Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #26 Skrevet 8. oktober 2007 det jeg mener er at når man er to så MÅ ikke begge være oppe med baby når det er noe så viktig som en sykehus-time for barnet !
lenej :o) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 8. oktober 2007 sårt tiltrengt time er vel å ta litt i? greit det er venting her da, men timen var ikke noe akutt da.. å vi skulle få en ny time neste uka, eller uka etter der. vi har ventet på å dra siden juli, da legen her henviste oss, pga HS uttrykte bekymring, for mini ikke ruller. men han ruller nå, men hun er fast bestemt at vi må dra fordet. dess er det klin umulig å sove når mini er våken å gråter.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. oktober 2007 #28 Skrevet 8. oktober 2007 vi er også to, men det er jammen ikke lett å sove skikkelig når gulljenta tuller med tenner, og sover tre timer etter halv tolv.......
lenej :o) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 8. oktober 2007 det skjønner jeg menga. men som sagt, når mini hyler hele kvelden, er det klin umulig å klare å sovne..
ana baroma Skrevet 8. oktober 2007 #30 Skrevet 8. oktober 2007 Det høres jo ikke ut som at det er liv og død om å gjøre dette her:) Da hadde vel hi heller fiksa det på et vis:) Synes ikke dette er noe å skrike høyt om. Å kjøre når man er stuptrøtt er uansett farlig, så er i grunnen enig med hi, jeg! Men neste gang, hva med å kjøre dagen før? Da kan man jo starte litt senere på dagen evt?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #31 Skrevet 8. oktober 2007 skjønner deg så godt lenej-mamma til gullguttan.. det er ikke bare bare å dra så langt uten søvn og i tillegg til mann er trett og sliten.. bruker selv og være med sønnen min i bodø på sykehuset.. da starter vi klokken 6 om morgenen,og er ikke hjemme igjen før klokken er 10 på kvelden. og jeg ville heller avlyst timen pga våkennatt enn å gi meg ut på en så lang kjøretur.. bare tanken på hva som evt kunne ha skjedd er forferdelig.. sovne bak rattet osv.. så du skal ikke sitte med dårlig samvittighet for at du ikke kom deg avgårde,for det er alltids mulig å få seg en ny time..
solstråle69 Skrevet 8. oktober 2007 #32 Skrevet 8. oktober 2007 Hadde jeg hatt så lang vei til sykehuset, hadde jeg reist dagen før og overnattet.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. oktober 2007 #33 Skrevet 8. oktober 2007 Greit at det ikke var en sårt tiltrengt time for dere, men jeg tenker mer på de som ikke har fått time fordi dere hadde time jeg. Og så på de da som må vente fordi dere får en time på nytt.. I kke rart det er ventetid på sykehus..
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #34 Skrevet 8. oktober 2007 Det samme jeg tenkte på titten på hjørnet :-) Det er da jeg får fnatt når folk begynner å syte over "Helse-Norge".
solstråle69 Skrevet 8. oktober 2007 #35 Skrevet 8. oktober 2007 Det er jeg helt enig med dere i! Derfor jeg sier at jeg ville reist dagen før og overnattet. Særlig når det er en så lang kjøretur med et lite barn også.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. oktober 2007 #36 Skrevet 8. oktober 2007 å gurimalla så mangen ting dere heller ville gjort!!!får helt fnatt jeg. Tenk denne situasjonen da: Hi valgte å reise de fem timene med barnet, sovna bak rattet, men heldigvis gikk alt bra. Hun skriver om hendelsen her på skravle. Hva sier alle bedrevitere da? Jo, at det var uansvarlig av henne å sette barnet sitt i en sånn fare og bla bla bla!!!!! Av og til tror jeg mange av dere, også jeg, må tenke seg om to ganger før man anklager andre for å gjøre feil.
Gjest thricane Skrevet 8. oktober 2007 #37 Skrevet 8. oktober 2007 kjedelig da, må dere vente lenge til neste time? jeg forstår godt hvis dere ikke ville kjøre, vi er forskjellige der. jeg vet at jeg selv kunne kjørt etter en våkennatt, men ikke samboer. ikke klarer jeg å sove når guttungen gråter heller.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. oktober 2007 #38 Skrevet 8. oktober 2007 Hvorfor kunne ikke mannen din sovet så kunne du sittet oppe med ungen? Her i huset drar min mann på jobb kl 7 skulle da bare mangle att jeg som har perm ikke er våken så han får sove. Da ville jeg sett på det på samme måte om vi skulle på en viktig legetime. Så synd for alle de andre i kø att dere tar denne timen så lite serøst. Ikke rart det blir lange ventetider grrrrrr. Finnes vel hotell der dere kunne bodd fra i går til i dag om dere visste dere syntes det var så ille kjøre ett par timer. Håper du må betale for times slik att du lærer til neste gang.
sveis Skrevet 8. oktober 2007 #39 Skrevet 8. oktober 2007 Men hvis dere likevel skulle overnatte, hvorfor dro dere ikke i går og kjørte hjem i dag. Hadde jo vært en mye bedre løsning uansett om det hadde blitt våkenatt eller ikke.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. oktober 2007 #40 Skrevet 8. oktober 2007 ups, dette er et horminelt minefelt! Håper du ikke ofrer disse bedreviterene en tanke, HI!......... De som får alt til så mye bedre, og som stort sett er best i alt!
lenej :o) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #41 Skrevet 8. oktober 2007 nei vet dere hva!! tar emg for god til å sitte å snakke dritt her om folk, men kan si, at jeg gjorde emg klar til å dra igår, men min kjære som holdt igjen. så han har innrømmet nå idag, at jeg hadde rett, vi skulle dratt igår. hotell er svinedyrt!! ringte sykehuset idag, der vi ikke betaler noe for barnet vårts kontroller (...) og med denne nye timen, så skulel vi få overnatting på pasienthotellet. og det synes jeg er greit, og hun satte nå inn i papirene våre, at vi skulle ha det hver gang vi fikk en time. enkelt å greit. vi bor dritlangt unna!! nei dere bedrevitende, dere er altså noen ganger til å le av...! unasett tok jeg det rette valget med tanke på oss, og mini. når han hadde lagt seg først kl 2, åsså skulle vi vekke han kl 6? hurra, for en herlig dag vi hadde fått da, med han i bilen... og selv om jeg mener vi ikke trenger å dra til sykehuset unasett, så gjør jeg da det jeg kan for å dra! selv om jeg mener det er unødvendig...! det er jo bare min personlige mening..
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #42 Skrevet 8. oktober 2007 Er man bedreviter fordi man prøver å tenke litt forbi sin egen nesetipp? Ja, da er det greit for meg...
solstråle69 Skrevet 8. oktober 2007 #43 Skrevet 8. oktober 2007 Det er jeg helt enig med deg i Spetakkel. Til HI - hvorfor tror du ikke turen er nødvendig?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. oktober 2007 #44 Skrevet 8. oktober 2007 man er bedreviter når man prøver å irettesette andre og forteller i det vide og breie hvordan de heller burde løst problemet sitt på...! Og ikke nok med det, dere anklager HI for både det ene og det andre....så her tenker man ikke lenger enn nesetippen, nei!...ganske mye kortere spør du meg!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #45 Skrevet 8. oktober 2007 Fint du anser det som om at jeg vet bedre - altså bedreviter ;-) Må jo være mulig å svare på et innlegg, vel? Hvor nærtagende kan man bli?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. oktober 2007 #46 Skrevet 8. oktober 2007 viss du leser deg oppover, så ser du litt av tendensen som av og til kommer til syne .... sikter ikke spesielt til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå