Gå til innhold

Babysvæmming - for og imot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi lå på nyfødtintensiven snakket sykepleierne så utrolig negativt om dette at jeg ikke turte å melde meg på pga hudproblemer, astma og allergier.... Vet ikke jeg, men jeg hadde egentlig veldig lyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykket for fort lagre.... Men så er det ikke lenger det her i byen og vi må kjøre 1 time for å komme dit så ble ikke noe av foreløpig hvertfall. Egentlig mener jeg det må være en fin ting å gjøre med barnet sitt. Kjære vene som dere krangler forresten, det er lov å komme med menigene sine uten å være slemminger;)

Skrevet

Ja, fint med flere meninger. Men jeg blir alltid skeptisk når anonyme må poengtere at de er ditten og datten, det være seg lege, farmasøyt, advokat etc.

Hadde de vært det og visst hva de snakket om, så hadde de fint fått fram det i innlegget uten å slenge tittelen sin nederst. ;)

Skrevet

Vi var nødt til å slutte, broderen ble kanonsyk! Har prøvd i etter tid også når han ble større men har endt med astma og forkjølelese hver eneste gang. Så med lillebror har det ikke vært aktuelt engang.

Men gud så koselig vi har hatt det de få gangene vi har vært på svømming.

Skrevet

Jeg for min del synes det gir mer tyngde med et nick jeg da...hehe.. Enda godt det er lov å tenke selv også;)

Skrevet

Jeg svømte i 12 år, og utviklet anstrengelsesastma da jeg var ca 13 år (mange gjør det i forb. med pubertet). Jeg kjenner ganske mange svømmere som også utviklet anstrengelsesastma. Men vi tilbrakte mye tid i bassenget da. Men - det var ikke 9 av 10 da, men kanskje 10-20%? Men jeg har (som tidligere skrevet) valgt å la være litt pga dette og litt fordi vi er så allergiske. Gjennom mine år som svømmer har jeg jo også sett at basseng er skitne, så hadde ikke så lyst til å dukke min f.eks 3 mnd gamle baby ned i det. Men, vi går i basseng en gang i blant, og koser oss. Dersom vi ikke hadde hatt astma/allergi hadde vi kanskje gått, men da tror jeg at jeg hadde ventet til babyen var 6 mnd. Vi koker jo alt vann til de før det, og tenk hva de får i seg i bassenget (selv om ikke så mye).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...