Gå til innhold

Hva spiser dere på julaften? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

M'm..gleder meg sånn!! her er det ribbe,pølser,koteletter,medisterkaker og pinnekjøtt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ribbe, pølser, medisterkaker og så må jeg ha med lefse også...

Skrevet

Pinnekjøtt!!! namnamnam...

 

Ribbe på 1.juledag.

Skrevet

Pinnekjøtt=) NAMNAMNAM! Ribbe på 1.dag.... Gleder meg. I år kan jeg spise rødkål. I fjor amma jeg.

Skrevet

Kjøttboller, brun saus, potetmos og grønnsaker. Nam nam!!! Og eplepai med is til dessert:)

Skrevet

Nam, nam... Ribbe, medisterpølser, medisterkaker, surkål, ertestuing, saus, potet..... åhhhh det er såååå godt :)

Ellers er det jo masse snop utenom. Nam, nam :)

Skrevet

Pinnekjøtt=D Og ribbe dagen etter.. Gleder meg mest av alt til å kunne spise fenalår, for ifjor gikk jeg gravid og fikk bare se på når de andre spiste det *snufs* hehe

Skrevet

Kalkun med hjemmelaget kalkunsaus, poteter og grønnsaker og multekrem til dessert.

Skrevet

Ribbe,rødkål,juølepølse,poteter,brun saus og grønnsaker! Gleder meg masse til jul jeg også nå.-)

Skrevet

ribbe, pølser, medisterkaker, surkål, rødkål, goood saus til, pinnekjøtt, stappe,mandelpoteter

 

til dessert riskrem med rød saus og multer med fløte...

Vi har alltid masse gjester og slekta er litt delt i 2 om hva vi skal spise =)

Skrevet

Med gubbens familie; pinnekjøtt, pølser, bacon, kålrabistappe og poteter.

Min familie; kalkun med fyll, rosenkål, poteter, brun saus, surkål og gulrøtter. Sistnevnte blir satt mest pris på av meg, naturlig nok :o) Pinnekjøttlukt i huset lukter BLÆH!!

Skrevet

Pinnekjøtt med tilbehør:-)

Skrevet

ååå nå gleder jeg meg til jul....

 

i år skal vi til svigers så då blir det pinnekjøtt og riskrem til dessert.

 

ååå jeg håper at desse mnd går fort nå.... jeg vil ha jul nå...

Skrevet

And fylt med epler og svisker

Skrevet

Spørs jo litt hvor vi er.

 

Hos min mor: lammelår med fløtegratinerte poteter, brokkoli, sopp, løk

Hos min fars familie: svinestek med poteter, svisker, surkål, brun saus osv

Hos min manns familie: pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter.

Skrevet

nam,nam....vi spiser pinnekjøtt,pølser,kålrsbistappe+++ Nå gleder jeg meg til jul:)

Skrevet

På julaften skal jeg ha pinnakjøtt, kårrotstappe og poteter og vi spiser det med fingrene for da smaker det 100 ganger bedre......

 

Og gjerne multekrem eller riskrem med hjemmelaget jorbær/bringebær saus til dessert

 

Og i resten av julen må jeg ha koldtbord, hjortesteik eller reinsdyrsteik, svineribbe. Og gjerne pinnekjøtt en gang til... og pinnekjøtt på nyttårsaften og.

Skrevet

Vi skal feire første jul i eget hus, og har bestilt pinnekjøtt fra et lokalt slakteri. Kanskje vi gjør det til en tradisjon hvis det blir vellykket.

Skrevet

Pinnekjøtt hos mine foreldre, namnam :P

Kalkun hos svigerforeldrene :(

 

I år skal vi til svigers, og jeg kommer til å savne pinnekjøtter så mye, det er liksom ikke jul uten pinnekjøtt :(

Skrevet

Hos svigers : kalkun

 

Hos mine foreldre : reinsdyrsstek

 

Siste to julaften så har vi feiret hjemme hos oss - og da har vi servert pinnekjött ,- men i år har vi bestent oss for at vi fra om med i år skal servere :

 

Reinsdyrs medaljonger på julaften her i huset !

(Uten å nevne Rudolf i en eneste bi setning under maten)

 

Skrevet

Pinnekjøtt!! Nam!=) Slipper å begrense meg med tanke på graviditet og sure oppstøt i år ja ;)

Skrevet

Ribbe,medisterpølser og medisterkaker med tilbehør...og deilig saus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...