Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #26 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg stusset bare barten og kottisene, resten lot jeg være. Var det feil?
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #27 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg barberte ikke, mannen gjorde det. Til og med nylakkerte negler ordnet han:o)
Ikkelektuell Skrevet 9. oktober 2007 #28 Skrevet 9. oktober 2007 Kun all the way som duger når det skal fødes!
Ikkelektuell Skrevet 9. oktober 2007 #29 Skrevet 9. oktober 2007 Så bra :-) Jordmor og barnepleier satte helt sikkert pris på det!
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #30 Skrevet 9. oktober 2007 Ja det tror jeg nok de gjorde... Jeg har alltid lakkerte tånegler på sommeren, klart de skulle være det under graviditeten/fødselen også. Det var faktisk jordmor og barnepleier som reagerte på det:o)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #31 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde faktisk også nylakkerte negler da jeg fikk førstemann, det er det lenge siden jeg har tenkt på (tolv års tid, faktisk)! Og de var ikke lakkert av meg, som ikke nådde over magen og ned til knærne.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #32 Skrevet 9. oktober 2007 Barberte ikke nei, stussa bevern litt bare. Liker ikke blank polert bever når jeg skal på sykehus/dr........kun stuss )
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #33 Skrevet 9. oktober 2007 Like forfengelige vi da? Nå må vi ta en fest/kaffe/eller noe slik at vi får vært forfengelige sammen:o)
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #35 Skrevet 9. oktober 2007 Da må vi faktisk få ordnet det snart..... Det er liksom ofte kjeften med meg, men nå skal vi:o)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #37 Skrevet 9. oktober 2007 Herregud så hysteriske dere er. Det som er mest naturlig er jo å ha en dott, spør du meg.. Tror helsepersonell reagerer med på ei glattbarbert enn ei som bare har tatt bikinilinjen og legger.. Selv tok jeg bak på lårene , legger og bikinilinjen.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #38 Skrevet 9. oktober 2007 enig med anonym over her...jeg tok bikinilinjen jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå