2 små,hva nå? Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 M'm..gleder meg sånn!! her er det ribbe,pølser,koteletter,medisterkaker og pinnekjøtt.
It's all about me Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ribbe, pølser, medisterkaker og så må jeg ha med lefse også...
Kjærlighet <3 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Pinnekjøtt!!! namnamnam... Ribbe på 1.juledag.
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Pinnekjøtt=) NAMNAMNAM! Ribbe på 1.dag.... Gleder meg. I år kan jeg spise rødkål. I fjor amma jeg.
ScaryMama Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Kjøttboller, brun saus, potetmos og grønnsaker. Nam nam!!! Og eplepai med is til dessert:)
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Nam, nam... Ribbe, medisterpølser, medisterkaker, surkål, ertestuing, saus, potet..... åhhhh det er såååå godt Ellers er det jo masse snop utenom. Nam, nam
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Pinnekjøtt=D Og ribbe dagen etter.. Gleder meg mest av alt til å kunne spise fenalår, for ifjor gikk jeg gravid og fikk bare se på når de andre spiste det *snufs* hehe
## lille blomst ## Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Kalkun med hjemmelaget kalkunsaus, poteter og grønnsaker og multekrem til dessert.
Thunderstruck Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Ribbe,rødkål,juølepølse,poteter,brun saus og grønnsaker! Gleder meg masse til jul jeg også nå.-)
übermamma *5 pp* Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 ribbe, pølser, medisterkaker, surkål, rødkål, goood saus til, pinnekjøtt, stappe,mandelpoteter til dessert riskrem med rød saus og multer med fløte... Vi har alltid masse gjester og slekta er litt delt i 2 om hva vi skal spise =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Med gubbens familie; pinnekjøtt, pølser, bacon, kålrabistappe og poteter. Min familie; kalkun med fyll, rosenkål, poteter, brun saus, surkål og gulrøtter. Sistnevnte blir satt mest pris på av meg, naturlig nok ) Pinnekjøttlukt i huset lukter BLÆH!!
kokko Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 ååå nå gleder jeg meg til jul.... i år skal vi til svigers så då blir det pinnekjøtt og riskrem til dessert. ååå jeg håper at desse mnd går fort nå.... jeg vil ha jul nå...
Musemor med tre søte små Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 And fylt med epler og svisker
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Spørs jo litt hvor vi er. Hos min mor: lammelår med fløtegratinerte poteter, brokkoli, sopp, løk Hos min fars familie: svinestek med poteter, svisker, surkål, brun saus osv Hos min manns familie: pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 nam,nam....vi spiser pinnekjøtt,pølser,kålrsbistappe+++ Nå gleder jeg meg til jul:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 På julaften skal jeg ha pinnakjøtt, kårrotstappe og poteter og vi spiser det med fingrene for da smaker det 100 ganger bedre...... Og gjerne multekrem eller riskrem med hjemmelaget jorbær/bringebær saus til dessert Og i resten av julen må jeg ha koldtbord, hjortesteik eller reinsdyrsteik, svineribbe. Og gjerne pinnekjøtt en gang til... og pinnekjøtt på nyttårsaften og.
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2007 #18 Skrevet 9. oktober 2007 Vi skal feire første jul i eget hus, og har bestilt pinnekjøtt fra et lokalt slakteri. Kanskje vi gjør det til en tradisjon hvis det blir vellykket.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 her spiser vi pinnekjøtt...¨)) GLEDER MEEEEEG :DDDD
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 Pinnekjøtt hos mine foreldre, namnam Kalkun hos svigerforeldrene I år skal vi til svigers, og jeg kommer til å savne pinnekjøtter så mye, det er liksom ikke jul uten pinnekjøtt
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #22 Skrevet 9. oktober 2007 Hos svigers : kalkun Hos mine foreldre : reinsdyrsstek Siste to julaften så har vi feiret hjemme hos oss - og da har vi servert pinnekjött ,- men i år har vi bestent oss for at vi fra om med i år skal servere : Reinsdyrs medaljonger på julaften her i huset ! (Uten å nevne Rudolf i en eneste bi setning under maten)
manonym Skrevet 9. oktober 2007 #24 Skrevet 9. oktober 2007 Pinnekjøtt!! Nam!=) Slipper å begrense meg med tanke på graviditet og sure oppstøt i år ja
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 9. oktober 2007 #25 Skrevet 9. oktober 2007 Ribbe,medisterpølser og medisterkaker med tilbehør...og deilig saus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå