Gå til innhold

HVOR MANGE HAR IKKE FØDT??


annsej

Anbefalte innlegg

Ser det er veldig mange som har født, jeg har 14 dager igjen til terminen.

Er det mange der ute som også har litt igjen til termnindato?

Vi kan jo belage oss på at vi må gå over datoen, det har ihvertfall jeg gjort.

Født 2 dgr før med førstemann og 10 dgr over termin med andremann, så det blir spennende å se hvordan denne guttebassen kommer.

Vi får smøre oss med tålmodighet, babyen kommer når den er klar..Enn så lenge , ha en fin høstuke...

 

anki-nr3imagen-en gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan skrive meg inn her. Lurer litt på om jeg skal snike meg inn litt i novemberklubben også bare for å være sikker. Har 20 dager til termin. Har masse vondter, men ikke kynnere. Har aldri hatt en eneste kynner og er tredjegangs da, så jeg regner ikke med å få det heller. Han har akkurat snudd seg riktig vei tror jeg. Får vite det sikkert på torsdag. Han er fullstendig rabiat om dagen forresten. Sparkene er så kraftige at jeg kan fange foten hans og holde den igjen. Litt slitsomt når det står på da.

 

Jeg er syk og har fødselsangt til de grader, så jeg har egentlig ingen hast med å føde. Det eneste er at det er slitsomt med to småtroll når en vagger av gårde, også er jeg redd for at han i magen skal bli enorm før han skal ut. Det var nesten to kilo mellom nr.1 og 2, begge jenter, og det var stooooor forskjell på de fødslene...

 

Men men, sender fødestøv til de som vil ha det, mens jeg sitter her og ruger litt til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs, og har i dag (tirsdag) 13 dager igjen til termin. Jeg regner ikke med at noe skjer så veldig lenge før termin, så har belaget meg på å iallfall vente tida ut. Kanskje blir det et novemberbarn?

Jeg har hatt et par netter og dager nå med ekstremt mange kynnere, så det er vel et bra tegn. Kanskje kroppen gjør seg klar i det minste.

Jeg er egentlig ikke noe redd for fødselen, har hatt veldig bra oppfølging av jordmor, og går nå dit hver 14.dag frem mot fødselen.

Jeg har blitt kjent med mange jenter med mager her på BIM, og vi treffes ukentlig nå. Kjempetrivelig og veldig kjekt å utveksle erfaringer, tips og råd.

 

Så lykke til alle sammen, det blir nok vår tur snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke født:O( går her å venter.. har bare en uke til termin i dag så det er iallefall ikke så lenge før prinsen kommer.... gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født enda :( 1 uke igjen til terminen her oxo...

 

Hvor skal du føde adele85?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har 21 dager igjen i dag og begynner alt å bli lei... spesiellt etter å ha vært ut og inn på sykehuset siste uka... men nå er det uansett ikke så veldig lenge til han kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igjen 8 dager til termin.... LAANGE dager egentlig...Særlig når ALT til babyen er klart og huset er i tipp topp shape om dagen.....

Men skal uansett bli HERLIG å få møte sønnen vår:):):):):)

Skal føde på Kongsvinger jeg...Noen andre som skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 19 dager igjen men kan ikke si jeg venter så mye, regner med at han ikke kommer før termin. Ihertfall det jeg har basert meg på. Kan ikke si om jeg gleder eller gruer meg helt heller, vet ikke hva jeg skal grue meg til. Bortsett fra at det sikkert kommer til å gjøre litt vondt. Jeg er kjempe glad i unger, men det er ennå litt defust for meg at jeg snart sitter med en egen snart. Tror jeg er litt rar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager til termin her. Kjenner ikke noe enda.....så dette kan vel ta sin tid. Slimproppen har gått (gikk i 39 + 0), men av de erfaringene som er her på nettet.......så kan det jo ta flere uker fra den går til noe skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 dager på overtid.. SSSÅÅÅÅ LEI.

Vær så snill å ikke snik i køen dere, jeg blir så misunnelig :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 10 dager igjen til termin... kjedelig å gå hjemme og vente hele dagen.. familien ringer konstant for å høre om d er noe nytt.. har en del kynnere, men ingenting mer.. og hun ligger ganske skeivt så hodet har ikke festet seg enda. krysser fingrene for at d skjer snart og at jeg slipper å gå over termin :) Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 12 oktober, men har egentlig ventet i 14 dager nå siden det da var falsk alarm... Men jeg har ikke noe valg annet enn å vente...

 

Var til jordmor i dag og alt stod bra til... Litt blod i urin å det tar jeg som et godt tegn på at fødselen står meg nærme ( det gjorde det nemlig med førstemann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 4 dager på overtid og gjør ikke annet enn å vente i spenning. Legen har lenge sagt at han regnet med at jeg skulle føde før termin... Så da må jeg innrømme jeg er fryktelig utålmodig. Ingen verdens ting som tyder på at noe er på gang, har ikke kynnere en gang... (syte, syte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født enda:-) Har termin den 21. men ble fortalt da jeg var på ul i uke 30 at jeg "helt sikkert kom til å føde lenge før 21.10".... Hehe, så jeg har allerede venta litt en stund ja....

 

Hadde passet meg ypperlig å føde nå i høstferien! men jeg har vel kanskje ikke muligheten til å bestemme det selv....

 

Ingen tegn på noen nær forestående fødsel her i gården med andre ord!

 

Men, lykke til alle sammen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke heller født, og jeg er 11 dager på overitd... Hører egentlig til i septemberklubben, men måtte "flytte" over hit... Håper at det skjer noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dager igjen her.. kan jo være det blir november-klubb på meg og.. men h*n kommer når h*n kommer!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Ja, jeg har 5 dager igjen til termin 15.oktober. Jeg skal føde på Rikshospitalet. Denne ventetiden er litt vanskelig, -spesielt dersom man har endel vondter og ikke kan bevege seg mye ut av huset. Mange venner ringer daglig, men nesten ingen kommer på besøk. Hulk, snufs! :-(

Jeg forsøker å få tiden til å gå med å gå og småpusse litt i leiligheten, lese, og gjøre yoga.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du det! IKKE SNIK I KØEN! :) Jeg hadde termin 2. oktober, og er definitivt klar til å møte den lille. Men har dessverre ikke hatt noen av de typiske tegnene på at fødsel er nært forestående.

 

Har fått time til overtidskontroll (på Ullevål) på tirsdag, og blir da satt igang, men har et lite håp om at fødselen starter av seg selv før den tid.

 

Lykke til, "1.okt! *fødeklar*"! Masse fødestøv sendes i din generelle retning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj,.jeg er enda her...føler som om jeg blir den siste altså..alle popper jo ut unger rundt meg her..buhuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...