Gå til innhold

Hvor mange er høygravide?evnt, lenge til?


Frukten og To små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er...og fødeklar om 3!!! dager!!! Men føles som jeg har vært det lenge...hehe!!

Gleder meg til å bli ferdig med dette her!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst 44 dager igjen til terminen, så da er det bare 4 dager igjen til jeg er høygravid.

Sokker og sko begynner å bli et lite problem ja....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Har visst vært høygravid i 12 dager allerede, fødeklar om en uke. Når jeg ser slik på det så har jo tiden gått ganske fort, selv om de enkelte dagene snegler seg avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er høygravid om 8 dager jeg.. Har termin 26 nov.. Gleder meg til ho kommer, det nærmer seg med stormskritt nå jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen alle sammen!

I dag er jeg høygravid!!! 40 dager igjen.... Tiden bare flyr av gårde! Har sååå mye jeg skal gjøre før 18 november!!

 

Lykke til alle sammen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært høygravid i 2 dager =) Tiden har gått fort til nå, håper den fortsetter i samme tempo =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vist høygravid er 27 dager til termin så vis det er som det sto her att mann er føde klar ved 21 dager er det ikke lenge til det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 39 dager (6 uker) til termin søndag 18. november , så eg vart høygravid i går :)

begynner å bli slitsomt i ryggen.

og lite søvn, har de vært lenge.

i går var eg til jordmor, allt fint, no har vist hodetlakt seg langt ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er til og med "fødeklar" (21 dager igjen)

Hadde opprinnelig termin 4.nov, men ble flyttet til 27. oktober på ul. Henger her inne på novemberklubben likevel. Er så koselig her og så regner med at jeg kommer til å gå litt over og føde i november uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 44 dager igjen, termin 24. november. på en måte leenge til, men kort på den måten at jeg ikke har kjøpt annet enn en body og en strømpebukse, må svinge meg rundt snart.. Ihvertfall misunnelig på alle dere som har kortere tid til termin, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...