Gå til innhold

HVOR MANGE HAR IKKE FØDT??


annsej

Anbefalte innlegg

1 dag over nå, så venter ja ;) Gleder meg til å ta ibruk den fine vogna, og på å se hvordan førstemann reagerer. Han blir forresten 3 år imorgen, så ting er spennende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin den 21 oktober...

Men er skikkelig lei allerede, og det er 10dager igjen.

Med min flaks blir det nok overtid, selvom jeg er veldig klar for å møte henne nå! =) Har skikkelig vondt i hodet, vet ikke hva det kan være- men skal til jordmor i morgen, så håper hun kan gi meg noen gode nyheter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin om ti dager, men regner med å gå noen dager over, men 14 dager det orker jeg egentlig ikke... Er så klar, men har ikke hatt noen typiske tegn i det hele tatt enda... Må nok ha tålmodighet en stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke født enda :( og ingen tegn til d heller :(

Jeg skal føde på ahus jeg... Så håper d skjer noe snart ihvertfall hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har heldigvis ikkje fødd enno :o)

 

Er vel av dei få som helst vil ha ungen inne så lenge som mulig... Har termin 29.10. og huset vårt vil vere innflytningsklart ca 25.... Men det er heldigvis no klart til at vi kan vaske ned og begynne å få ting på plass. Det er berre oss sjølv vi ikkje kan flytte enno pga manglande straum og vatn. Men det skal bli kobla til 22. eller 23., så då håpar eg at vi har fått det meste av møblar på plass i alle fall.

 

Skulle ønske eg hadde fått tid til å bake ein masse rundstykker og bollar og lage ferdig middagar som eg kan fryse ned til tida etter fødselen (huskar at det var eit skikkelig ork med middagslaging i tida etter fødsel sist), men det er neppe realistisk. Eg har no begynt å vaske babytøy, sånn i tilfelle ho skulle finne det for godt å komme før termin. Men i og med at eg blei satt i gang 14 dagar over med storebroren, reknar eg med at ho held seg i ro til den "magiske" datoen er passert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har termin i dag, men ingen tegn på at fødselen er i gang enda! Men har hatt det såpass bra hele svangerskapet, så helt greit å vente=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har også termin i dag! Har hatt masse kynnere i d sisste og noen har også vært litt vonde. Var til jordmora på fredag og hadde da 1cm åpning! Ble så glad å trodde att nåå måtte d vel skje snart.. Meen jeg tror litt at han/hun sitter litt fasst inni dær..og at jeg kommer til å gå over tida.. hihe

 

De sier at d kan være arvelig og gå over og mamma gikk 14.dager over med begge og måtte bli satt i gang.. Jeg vil og håper at d skal skje av seg selv jeg... =o,

 

Har ellers også hatt d veldig fint i svangerskapet vært kjempe frisk så har vært veldig heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hetr med kulemage, og det er 4 dager siden termin... :( Har lite kynnere også, var litt mer tidligere... Men kommer når den kommer, skal til jordmor imorgen, håper hun vil sjekke meg iallefall så jeg får vite om jeg er moden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke født enda.... Har 11 dager igjen til termin.

Både lege og jordmor trodde jeg skulle føde før denne gangen også, men det ser ikke slik ut.

Så nå går vi bare rundt og venter og pusler med småting og håper det skjer noe snart.

Sambo har drømt at det skjer et sted mellom 16. og 18. oktober, så vi får se om han er sanndrømt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 dager til termin 31 okt... og det virker så utrolig lenge til! må vel belage meg på å flytte over i november snart jeg da... men er vel lov å håpe :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg her heller ikke født....hadde termin 8. okt. Er veldig lei, og har gitt opp håpet om at fødselen starter av seg selv, selv om jeg håper....ble satt igang sist, og hadde håpet å få en naturlig fødsel denne gangen... Hold ut jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...