Gå til innhold

Lese samboerens SMS???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff ja. Kjempeprivat! Og jeg er VELDIG flau over at jeg av og til leser hans meldinger.. Hender jeg leser de fra eks-kona hans.. Stort sett er det praktiske meldinger om ungene, men det har hendt at det er drittkasting om meg, og sånt vil jeg vite.. Jaaa jeg er fæl med meg selv, jeg stoler på ham, men vet aldri hvor jeg har henne hen..

 

Men jeg har innrømmet det ovenfor ham de gangene jeg har lest meldingene hans da.. Hun er sånn som kan ringe 10 ganger før kl 9 en søndags morgen.. Når bare jeg har stått opp tar jeg ikke telefonen fra henne, men venter heller på meldinga og leser den, selv om det kommer til hans telefon..

 

Huff jeg er ussel :o/ Han blir ikke sint når jeg gjør det da, men synes vel jeg er litt teit og nyskjerrig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn generelt så er selvsagt mobilen privat - og jeg hadde blitt kjempesur om han hadde sneket i mine meldinger, selv om det aldri er noe der jeg vil skjule. Om vi er på kjøretur hender det jo at den som ikke kjører leser melding som den andre får, men det blir noe annet. Har ingen problem med å stole på han.

 

MEN: har vært i forhold før der jeg ikke stolte på han - med rette- der jeg snek blant annet på tekstmeldinger... og da fant jeg jo et og annet "snusk". Om man ikke har grunn for slike mistanker er det vel best å la samboeren ha telefonen i fred om det er det han vil..

Skrevet

Jeg og sambo leser hverandres sms, mail og post. Ikke det at vi gjør dette daglig, men dersom det skjer er det ikke noen "big deal". Om han logger på e-posten min så bryr det meg ingenting, eller om han sjekker sms'ene mine. Og det går andre veien også. Han er sterkt utsatt for dysleksi så jeg skriver og leser faktisk veldig ofte mailer og sms for han (han som spørr om jeg vil gjøre det da). Vi har ikke noe å skjule for hverandre alikevel så dette er noe som har vært naturlig fra begges side helt fra starten av.

 

Men så er jeg såpass sløv at jeg lar hvem som helst lese mine sms'er, jeg blir ikke sur om jeg finner ut at en venninne eller sånn har kikket på innboksen min. Synes ikke sms'er er en plass man skal skrive om hemmeligheter uansett. Tenk om man mister mobilen, da er hemmeligheten avslørt alikevel..

 

Jeg synes at det er litt misstenksomt at partneren absolutt skal ha mobil/e-post osv privat. Hvis man ikke har noe å skjule, hva er da problemet?

Skrevet

Vi har heller ingen hemmeligheter for hverandre. Vi leser innimellom hverandres sms. Jeg ville blitt mistenksom hvis min samboer plutselig skulle sette seg på bakbena for det. Jeg bryr meg heller ikke om at han leser mine meldinger. Jeg har ikke noe å skjule...Og de som sender meldinger til oss trenger vel ikke å vite at vi leser hverandres sms? Hvis jeg sender en sms til noen av mine venninner, så kan man jo ikke garantere at ingen andre ser den...Nei, blir for dumt!!!!

Skrevet

Helt klart privat!!!

 

Jeg ville ikke likt at mannen min sjekket mobilen min. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi vi stoler på hverandre og da har det ingen hensikt. Men man vet jo aldri hva slags meldinger som skulle dukke opp fra venninner o.l. Ikke alt passer for min manns øyne, det er sikkert og visst.

 

 

Skrevet

Vi leser hverandres SMS og mail, ingen problem! Vi åpner også posten til hverandre om det skulle passe seg slik. Av og til byttelåner vi også tlf av praktiske grunner. Men det betyr ikke at jeg sjekker om han har fått melding.

Vi har helt uanstrengt forhold til dette. Men hadde han plutselig holdt tlf for seg selv, hadde det ringt en stor bjelle i hodet mitt,,

Skrevet

Jeg er oppdratt til at post er privat og synes nå det også gjelder for både sms og mail. Jeg åpner kun posten til samboeren min hvis han sier det er greit, det samme med sms og mail... Jeg har ingenting å skjule for han og han har ingenting å skjule for meg, det bare er sånn..

 

Jeg har ikke lest alle innleggene over her, sikkert flere som har skrevet det samme... Men det kan faktisk være at en venninne skriver noe som ikke min samboer skal vite, uten at det har noe med vårt forhold å gjøre?!? Selv om jeg forteller han det meste, kan det faktisk skje...

Og hvis han er så nysgjerrig, må han bare spørre, så skal han mer enn gjerne få lov til å lese sms, post og mail...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...