Gå til innhold

Hvor mange er høygravide?evnt, lenge til?


Frukten og To små

Anbefalte innlegg

er så nysgjerrig på hvor mange som er høygravide jeg!;')

Har selv tolv dager til jeg er høygravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er høygravid om 5 dager, altså den 14. oktober, men har vel følt meg høygravid i minst en måned allerede og blir sett på som høygravid av omgivelsene mine. Lurer på hvem som har funnet på det der om at man er høygravid 40 dager før termin...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært høygravid en uke nå. Og i går så jeg på noen bilder jeg tok for 4 uker siden,og da følte jeg meg stor. Men nå...føler meg STOR :o) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 12 dager igjen jeg også Frukten:o) Og setter stooor pris på de tolv dagene for her er det ikke klart for å få noe baby enda..men vi styrer alt vi kan for å gjøre det klart og dagene går derfor skikkelig fort!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "fødeklar" jeg! :) Terminen min ble jo flyttet fram et par dager etter ul, så i dag er d faktisk bare 20 dager igjen her! (Er visst såkalt fødeklar når d er 21 dager igjen har jeg forstått.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høygravid. Jøss,ikke lenge til jeg går ut i permisjon. Har termin 11.november. Tung og dritt lei :o) Bare en natt med søvn hadde vært godt... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og termin 11. nov, og er definitivt høygravid... Og 12 dager til uttrykket fødeklar gjelder, selvom jeg er fødeklar allerede nå... Jeg gleder meg til å fa tilbake kroppen min jeg nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

is_rose: Joda, formen er grei, men begynner å bli litt lei av å være tung og klumsete jeg og, vanskeligere og vanskeligere å få på seg sokkene;) Har hatt murringer den siste uka da, pluss at jeg merker jeg har mer vann i kroppen... Men sånn er det vel. Gleder meg veldig til å få møte lille gutten min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er og høygravid, 36 dager igjen til termin 14.nov:) håper tiden går fort, gleder oss sånn til babyen kommer og alt med fødselen er overstått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er høygravid... utrolig hvor fort tiden går...om 12 dager er jeg fødeklar:):):) tenk det jenter, den neste tittelen vi får da er Mamma :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 20 november.. så er høygravid om to dager:)) 1 termin var 9 nov.. så jeg føler meg litt høygravid daa... satser på å få to uker før:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 dager igjen Men det blir vel et møte med lillegutt litt før.Blir det ks, blir jeg tatt 2 uker før og da er det ca 20 dager igjen.

Er så spent greier nesten ikke å vente..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...