Gå til innhold

Hvor mange er høygravide?evnt, lenge til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3dager til, juhu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er høygravid om 8 dager ;)

Skrevet

Jeg er...og fødeklar om 3!!! dager!!! Men føles som jeg har vært det lenge...hehe!!

Gleder meg til å bli ferdig med dette her!!

Skrevet

Jeg er endelig høygravid. Termin om 38 dager. Jippi!

Skrevet

Er visst 44 dager igjen til terminen, så da er det bare 4 dager igjen til jeg er høygravid.

Sokker og sko begynner å bli et lite problem ja....

Skrevet

Oi... Har visst vært høygravid i 12 dager allerede, fødeklar om en uke. Når jeg ser slik på det så har jo tiden gått ganske fort, selv om de enkelte dagene snegler seg avgårde.

Skrevet

Ble høygravid idag jeg! :-) Har 40 dager til termin.

Linda

Skrevet

jeg har ni dager igjen før jeg er høygravid. føler som jeg har vært det lenge :-)

Skrevet

Er høygravid i morgen, jeg =) Har termin 19. november... =)

Skrevet

Jeg er høygravid om 8 dager jeg.. Har termin 26 nov.. Gleder meg til ho kommer, det nærmer seg med stormskritt nå jenter...

Skrevet

Halloen alle sammen!

I dag er jeg høygravid!!! 40 dager igjen.... Tiden bare flyr av gårde! Har sååå mye jeg skal gjøre før 18 november!!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Har vært høygravid i 2 dager =) Tiden har gått fort til nå, håper den fortsetter i samme tempo =)

Skrevet

Jeg har oxo termin sammtidig som dere is_rose og Lunajenta! Termin 11 november og 33 dager igjenn...

Skrevet

jeg er vist høygravid, har ikkj så stor mage da, men det er tungt fordet. går ut i perm neste fredag:) har termin 15 nov

Skrevet

Er vist høygravid er 27 dager til termin så vis det er som det sto her att mann er føde klar ved 21 dager er det ikke lenge til det heller.

Skrevet

11 daga igjen, men føle mej sprekkferdi!!

Skrevet

jeg har oxo termin 11 nov... gleder meg til ho er ute nå altså... hehe

Skrevet

Høygravid her..Vært det i 5 dager! =)

Skrevet

har 39 dager (6 uker) til termin søndag 18. november , så eg vart høygravid i går :)

begynner å bli slitsomt i ryggen.

og lite søvn, har de vært lenge.

i går var eg til jordmor, allt fint, no har vist hodetlakt seg langt ned :)

Skrevet

egentlig ikke tenkt så mye på dette men jeg er faktisk HØYGRAVID=)heheh har termin 9.nov....så mindre en en mnd t!!!

Skrevet

Jeg er til og med "fødeklar" (21 dager igjen)

Hadde opprinnelig termin 4.nov, men ble flyttet til 27. oktober på ul. Henger her inne på novemberklubben likevel. Er så koselig her og så regner med at jeg kommer til å gå litt over og føde i november uansett.

Skrevet

jeg er høygravid... har 26 dager i gjen i dag.

Skrevet

jeg har 44 dager igjen, termin 24. november. på en måte leenge til, men kort på den måten at jeg ikke har kjøpt annet enn en body og en strømpebukse, må svinge meg rundt snart.. Ihvertfall misunnelig på alle dere som har kortere tid til termin, hehe..

Skrevet

har vel 29 dager igjen til termin jeg .4 uker i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...