Gå til innhold

Jenter, hjelp meg å ta et valg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, biler er transportmidler, de sier ingenting annet enn at man kan få låne mange penger i banken. Samme som store hus etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har VELDIG lust på Volvo xc90, DET ER DRØMMEBILEN DET :D Sammen med Audi q7;)

men har du sjekket prisen på de?? De bilene jeg har å velge mellom er "billig" biler i sammenligningen med xc90.

*drømme*

*kanskje en gang i fremtiden*

Skrevet

Kunne dog vært fint med transportmiddelet til Brødrene Dal da de fant

spektralsteinene. Beklager til HI for min ustyrlige usaklighet

Skrevet

Super-Langbeib:

hehe.

Litt natthumor skader nok ingen;)

Skrevet

Langbeib... hehe

Tror nok jeg er klar for sengen snart ja..;)

Skrevet

Blir litt provosert jeg over de som mener at bil er et status symbol... Jeg regner med at dere driter i barnesetet også?

Av disse 3 bilene hadde jeg helt klart valgt X5'en - det er 9 ganger større sjanse for å overleve i en front mot front i en SUV enn i en vanlig personbil.

Skrevet

Hi Hi; ta en superpeanøtt og svoosje inn i søvnen for det går mye fortere enn alle bilene uansett!

Skrevet

DEt skal jeg gjøre;)

Kanskje jeg skal ta alle pengene jeg skulle bruke på bil å heller kjøpe "super"peanøtter, og spare masse tid på å kjøre rundt. Går nok myyye kjappere å bare fly dit man skal.

*Lurer på hvor mange nøtter det blir...*

Skrevet

Ja en ny flott bil er som oftest tryggere. Men jeg vil påstå at bil ikke bare er et framkomstmiddel og at man kun velger ut fra sikkerhet og det praktiske. Jeg mener bil også er et statussymbol. Har man valget og kan punge ut og kjøpe hvilken bil man vil, og velger en toyota eller opel er man vel en type menneske som ikke vil bli "sett".

Jeg mener selv det er mer stas å kjøre BMWène våre enn de gamle skranglekassene vi hadde før. Bilen sier ofte noe om ditt ståsted i livet. Vi kan si at kler på oss bilen som vi kler på oss klær for å vise hvem vi er.

Skrevet

Hadde uten tvil gått for Bmw.

Jeg hater Mercedes, Audi'en synes jeg er for liten, mens Bmw'en er perfekt og absolutt den fineste :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...