afrodite79 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #26 Skrevet 11. oktober 2007 Fremdeles ingen tr på meg:) Hvordan er det med deg?
bridezilla Skrevet 11. oktober 2007 #27 Skrevet 11. oktober 2007 Så bra at du ikke ser noe til tr!! Jeg har hatt menssmerter/murringer i dag, hadde svaaaaakt brun utflod. Har gitt opp håpet denne mnd, og er egentlig trist og lei. Skal ta en test i morra tidlig, hvis ikke tr har kommet til da. Tror hun er rett rundt hjørnet. Skal drikke vin i morra og kose meg om jeg ikke er gravid. Føler jeg fortjener det. Heldigvis kommer mannen min hjem i helga! Krysser fingre for deg! :-)
afrodite79 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #28 Skrevet 11. oktober 2007 Uff, tr er kjipe greier... Kos deg med vin hvis testen er negativ, det skal jeg også gjøre! Bra at mannen din kommer hjem da, hvis det er tr som er på tur er det godt å få litt trøst:)
bridezilla Skrevet 11. oktober 2007 #29 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, heldigvis har jeg en fantastisk mann....... Men kjenner ikke kroppen min igjen, klarer ikke å kjenne igjen noen signaler osv.... Blir litt frustrert altså! Skal skrive når jeg har testet eller om tr kommer......
afrodite79 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #30 Skrevet 11. oktober 2007 Sprakk og tok den siste cb testen min i kveld, den også negativ:( Fant denne siden etterpå http://www.pernille.info/testsensitivitet.htm så bestillte jeg nye tester:) Skal prøve afrodite, brukte den først forje gang og cb noen dager senere bare for å bekrefte for meg selv... skal gå innom apoteket i morgen også for å se hvilke de har der. Ikke gitt opp enda:) Cb kom jo ganske langt ned på listen over sensitivitet...
afrodite79 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #31 Skrevet 12. oktober 2007 Fremdeles ingen tr... negativ QR test i ettermiddag:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå