Gå til innhold

Roper på Majja...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lettet over å være ferdig med den glukosebelastninga. Fy pokkern så vondt det var... Det så jo så greit ut, så ut som rent vann! Men var som å drikke sirup som smakte melis... Pjuk.. Var rimelig kvalm etter 2.glasset ja... Men godt å være ferdig!!

Ellers var HB og alle andre prøver fine, denne her får jeg ikke svar på før på mandag. Har gått opp 4 kg da, dvs at jeg har gått opp 2 kg fra JMkontroll for 4 uker siden, det er jo ypperlig!!:) SF målet lå også helt på linja, så nå er jo alt perfekt her inne!!:)

Klarer ikke ta øynene bort fra det vakre smilet hennes jeg!!:) Legen ville også se da, og han syns hun var så herlig!:) Glad han også er barnelegen vi skal bruke, for han er virkelig en jeg stoler på!!

Men ang dette bekkenet, jeg begynner å kjenne nedpress når jeg går! Når jeg har gått litt da, så det er vondt! Og desto mer jeg går, jo mer kjenner jeg det. Det er litt ekkelt syns jeg, men... Er ihvertfall veldig sliten etter dagens tur! Var på biblioteket og andre små ærend i ventetiden, og da er jeg helt kjørt jeg...;)

Vesla er glad og fornøyd da, liksom så "livlige" spark i dag.. Kan ha noe med sukkerbomba vi startet dagen med;)

Hvordan er det med tanna for tiden? Og murringer og alt det andre du har?!?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det hørtes ikke akkurat ut som en herlig cocktail.... Godt du er ferdig med det! Du skal vel ikke gjøre dette flere ganger?

Kjempeflott at du har gått opp, og at alt er helt som det skal! Det er jo alltid betryggende:)

Har du nedpress altså...? Samme her! Men en kan vel gå og kjenne på sånt en goood stund før det begynner å skje ting, er det ikke sånn da? Er jo aldri sikkert dette opplegget mitt betyr noe som helst heller, skal se han koser seg sånn der inne at han ikke vil ut før et par uker etter termin... Jaja, bare å vente og se! Snakk med legen eller jm hvis du synes det er ekkelt da, så får du nok et beroligende svar:)

I dag skal jeg feire bursdag helt alene... Ø spiller jo konsert i kveld, så han kommer ikke hjem før seint. Men men. Er begynt å bli såpass gammel at det ikke er like stas å feire, hehehe;) Skal hente pakke fra mamma og søster på posten snart da, det blir spennende!

Tanna oppfører seg eksemplarisk, litt opp og ned, men kjenner det er i ferd med å bli bra:) Takk og pris! Og murringene er der, men det skjer ikke så mye mer tror jeg. Men virker som han har slutta å hikke da, tro hva det skal bety? Er han liksom ferdig trent nå da? Hihihi:)

Skrevet

*HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR*

Håper kvelden blir ok alikevel da, hva med å leie en god film og kjøpe masse snop?? Det kan du jo virkelig unne deg nå i dag!! Eller noe annet lurt, så kvelden blir fin alikevel:) Desverre så er jeg litt langt unna, ellers skulle jeg kommet med masse snop og kaker og gaver!!:)

Men jeg skal heller på ett sånn hudpleieparty hos ei venninne.. Mest fordi det er så sjelden vi treffes da.. Enda vi bor på samme sted.. Flaut, egentlig....;)

Jeg har hatt besøk av nabogutten på 10 mnd, mens mammaen var på jobbintervju. Og vi koste oss så fælt at vi sovnet i godstolen til slutt, meg med gutten og bikkja på fanget...:) Det var egentlig ganske koselig!!:) Bikkja var også veldig forsiktig når hun snudde seg osv, men måtte ligge med hodet i fanget hans da...:) Gojenta! Tror hun blir en veldig fin familiehund altså!! Er liksom så omsorgsfull allerede, ikke to år engang!!

Vet ikke helt med dette nedpresset, jeg antar at det har noe med bekkenet å gjøre. At det bare kjennes som nedpress når bekkenet blir ekstra vondt. Men jeg skal prøve å kjenne litt bedre etter når det kommer, og hvis jeg lurer veldig så får jeg ringe JM. Er jo 4 uker til jeg skal til henne..

Stor klem til lille gutten! KOM UT KOM UT!!

Skrevet

Hei igjen!! Hvordan har kvelden din vært??

Vet du, jeg leste ett innlegg her på 3.tri nå, det om "kontant våt i trusa".. Og da begynte jeg å tenke litt.. Hjelp.. Jeg har jo også samme problemet. Har igrunn bare tenkt at jeg lekker litt annet jeg da, selv og jeg har vært flink til å trene bekkenbunnen lenge!! Har jo gjort det i to år... Eller bare svetter litt ekstra eller noe.

Men, dette sammen med den nedpressfølelsen jeg har?! Kanskje jeg bør sjekke det ut? Eller tror du det er normalt?? Fortell meg at du har det sånn også...;)

Skrevet

Jeg HAR det faktisk sånn jeg og! Men har merket det bedre de siste ukene. Tror jeg. Eller så kan det være fordi jeg legger merke til absolutt alt som skjer med kroppen nå;)

Kan ikke tro at det er noe annet enn normalt, og noen går sikkert lengre enn andre og modnes, men jeg synes du bør prate med lege/jm om det for din egen del, sånn at du slipper å lure. Mye bedre det enn å gå og stresse! Vet jeg kanskje ikke er så flink til å følge rådene mine selv da, men... Hehe;) Kan i hvertfall ikke skade å høre med dem:)

Kvelden i går var helt grei den, kjøpte cookies og julebrus (jaa, enda mer julebrus...!), og så fikk jeg så mange telefoner og meldinger hele dagen at jeg ikke rakk å kjede meg. Men min kjære kom ikke hjem før litt før tolv da, og da hadde jeg akkurat lagt meg. Var litt lei meg da, for han hadde lyst til at jeg skulle hente ham, men jeg ville ikke ta sjansen på å kjøre fordi det var minusgrader og vi ikke har skifta til vinterdekk enda.... Det var vel bare fornuftig av meg, eller hva synes du? Fikk jo selvfølgelig dårlig samvittighet, selv om jeg vet jeg ikke burde..... Og så greide han å slenge ut en teit kommentar da han kom hjem, bare på spøk, sa han, så jeg begynte å grine, skal ikke så mye til heller. Men fikk prata om det, og det ordna seg jo. Fortalte at jeg synes det var teit av ham å gi meg dårlig samvittighet. Er liksom ikke alle spøker jeg tåler nå om dagen, kjenner jeg er så sårbar.

Merker at jeg er veldig var på alle små tegn og lurer så fælt på hvordan det kommer til å bli når fødselen starter osv. Vet jo at det kan ta noen uker før han kommer enda, men på en eller annen måte føler jeg at han er klar til å komme veldig snart... :) Har i allefall bagen klar og prøver å slappe av, men det er ikke alltid det er så enkelt. Nå har jeg for eksempel begynt å våkne i halv seks-seks-tida hver morgen, og må stå opp litt før jeg går og legger meg igjen. Jaja, greit å se hvordan verden ser ut på denne tida av døgnet og;)

Lurer på om jeg skal ta en tur innom jobben i dag, har sagt så lenge at jeg skal komme en tur. Men det er sånn tiltak, alt er det for tiden...! Er så uendelig glad for at alt er handla inn og ordna, sånn at lille vennen bare kan komme! Hadde ikke orka tanken på kjøpesenter og skrekk og gru nå....

Håper dere får det fint på hytta i helga da! Ø har lovet meg at vi skal ta en liten bursdagsfeiring i helga, med god mat og kvalitetstid sammen på sofaen, det gleder jeg meg stort til;)

Skrevet

Oj, så tildlig på`n for å skrive innlegg da du:)

Først; Det var veldig forsvarlig at du ikke hentet han i går. Det er kjempeskummelt akkurat på denne tiden, når det er varmt om dagen og minus på natta. Det kan fort være litt glatt selv om det ikke ser sånn ut. Så det skal du ikke tenke to ganger på!!

Så dumt han kom med en sånn kommentar da, men til hans forsvar så er vi ikke lette å ha med å gjøre for tiden...:S

M kan komme med samme kommentaren som i går, og i går lo jeg, i dag griner jeg.... Full forståelse fra min side altså!! Du veit jo hvordan det er, hvor lei meg jeg kan bli og da tenker jeg ikke på det fra hans ståsted.. Det er liksom ikke relevant der og da...;) Ikke det at jeg tar dems "parti" altså, syns de må trå litt mer varsomt nå, for de vet jo at vi ikke er helt øverst i næringskjeden.... De skulle prøvd ut disse hormonene en uke, så hadde det nok vært en helt annen hverdag tenker jeg;) Godt dere fikk pratet ut og ordnet ut ihvertfall!!:)

Og så greit å høre at du har det sånn som jeg sa også, tror egentlig ikke det er noe farlig skjønner du. Det kommer jo ikke noe på natta feks, når jeg ligger rolig... Men det er sammen med denne nedpress-følelsen at jeg lurer litt. Tror jeg skal ta en tlf, bare for å høre. Kanskje slitent bekken kan minne litt om nedpress? Og jeg vet jo egentlig ikke hvordan nedpress føles ikke sant, så jeg kjenner meg passe grønn her;)

Nå snakket jeg med føden, så hyggelig JM!! Hun ville jeg skulle ta på meg ett bind, og ringe igjen om 2 timer. Vi har jo en times kjøring til sykehuset (hver vei), så hun mente jeg kunne ringe komunalJM og høre om hun hadde apparat til å måle fostervann. Også spurte hun om vesla var like livlig som vanlig, og når jeg tenker etter så er hun ikke det.. Men det kan jo komme av noe ganske så logisk som plassmangel... Hun hadde 5 minutter hun var veldig våken på kvelden i går, ellers rolig.. Så nå spiser jeg søtt og drikker kaldt, VAKNA LILLE VENN!! Den nedpress følelsen min kan jo også komme av en blanding mellom tyngden fra livmor pluss BL. Men hun tok meg veldig alvorlig, selv om det høyst sannsynlig ikke er noe galt. Men jeg blir litt skjelven her alikevel! Syns det er skummelt jeg, å ha eneansvar for å passe på at vesla har det bra....Uff, nå er jeg litt nervøs her faktisk! Men jeg kjenner at hun begynner å bevege seg litt inni her da! Ikke mye, men da får vi drikke litt mer....

Jeg som skulle pakke til hyttetur og greier.. Det har jeg glemt helt gitt... Må få ordentlig liv i vesla før jeg gjør noe mer tror jeg!

Kommer med en kjapp oppdatering før vi (evt) reiser på hytta!:)

Skrevet

Kjapp oppdatering: Vi reiser på føden for en sjekk, for å være sikre. Antagelig ikke fostervann som lekker, og nedpresset er nok ingen fare, men fortsatt ikke noe særlig liv i vesla. Så da ville JM at vi skulle sjekke det, for å være helt sikre. Også reiser vi derfra og til hytta hvis alt er ok. Og det er det sikkert... Selv om jeg er litt redd nå da.. Ikke noe gøy når ting ikke er som normalt...:(

Ha en god helg snuppa, kos deg med bursdagsfeiring på etterskudd:)

Skrevet

Hallu!

Godt det gikk bra på fredag, hun er nok bare en sånn som lurer mammaen sin litt, akkurat som den lille kjæresten sin;) Deilig å slippe å bekymre seg i hvertfall!

Hmm, når jeg tenker meg om har vi ikke feira noe bursdag i helga... Han var hos en kompis i hele går kveld, føler meg egentlig litt snytt jeg...! Hmrf. Men det får vel bli i dag da. Skal i hvertfall kose oss med taco senere:)

I morgen skal jeg til jm igjen, må innrømme at jeg håper hun kan gi meg noen positive tilbakemeldinger på at det snart skjer noe, for jeg begynner å bli så lei nå.. Sukk, har begynt å grue meg skikkelig til natta, for uansett hvilken stilling jeg ligger i er det vondt, og så snur jeg meg over på ryggen i søvne, og da våkner jeg av at jeg ikke får puste, fordi det presser på, skikkelig ekkelt...

Men det er vel vanskelig for henne å si noe som helst om når fødselen starter dessverre... Hehe. Men utålmodig, det må jeg si jeg er...!

Sjekk nicket mitt da, snuppa;)

Håper dere har hatt en super helg!

Skrevet

Dytter litt på denne, så du kan lese når du kommer hjem:) Nå har jeg forresten vaska badet... Hehe, greier bare ikke å la være jeg;)

Skrevet

Oj, heisann fru fødeklar!!! Du rykker stadig fremover i køen ja!! :) Når er man høygravid egentlig?? 40 dager igjen eller noe?? Er nede på 79 nå, tiden går jo så fort... 20 dager har gått på ett blunk!!

Har vært veldig rolig og avslappet i helga, veldig godt etter fredagens grubling.... Det var en supergod følelse å ligge med CTG og se/høre at alt var så bra!! Har aldri vært så lettet før tror jeg!! Så det har vært en fin helg!! :)

Bekkenet har blitt værre da, mye vondere å gå/bevege seg.. Sliter litt om natta, må "hjelpe" beina rundt...:S Tror jeg skal undersøke mulighetene for noe svømming i nærområdet. Noe må jeg jo kunne klare å gjøre, håper jeg! M klemmer sammen bekkenet med all sin makt, og det er faktisk supergodt!! Kjenner bekkenet glir ut igjen når han slipper.. Han kjenner det også sier han, syns nok det er litt ekkelt.. Så tydeligvis har det åpnet seg endel ja! Kanskje jeg skal få dissa dumme krykkene alikevel... Bruke hjemme ihvertfall, blir jo så sykeliggjort med en gang da, syns jeg..

Ellers skal jeg hente vogga og alt som mamma har ordnet til vesla på tirsdag, gleder meg som en unge!!:) Endelig kan jeg henge opp gardiner og gjøre i stand barnerommet ordentlig!

Spennende å høre hva JM sier i morgen da, lykke til!!:) Vet ikke hva hun evt kan si, men kanskje hun kan komme med noen oppmuntrende ord:) Jeg tror jo at lillegutt kommer om ikke så lenge, men enda en stund til da... I begynnelsen av november kanskje?! Det går fort!!:)

Skrevet

Grrr, jævla takfolk altså....

Klokka sju kom de og hamra på døra, måtte flytte bilen fordi de skulle sette en container på parkeringsplassen vår. Og så begynte de å bråke da.... Og presterer å si at jeg kan jo bare legge meg og sove igjen...! Mhm, lett å sove når noen skifter tak rett over hodet ditt liksom! Altså, det er fint å få nytt tak, men huseieren har visst ikke hørt om noe som heter å informere folk på forhånd... Hadde vært litt greit egentlig. De sier de skal gjøre seg ferdig på ei uke, og det bør de fader meg! Stresser når jeg tenker på at babyen kan komme når som helst, hvordan skal det bli med en liten nyfødt unge i dette bråket....?! Så nå får jeg bare håpe han venter med å komme i hvertfall et par uker... Skrekk og gru....!

Vel vel, nok klaging fra min side denne mandagsmårran.

Fint at dere har kost dere på hytta, deilig med litt avkobling! Men veldig kjipt at bekkenet er verre! Æsj altså, det høres skikkelig vondt ut... Urettferdig at noen skal være så plaget med det der, jeg har visst vært ordentlig heldig som ikke har merka så mye til det. Var jo litt i begynnelsen og midten av svangerskapet, men det hjelper veldig å bare ligge med pute mellom beina om natta. Men svømming er jo verdt å prøve da! Har hørt at mange er blitt bedre av det:) Og så kanskje krykker ja, i hvertfall som en avlastning, selv om jeg skjønner godt at du helst vil slippe... Blir som du sier mer sykeliggjort da. Søstera mi var helt avhengig av krykker den siste tiden hun, en får trøste seg med at det tross alt ikke er så lenge igjen før snuppa deres kommer:) Selv om det kan virke lenge nå på slutten..... ;)

Om en time skal jeg til jm, spent på hva hun sier i dag... Skal holde deg oppdatert:)

En er forresten høygravid når en har 40 dager igjen ja, herregud, du er jo der snart du! Sinnssykt så fort det egentlig går!

Varm mandagsklem til dere:)

Skrevet

Ja, det går fort til jeg er høygravid nå!! Men da har du forhåpentligvis blitt mamma alt:)

Jammen var det godt å komme hjem ja, bikkja sover enda, orker ikke ut for å tisse engang....;) Alt er mye lettere hjemme, da kan jeg gjøre noe når jeg beveger meg innimellom. Rydde litt, vaske klær osv. På hytta er det enten å sitte inne eller gå tur. Gå tur er jo dårlig butikk.. Og det er ikke så mye å rydde og ordner med på hytta for tiden..

Håper taket blir ferdig før lillegutten kommer ja.. Men det går helt sikkert i orden. Du skal jo være litt på føden også evt, og da kan jo disse arberiderne få beskjed om å bli ferdig innen du kommer hjem! Men han venter nok litt til, tror du ikke det? Spennende å høre hva JM har sagt da:)

Vet du, jeg har endelig klart å synge litt for vesla jeg!! Helt utrolig! Kom på den "Vi har ei tulle med øyne blå", og den syns jeg er så fin nå, så den kan jeg synge litt! Vet ikke helt om jeg synger for min del eller for magen, men litt for begge tro?!;)

Nå skal jeg ta en laaang varm dusj, her er det kaldt i dag! Blir godt å få oljefyren i gang igjen, merker at det ikke har blitt fyrt her i helga ja! Og etterpå skal jeg brette rosa babytøy som har tørket ferdig i helga:)

Skrevet

Så koselig at du synger for henne....! Jeg synger en del for magen jeg og, har liksom et repertoar på et par - tre sanger, sånn at han skal huske dem;) Føles ikke så unaturlig lengre når en har gjort det en stund, så det er bare å fortsette!

Vet du hva eller? Fikk akkurat vite at de skal selge huset vi bor i, derfor de driver på og fikser og ordner sånn.. Så i verste fall må vi flytte om et par mnd, og det passer jo særdeles dårlig da...! Men forhåpentligvis vil den nye huseieren fortsette å leie ut, så vi får krysse fingrene for det beste!

Da jeg kom til helsestasjonen i sted, hadde jm prøvd å ringe meg, for hun hadde dobbeltbooka timen.. Så jeg må tilbake klokka tre, men det er egentlig bare greit, var litt stressa i dag tidlig uansett. Fikk ikke til å ta urinprøve engang, hehehe;) Så du får oppdateringen senere!

Håper bekkenet blir bedre, vennen! Kos deg med rosa babytøy og god varme fra oljefyren;)

Skrevet

Jeg overrasket egentlig meg selv da det var greit å synge for vesla, har jo syns det har vært så rart før. Hadde jo vært gøy om de kjente igjen sangene våre da:)

Skal huset selges?? Oj da, det var jo herlig timing! Så dårlig at ikke eieren har sagt noe til dere? Dere har vel gjensidig oppsigelsestid eller?? Håper det ordner seg da, så dere slipper å flytte med en nyfødt!

Kan tenke meg du er glad dere har bil i dag, når du måtte ut en tur til!:) Venter spent på oppdatering! Rosa klær en ryddet ned i kommoden, synd det går så fort å brette dem sammen;) Gleder meg til å ta i bruk alt utstyret jeg:)

Skrevet

Hvordan har du det i dag, min venn?

Her er det ikke stort å melde om egentlig, samma gamle.... ;) Går og kjenner etter, men det er ikke noe nytt som skjer, tror han koser seg der inne:)

Håper bekkenet er sånn tålelig bra og at snuppa har det kjempefint!

Skrevet

God kveld i stugu!

Her nyyyter jeg godstolen og ett glass iskald pepsi max! Gud, så godt det er å komme hjem etter dag på farten! Enda jeg bare har vært en tur hjemme hos mamma, og en tur innom senteret. Fikk kjøpt ull/fleece votter, og med alt vi fikk av mamma og stefaren min, så er vi klare! Hun har funnet den kjempesøte lua, i ull og fleece. (Rosa, såklart;)) I str 36 eller 37 tror jeg det var, så det passer jo bra til en liten nyfødt sjel!

Ellers har jeg hentet gardiner med olebrumm og vennene hans, og rommet ble mye koseligere når de kom opp! Vogga ble også kjempefin, kommer nok til å re den opp snart.. Bare for å ha noe å se på;) Voksiposen er super, og den kommende bestemoren hadde kjøpt sengetøy i rosa og beige med bamser! Supersøt den med bamser!!!:) Tror hun har kost seg på shopping ja;)

Nå skal M prøve ut sånn ørelys-greier på meg (jeg er prøvekanin, hvis det funker så skal jeg gjøre det på han, haha), så er det greys!! Og snart natta! Nå skal jeg begynne å lese om amming på sengekanten. Ikke helt det samme som Jo Nesbø, men kanskje vel så nødvendig;)

Skal til ei venninne på besøk i morgen, men på torsdag... DA skal jeg være hjemme!! Gleder meg til torsdag;) Hahaha.. Sære meg...

Supert at du oppdaterer om "tilstanden" din, ha en fortsatt fin kveld:)

Skrevet

Tester nytt nick, forandring fryder;)

Skrevet

For et koselig nytt nick da:) Godt å høre at du koser deg med shopping og ordning av barnerom! Kjempekoselig med sånne ting, skulle nesten ønske jeg hadde et rom å fikse nå, kanskje han får eget rom hvis vi må flytte om ikke så lenge?

Uff, i dag er jeg egentlig ikke i verdens beste humør, det har skjedd litt sånn småsnusk, krangla med Ø før han dro på jobb i dag bla a... Kjenner jeg er så sliten nå, skal ikke så mye til før det blir krise. Så jeg gleder meg til vi kan ta en msn-date igjen, må få ut litt dritt vettu, og da er jo du god å ha;) Hehe, stakkars... Godt å få ut gode ting til deg og altså!

Ellers er det ikke noe som skjer her, akkurat nå er jeg kommet til et punkt der jeg tror han kommer til å være i magen min for alltid.... Lengter så fælt etter ham, og er så sliten både fysisk og psykisk at jeg føler jeg skal gå gravid i evig tid. Høres skikkelig utakknemlig ut nå, jeg vet det, men det er liksom skjedd noe inni hodet mitt... Og enda er det over to uker til termin...! Men jeg vet jo at det går bra, at jeg holder ut, men nå skjønner jeg virkelig hvorfor folk sier de er drittlei på slutten!

Vel vel, du må ha en fin dag, vennen min! Kos til lille Leah:)

Skrevet

Nemmen kjære lille vennen!! Liker ikke at du har det sånn! Jeg skal være tilgjengelig på msn hele kvelden, PROMISE!!! Jeg er klar for å ta imot litt klaging, det er lenge siden sist så det er fullt lovlig nå!! :) (så kan jeg klage litt tilbake med god samvittighet, - møkkabekken.. haha)

Klart vi har dårlige dager, spes mot slutten. Sliten, tung og lei av å ruge. Tenk så lenge vi har gått gravide, vi hadde jo hatt pyton dårlige dager hvis vi ikke var gravide også! Vi blir jo ikke supermennesker som gravide!!! Og mannfolka kan være egne, sære og uforstående, spesielt på de dagene.. Kos litt ekstra med pusen, og tenk på at du faktisk ikke har sååå mange dager igjen! Han kommer ut, garantert!! Og ikke er det så lenge til heller, selv om det føles sånn nå..

Venter på deg på MSN!!:)

Skrevet

Hvordan er det med deg i dag vennen? Enda en helg, blir godt med litt tid med våre bedre halvdeler:)

Skrevet

Hei du!

Joda, det går greit, men synes det presser så veldig nedover, og det er ganske ekkelt...! Det må da bety at det skjer ett eller annet vel?! Men med min flaks skjer det nok lite eller ingenting... ;) Skal prøve å ikke stresse, og heller nyte den siste tiden jeg har ham i magen, den kommer jo aldri igjen....

Blir godt med helg ja, denne uka har min kjære vært så opptatt at det skal bli kjempedeilig å ha en helg sammen uten at noen av oss har noe på planen. Så vi får satse på god mat og kvalitetstid i sofaen!

Er litt småuggen i kroppen, kvalm og uvel og litt forkjøla, så det blir avslapning og atter avslapning fram til fødselen her nå.

Ha en god helg, vennen min! Kos deg med M og Leah og bikkja og sofaen;)

Skrevet

Lurer på hvor mye av dette som er tegn på nær forestående fødsel jeg:) Jeg får vel daglig oppdatering?;) Du vet jo at jeg får angst om jeg ikke hører hvordan du har det...;)

Håper dere får en super helg sammen, og koser dere stort:)

M reiser bort i kveld, skal se på hytta til en fyr, noe jobbing der. Så da blir hele fredagskvelden hans borte, men heldigvis for meg så er det jo fredag, og masse på TV! Kjøpe meg litt snop og kose meg med bikkja:) I morgen skal vi jo på kino og se Switch, blir gøy å komme seg litt ut og tenke på noe annet:) Kanskje vi kan spise ute først også!

Snart lest ut den Prosjekt baby-boka, får jo nesten dårlig samvittighet her jeg sitter med kulemagen min og kjenner masse liv! Men kjenner meg godt igjen i den sinnsstemningen boka beskriver. Herregud så slitsomt det egentlig var å være prøver over lang tid!! Takke meg til bekkenløsning og halsbrann!

God helg snuppa, krysser fullmånefingre her, håper formen blir bedre og dagene lettere for deg snart:) Tenker masse på deg:)

Skrevet

Yeah, so much for den kosekvelden... Nå drar han på konsert i stedet. Faen, kjenner jeg blir irritert, har savna ham og venta på ham i hele dag, og bare gledet meg til en rolig helg sammen bare vi to, men da går de planene til helvete.. Og jeg tar det ikke akkurat pent heller da, med den tilstanden jeg er i om dagen.

Men jeg kan vel ikke akkurat nekte ham å dra heller, vil jo at han skal kose seg de siste ukene "i frihet".

Heldigvis er jeg så trøtt og sliten hele tiden at jeg kan legge meg tidlig. Så får vi håpe på en bedre dag i mårra:)

Dritt altså, jeg synes egentlig at jeg snart kan få noen gode nyheter, synes det har vært mye pes i det siste. Greier ikke å slappe av ordentlig her hjemme heller pga de takfolka som er her hele dagen. Nei, nå syter og klager jeg veldig, har blitt en del av det i det siste.... Snart blir det bedre, det må jo det!

Skulle ønske du var her nå, så kunne vi gått fullmåneskinnstur i kveld sammen:) Er veldig glad for å ha deg å pøse ut dritten min til, snille, gode, tålmodige du! Kanskje vi snakkes på msn senere da, nå som vi begge skal være alene hjemme? God klem!

Skrevet

Oh no, for noe dritt da.. Dumme mannfolk altså, de slipper så lett unna!! Kan bare reise bort, koble ut, forsette å være sosiale og ikke plages med noen ting! Annet enn sure kjærringer, men det virker som de er flinke til å ikke bry seg om det til tider.....

Uff, også du som gledet deg sånn til å endelig ha han hjemme... :(

Skulle veldig gjerne gått romantisk (haha) fullmåneskinnstur med deg jeg!! Men jeg er på nett, klar for deg, når du kommer :)

Skrevet

Haha, jada, særlig at disse takfolka tok helg, ja... Jommen sa jeg smør. Det er riktignok bare en fyr der oppe nå, men han greier å bråke bra alene må jeg si...! De bør faen ta meg være ferdig snart, ellers klikker det for meg! Er jo ikke noe rart at jeg går rundt her som en zombie når jeg aldri får slappa av fordi det alltid er noen her som kan kikke rett inn vinduene og som dundrer og bråker rett over hodet mitt! Katten blir dritnervøs av hele greia og.Grrr......!

Heldigvis kom Ø hjem tidligere enn planlagt i går kveld da, og det uten å lukte øl engang;) Veldig fornøyd med den!

Jaja. I dag blir det storhandling, drar på meny, for der har de så mye godt og økoligisk:) Så får vi fylt opp kjøleskapet, det blir digg!

Hva sa forresten din kjære om puppen i går? Hohohoho, humre, humre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...