Gå til innhold

Hva syntes dere om dette???? (ang barnefar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehehehehe.. daværende samboer? Ojda.... Litt av en situasjon å havne i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jadda...litt av en smørje egentlig...Jeg syntes jeg har vært veldig tålmodig med han jeg...egentlig gjort som han har sagt hele veien i frykt for at han ikke ville stille opp. Så nå er jo tålmodigheten min snart slutt...

Fikk bare mld av han nå at jeg måtte få orden på temperamentet mitt slik at humøret mitt ikke gikk utover han....men det er vel en grunn for at jeg ble sur da faktisk...og det kan jo ikke gå utover noen andre da det er han som har skylden. Han er jo så forbanna perfekt tror han....og når jeg spør om han er så perfekt får jeg jo aldri noe svar.

Skrevet

Vel som jeg sa da, det er på tide at du setter ned foten og at dere følger samværsorningen. Er han ikke interressert i det så får han heller ikke komme når det måtte passe han. Dere skal ha samvær som funker for dere alle.. ikke bare han.

Det er greit at man skal gjøre sitt ytterste for å ha en god tone under samvær, men det får da være grenser hvor mye du skal gå på tåhev. Kom igjen nu, og få igang samværet før du begynner å jobbe slik at du ser at det fungerer. :)

Skrevet

Ja jeg må jo bare det....Blir bare så fryktelig trist over at ting skal være sånn. Selv om jeg kanskje virker for streng mot han, så er det jo bare fordi jeg tror det er det beste for snuppa...Liker ikke når han slenger kommentarer som at "alle jeg kjenner syntes du er vanskelig fordi jeg ikke får ha henne på overnatting"...Da var hun fortsatt rundt 6 mnd og vi ammet fortsatt...

Skrevet

Enig med de andre her som sier: hold dere til samværsavtalen!

Da er det ikke rom for så mye diskusjoner og frustrasjoner. Han blander seg sikkert ikke så mye i hva du gjør med jenta når du har henne, da skal heller ikke du legge deg så mye opp i hva han gjør. Det VIKTIGSTE må jo være at han og jenta får et godt forhold, og det tror jeg han må få gjøre på sin måte. Hvis dere holder dere til avtalen om annenhver helg og en dag i uken helt fast, uten diskusjon, blir det lettere for begge. Da kan du avtale andre ting de dagene/helgene han har jenta, eller ordne med en annen barnevakt de dagene hun er hos deg. Jeg ville startet med dette med en gang, ellers er det veldig lett for at det aldri blir noe. Hvis han ikke tar ansvar, må du nesten "tvinge" ham til det. Tenk fremover, og tenk også på jenta - det er viktig at hun får et godt forhold til pappaen er det ikke???

Skrevet

Jeg syntes jo det var greit sånn vi hadde det nå, siden det ikke har vært snakk om overnatting til nå, slik at hun fikk se pappa så mye som mulig og omvendt. Det er jo avtalt flere kvelder denne mnd pga at jeg skal på jobben noen kvelder....så må jo bare prøve å få til noe i en mellomperiode før vi begynner med annenhver helg og en ettermiddag i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...