Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. oktober 2007 #27 Skrevet 9. oktober 2007 Ribbe og medisterkaker. Skulle gjerne hatt pinnekjøtt og. Synes det er godt. men gubben er ikke glad i det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2007 #29 Skrevet 9. oktober 2007 Ribbe, medisterkaker og pølser. Jeg må ha brun saus til potetene og får masse kjeft av ribbefett-spiseren. Hehe. Nam. Og lefse da seff. 1. juledag er det pinnekjøtt og kålrabistappe. Jeg må ha lefse til det jeg. Synes det er så godt. Hehe. Gleder meg masse til begge deler. Nam nam.
tezzzer med 3 Skrevet 9. oktober 2007 #30 Skrevet 9. oktober 2007 Snitter til frokost. Grøt med den berømte mandelen til lunsj. Stek,Julepølse og kjøttkaker til middag.
silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 #31 Skrevet 9. oktober 2007 ribbe, sossiser, medisterkaker, julepølse, rosenkål, surkål, rødkål, brokkoliblanding, poteter men i år blir det BÅDE ribbe og pinnekjøtt
Kirsebæra Skrevet 9. oktober 2007 #32 Skrevet 9. oktober 2007 her er det ett lite dilemma...vi skal feire vår første jul hjemme(ikke vår første jul, men første hjemme ilag=)) men...sambo vil ha ribbe, for d er deres tradisjon, jeg vi lha pinnekjøtt for det er våres tradisjon...har prøvd ås i at vi kan ha ribbe på 1.juledag, men neeeeeida...så da blir det vel ribbe OG pinnekjøtt da...stakkars kjøkkenet mitt...
WP-TLogPeanut Skrevet 9. oktober 2007 #33 Skrevet 9. oktober 2007 hele familien lå med omgangssyken sist jul,så kjenner jeg ble kvalm bare av å lese tråden her... gruuer meg til jul
to jenter og ett gull i magen Skrevet 9. oktober 2007 #34 Skrevet 9. oktober 2007 ribbe og pinnekjøtt:) namnam he he
fox`y Skrevet 9. oktober 2007 #35 Skrevet 9. oktober 2007 vi spiser: forrett: terteboller i hvitsaus i tertesjell(gleder meg) hovedrett: ribbe,medisterkaker,pølse,koteletter:)
Den drygaste Skrevet 9. oktober 2007 #36 Skrevet 9. oktober 2007 pinnekjøtt, poteter, kålrabistappe og en liten aquevit! mmmm... og riskrem til dessert! åååh herregud, jeg gleder meg til 1 desember, da skal klementinene på bordet, kongerøkelse skal brennes, stearinlys på kvelden og juleshoppingen starter for fullt! og julegaten åpner, og pepperkakebyen! og dette er min første jul med min heeeeelt egen datter! gjett om jeg gleder meg! jeg eeeeeelsker jul!!! åh.. nå fikk jeg helt feber her!!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #37 Skrevet 9. oktober 2007 Svineribbe med sprøstekt svor, skinkestek, karbonader, gooood saus, poteter, lefse, pølser, surkål *nammenammenam* Og til dessert har vi alltid is og sjokoladefondant.
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 9. oktober 2007 #38 Skrevet 9. oktober 2007 Pinnekjøtt, mammas oppskrift på kålrabistappe, poteter og sjy... medisterkaker dagen etterpå
sebbe Skrevet 9. oktober 2007 #39 Skrevet 9. oktober 2007 her må jeg ha ribbe,medisterpølse og medisterkaker m/tilbehør. Og til dessert selvfølgelig riskrem med rød saus.
camilla^ Skrevet 9. oktober 2007 #40 Skrevet 9. oktober 2007 Ribbe, pølser og medisterkaker (medisterkaker er det eneste jeg spiser, så det er ett must, og mammas. ble feil når jeg feiret hos noen andre ett år. Da var det hjem og spise mammas medisterkaker til nattmat, da kom julestemningen igjen) Hatt pinnekjøtt når slekta fra vestlandet har vært her. Og må vel bli det også når jeg om to år skal feire min første jul med gubben i hus her. (i år blir det null jul, han på jobb og jeg tja.....Ingen barn i år så...)
mirredutt Skrevet 9. oktober 2007 #41 Skrevet 9. oktober 2007 Åhhh, vann i munnen! Vi har ribbe og pinnekjøtt på julaften, og kalkun på nyttårsaften.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. oktober 2007 #42 Skrevet 9. oktober 2007 Ribbe, medisterkaker, hvite pølser, gulerøtter, rødkål, ertestuing, brun saus, sos, poteter og gulerøtter :-) Dessert blir sjokolademouse+vaniljesaus og riskrem med rød saus :-) NAM :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå