Gå til innhold

Barberte dere selv da dere skulle føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv husker jeg at det var vanskelig å barbere meg selv da jeg var høygravid, så jeg hadde DEN skogen. Men de er vel gjerne vant til at gravide ikke er barbert når de kommer på føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ser nok hodet på ungen selv om underlivet er dekket av kjønnshår.

Skrevet

nei, ble barbert. Forresten syntes mannen min at det var gøy å barbere meg, og i grunn ble det da litt gøy for oss begge..

Skrevet

ja jeg barberte meg..syns ikke det er noe å ha glufsa full av hår..

men men..:)

Skrevet

ehh...det er faktisk alle som barberer seg hele tiden.. så nei

dessuten ser de helst at det ikke er rifter el...for er så lett å få infeksjoner

Skrevet

rifter ?er jo ikke alle som får det av å barbere seg da..noen kan faktisk barbere seg uten problem...=)

Skrevet

Ja, barberer meg hver dag jeg. vanskelig å se med magen ja, men trenger da strengt tatt ikke å se.

Skrevet

se på bilde av magen min du!jden var gigantisk!!!!

eg hadde ingen problemer=)

Skrevet

ops..hadde ikke bildet legre=(

men jeg kan love deg at den var stoooooor!

Skrevet

jeg satt med speil og prøvde så godt jeg kunne selv.. ene gangen jeg satt og stusset dotten klarte jeg og klippe av meg litt av leppen... det var IKKE digg!

Skrevet

Au au au...

Tror du de får sjokk hvis jeg kommer på føden med DEN skogen?De nekter kanskje å ta imot?

Skrevet

Selvfølgelig=0) Hadde ikke no stolr mage, så ikke noe problem

Skrevet

*ler så jeg griner* Nekter å ta i mot hvis du ikke er barbert? Det må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge;-D

Skrevet

Jepp, men ungen vil sannsynligvis likevel nekte å komme ut hvis den må kjempe seg gjennom tre uker gammel krattskog. Barber deg du, det er uansett kulest, for det har jeg lest i Cosmo lizzom.

Skrevet

har aldri barbert meg der og kommer heller aldri til å gjøre det..

Skrevet

Har barbert meg en gang, og aldri mer.... Det holder lenge med bikinilinjen.

Man kan føle seg så ren og velstelt som bare det når man er barbert, men håret er der av en grunn. Man er mye mer mottakelig for infeksjoner når man ikke har hår.

Skrevet

Nei, det gadd jeg ikke styre med når jeg var høygravid altså...

Skrevet

Infeksjoner av å barbere seg? Faen går det ikke an å vaske seg eller? Bra jobba å få infeksjon av å barbere slurva, synes jeg, må vel være den kroppsdelen som heles raskest om man har kutta seg. Andre typer infeksjoner der nede kommer vel oftest av noe helt annet...

Barberte meg selv rett etter vannavgang, ved to fødsler, og ser ikke helt problemet. Tør man ikke ta det på gefühlen, så er speilet oppfunnet. Nå barberer jeg meg for min egen og gubbens del da, jeg tenkte hverken på ungen eller jordmora da jeg gjorde det, tenkte bare på at jeg ville se flidd ut der nede, med så mange tilskuere... he he...

Skrevet

mitt hår der nede var en meter da jeg skulle føde

Skrevet

Stakkars min unge, den satte seg fast i krattet mitt

Skrevet

Jepp. Fikk til selv, men hadde avtalt at sambo skulle ta det om jeg ikke nådde frem =)

Skrevet

hihihi...dere kødder....er det virkelig noen som tenker på åssen man ser ut under en fødsel??????

Skrevet

ja?er det noe galt i å ville se ok ut der nede da???herregud...kan man ikke få gjøre som man vil uten at noen skal henge seg opp i det...

Skrevet

Selvfølgelig, rama73. Du prøver vel ikke å narre meg til å tro at helsepersonell driter i hvordan jeg ser ut mellom beina?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...