mayaya Skrevet 6. oktober 2007 #26 Skrevet 6. oktober 2007 hahahaha han ble sur?? cool. jeg skal løpe ned til naboen og klage på at han har satt inn gressklipperen jeg, for jeg skulle ha brukt den... fnis hallloooooo liksom.... hva med å skaffe seg nett sjøl? send han regning på halve nettleia for noen mnd :-p
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. oktober 2007 #27 Skrevet 6. oktober 2007 Hahahaha :-D Det kan man kalle toppen av frekkhet, ja!! *ler høyt*
Hobbyfotografen og Em Skrevet 6. oktober 2007 #28 Skrevet 6. oktober 2007 Haha.. Sååå bra.. hihi.. Er det mulig?? Sa du noe som heslt til han?? Jeg har tyvlånt en nabo her sitt nettverk jeg også.. men bare for å sjekke mail da nettet vårt var nede.. Ingen unnskyldning det da.. men... Altså, jeg hadde ALDRI i verden gått å sagt ifra!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, jeg må le! De her er ville i nikkersen... ) Jeg ble så satt ut, men sa at det tok så lang tid for meg å laste ned filer fra skolen osv. Og at det ikke gikk å se filmer o.l fra min data.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #30 Skrevet 6. oktober 2007 Herregud,,,,, jeg blir bare mer og mer oppgitt over hvor frekke noen tillater seg selv å være! :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå