afrodite79 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Testet enda? Skal teste i morgen tidlig hvis tr ikke har kommet. Mensmurringer i går og i dag, skikkelig pms....hogger huet av gubben for ingenting:(
bridezilla Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Ha ha, afrodite, du kom meg i forkjøpet, jeg lurte på hvor du ble av! Jeg fikk mine 14 gravtest-strimler idag. Men tror ikke jeg tester før onsdag (evt torsd. morgen)....... Har IKM ons etter 28 dager syklus som jeg hadde før SA, men el kom senere enn forventet. Mao, 14 dager etter el er ikke før tors eller fredag. Jeg har noe murringer enda, ikke fått de vanlige flotte kvisene før mensen, men ikke ømme bryst! Må de bli ømme for at jeg skal være gravid????? Gråter for ingenting.... Hadde ikke du IKM onsdag? Hvor lange sykluser har du? :-)
bridezilla Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vet ikke hvem som er mest sensitiv, men tror egentlig at det blir det samme. Jeg kjøpte strimler for det er jo samme sak bare uten plasteska rundt.( Miljøvennlig!) Er den negativ må du jo teste igjen etter 1-2 dager. Håpet er ikke ute før dumme tr kommer.
afrodite79 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Nææ, tror ikke alle får ømme pupper, ikke så tidlig i alle fall. Ammer sønnen min på 9 mnd litt fremdeles så puppefølelse kan jeg glemme:)) Ikm på 10 ja:) har hatt 28 dagers syklus de siste mnd så regner ut i fra det. Litt uvant mens etter fødsel så satser på IKM 10. Vil ikke ha TR!! Har 2 tester så er den negativ i morgen drøyer jeg til fredag:)
bridezilla Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Hørte at melka kan få annen "smak" hvis man er blitt gravid mens man ammer, har sønnen din gitt tegn til å bli mindre interessert? (Litt tidlig...?) Jeg har MANGE tester, ble litt ivrig på nettshoppinga. Kan sende noen til deg!!!! Det tok faktisk bare 2 virkedager å komme hit fra Danmark, og jeg bor ikke sentralt i landet for å si det mildt! Du blir nok fort gravid igjen, men det kan vel ta litt lengre tid når du ammer kanskje? TR stinker, det kan vi være enige om!
afrodite79 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 nææ, litt til og fra med den puppen:) Ikke tenkt noe over det. Sier at det kan ta tid når man ammer, men tror det er fordi det går ganske lang tid før man får igjen mensen etter fødsel. Og den har kommet i fulle monn!!! Får se i morgen tidlig:) Hvor bestiller du tester fra? Klaffer det ikke må jeg nok skaffe meg et lite lager:))
bridezilla Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg bestilte fra billigetester.no , (men det er i Danmark). Det var veldig raskt og billig. Har hatt skikkelige murringer og oppblåst mage i dag, trodde det hadde gått over, men i magen føles det gravid ut.... Veksler mellom å ha lyst til å teste i morgen tidlig og å vente til fredag. Da skal jeg på fest og da vil jeg drikke vin med god samvittighet!! Jeg har jo 15 tester nå, så det er ikke noe å spare på..... Åååååååååå, så vanskelig!!! Sjangsen for at det ikke går bra er jo større nå før uteblitt mens. Har du symptomer enda??
bridezilla Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Lykke til i morra, afrodite! Jeg kan ikke gå på bim fra jobben, så jeg gleder meg til å se at du har pos. test etter jobb!
afrodite79 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 Negativ test i dag... men alt håp er ikke ute før tr kommer:) Kan jo håpe at syklusen er lenger denne mnd:)) Kan jo aldri vite etter en fødsel, ligner jo ikke noe av det jeg hadde tidligere. Uff, negative tester er en dårlig start på dagen. Murringer i magen, men det er vel tr som er underveis, tisser også mye om dagen og det er vel de symptomene jeg har.
bridezilla Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Alt håp er IKKE ute!! Da tester du igjen om 2 dager?? Hvis ikke duste-tanta dukker opp.... Negativ test er en kjedelig start på dagen, jeg sjekket bim med en gang jeg kom fra jobb for å se hvordan det gikk med deg..... Mannen min (som er borte med jobben som vanlig) ville jeg skulle vente med test til han kommer hjem på fredag.......... Murringene mine fortsetter og nå stikker det i brystene også. Syns de er ømme i dag, eller litt tunge.... Blir så latterlig skuffet om test er negativ på fredag. Lurer på om jeg klarer å vente til da...
afrodite79 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2007 Satser på at det var en lengere syklus denne mnd og tester igjen på fredag hvis ikke denne tanta har kommet da. Kan jo være litt ustabil syklus enda:) og at jeg testa for tidlig. Lov å håpe:) Fikk beskjed av gubben at jeg måtte vekke ham hvis jeg fikk posetiv test, han var for trøtt til å stå opp og vente på svaret:) Med en sønn som er klar for dagen 0500 nå når tennene kommer er det tidlig opp:( Spennende å se om du får en posetiv test:) Krysser fingre og tær:)
bridezilla Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Søtt at "gubben" din ville vekkes, ha ha. Jeg hadde så kraftige murringer og stikkinger at jeg våknet fra middagshvilen min i ettermiddag. Testet med billig-strimmel, var negativ. Håper det var fordi det ikke var morgenurin og alt for tidlig. I og med at mannen min bare var hjemme lørdag for 9 dager siden, så kan det jo bare ha vært befruktning etter det...så jeg skal teste med billigtestene hver morgen nå. Jeg er skikkelig humørsyk (pleier å være meget rasjonell!) og har fått ømmere bryster. Har aldri hatt sånn pms. AFRODITE, dette blir nesten bare verre og verre......! Lykke til med tidlig morgen, du er heldig som har en liten sønn! Håper vi ikke ser noe til dritt-tanta i dagene framover! God natt :-)
afrodite79 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2007 Lykke til med stripsene!!! Få noen oppdateringer:) Tanta får bli borte de neste 40+/- ukene:) Natta:)
afrodite79 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. oktober 2007 Fremdeles er tanta borte:) Testa du i morges?
bridezilla Skrevet 10. oktober 2007 #15 Skrevet 10. oktober 2007 Nei, testet ikke. Mistet helt håpet igår og venter til fredag. Ingen tr enda. Kjenner at jeg er trist og lei.....derfor bør jeg ikke teste før jeg evt er 3-4 uker etter IKM........:-)
afrodite79 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 10. oktober 2007 Du skal se at denne gangen sitter den:) Håpet stiger for hver time tr ikke viser seg her:) Vet ikke om jeg produserer hcg sent eller tidlig, forje gang testet jeg ikke før over en uke etter ikm så håper at jeg produserer litt tregt:) Skal klare å holde meg til fredag:) Har du ustabil syklus?
bridezilla Skrevet 10. oktober 2007 #17 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har hatt klokketro syklus bestandig, men hadde jo sa for 6-8 uker siden. Fikk tr 5 uker etterpå og hadde pos el-test torsdag for snart 2 uker siden. Men det kan jo være litt ustabilt nå etter sa, det har jeg ikke tenkt på..... Fint at du var på nå, kjenner at jeg føler meg veldig alene med dette....:-( Du har vel ganske sikker IKM i dag??? Noen sympt. på tr?
bridezilla Skrevet 10. oktober 2007 #18 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg blir så utrolig lettet av at man kan teste pos først lenge etter IKM. Men hadde du masse symptomer forrige gang? Eller bare ingen tr?
afrodite79 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 10. oktober 2007 Lite murringer i dag, hadde ingen sympt forje svangerskap, bare mens murringer så gikk med o.b over en uke på jobb, var sikker på at nå kom den:) Går i hvit uniform så ville gardere meg:) Ellers var jeg ikke kvalm eller noe annet forje gang. Testet med cb vanlig da og det var bare et svakt kryss...så håpet lever! Hvis syklusen min gjør den den har gjort de siste 2 mnd er ikm i dag, men kan være ustabil, har jo aldri født før så hvem vet....
afrodite79 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 10. oktober 2007 Synes også det virker som det er flere som har testet posetiv litt etter IKM her enn før:)
bridezilla Skrevet 10. oktober 2007 #21 Skrevet 10. oktober 2007 Det er godt å høre at det også kan skje... Tester igjen på fredag (hvis ingen tr)... Har ikke sett så mange positive med IKM denne uka enda.
afrodite79 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 10. oktober 2007 Nei, det er veldig få foreløbig og mange ventere, vi får nok opp tallene neste uke når det har gått litt over ikm. Tester på fredag jeg også hvis ingen tr:)
bridezilla Skrevet 10. oktober 2007 #23 Skrevet 10. oktober 2007 Ja fredag morgen, men klarer jeg å vente lengre (og ingen tr), så venter jeg. Jeg blir så helt latterlig skuffa hvis det er neg som i går. Det ødela hele dagen igår og idag...... Kan være hormoner i sving.. Jeg burde skifte nick til ventebomba eller noe sånn. :-)
afrodite79 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #24 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, starta dagen dårlig i går med negativ test jeg også og det sitter litt i, men så lenge tanta ikke viser seg er det håp har jeg bestemt meg for:)
bridezilla Skrevet 10. oktober 2007 #25 Skrevet 10. oktober 2007 Nemlig! Det er håp helt til tanta kommer.... Før forrige mens hadde jeg 1 dag med brun utflod....2 dager etter IKM, trodde det var noe på gang. Hadde håp helt til 2 dager etter det igjen, så kom hun igjen.... Dette er psykisk terror!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå