster, og jeg har "bakt" ostekake:) Nam!!!!
tertilus Skrevet 9. oktober 2007 #18 Skrevet 9. oktober 2007 syv knekkebrød, en banan og liten sushimeny til middag.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 En halv pose med salte padder, eller hva det nå heter. En grovskive med kaviar, agurk og majones og en med syltetøy. En spiseskje salat (rester fra i går). En kopp kakao. En is. 2 kalkunpølser i brød med rå løk.
pandabjørn Skrevet 9. oktober 2007 #20 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har spist 2 brødskiver, 5-6 gjendesjokoladekjeks, 3 plommer, 1/2 banan, litt kålrabi, og en halv røkt kjøttpølse.... har ikke spist middag ennå så det blir kanskje ostesmørbrød til kvelden
mizz25 Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 Yoghurt med havregryn te frokost,ett eple til lunsj,ovnsbakt pannekake te middag,å ett eple nu nettop =) (dilla på epler) Hehe =)
Athina' Skrevet 9. oktober 2007 #22 Skrevet 9. oktober 2007 Frokost kl 08.00: 2 knekkebrød med hvitost og kaffe Lunsj kl 12.00: liten bolle corn flakes Middag kl 16.00: 2 knekkebrød med hvitost og en kopp med sjokomelk. (amanda er hos mormor) Åsså blir det vel en Go' morgen youghurt med jordbær litt senere :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. oktober 2007 #23 Skrevet 9. oktober 2007 Brødskive med servelat Brødskive med fiskekake Yoghurt Kiwi Pølse i brød(på Narvesen, blei plutselit kjempesulten = kvalm når jeg var å handla, så måtte hive i meg noe!) 4 seigmenn som var til overs etter å ha mekka godteposer =P 2 skiver med brunost Og egentlig så er jeg litt sulten igjen...selv om jeg akkurat åt de to siste brødskivene =P
Line_78 Skrevet 9. oktober 2007 #24 Skrevet 9. oktober 2007 En tallerken havrefras med melk, to knekkebrød med gulost og kaviar, et par biter sjokolade, et glass biola, to wienerpølser med ris og sennep, en knaskegulrot, en pære, og en leiv polarbrød med sirup (av alle ting!) på + to biter krokanrull som var igjen i skapet. Hmmm, og må nok lage meg noe kveldsmat snart. Ikke plass til så mye av gangen, men ser at det blir jo en del i løpet av en dag :-D
~Mita~ Skrevet 9. oktober 2007 #25 Skrevet 9. oktober 2007 hmm... 2 skiver med skinke ost 1 skive med prim 1 eple 1 appelsin 1 pk nudler 1 porsjon pytt i panne 1 kopp kakao jaja litt av et inntak dette også ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå