Gå til innhold

Frekke naboer...

Twintipp og himmelblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke skjønt hvorfor datan har gått så treeegt her.. Prøvde å ringe nextgentel i går, men fikk ikke svar.

Jeg hadde visst ikke sikret nettverket, så ringte de i dag og de hjalp meg med det.

Da tar det litt så kommer naboen på døra og er småirritert for at nettet ikke funket, og nå som han lastet ned en film??!!

For de brukte jo tross alt nettet vårt!! Er det mulig å ha nerver til å være så frekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:DDD Den var god!

Skrevet

Haha det må jo være toppen av fekkhet!

Skrevet

Dæven, den var drøy ja. Du får spørre han hvor lenge han har brukt det og sende han regning på halvparten av utgiftene. Makan til folk *rister oppgitt på hodet*

Skrevet

hehehe... Den var lovlig frekk ja...hehe ;o)

Vet at et par kolleger av mannen min gjør dette.... men i full enighet i utgangspunktet.... (Bor i hver sin etg. i samme blokka)

Var det vanskelig å beskytte nettverket?? Ser at mitt nettverk står som " usikret"...??

Skrevet

Dæven....

Det var noe av det frekkeste jeg har hørt, ja! Send regning på halvparten av abb.kostnaden!

Skrevet

Herregud, det var frekt ja. Spurte du han ikke samtidig om det ellers var noe han ville ha. I fra kjøleskapet eller fryseboksen?? Nøkkelen til huset, kanskje. Nei, noen ganger er folk så frekke

Skrevet

Du er dum og han er frekk. Fint nabolag?

Skrevet

Hehe!!

Skal innrømme at vi stjeler nettet til nabo´n, vet ikke hvilken nabo det er sitt. Bor i et borettslag med lavblokker og her er det en god del usikkret nett som kommer inn. Ja, det er kanskje frekt av oss, men så lenge folk lar nettet sitt være usikret for de ha det så godt! Det er ikke akkurat hokus pokus å stenge av nettet sitt.

Venter med å tegne 12 mnd binding til nettene blir stengt vi = )

Skrevet

Ja, jeg er dum på data, legger ikke skjul på det:-p

Fikk ikke sagt halvparten av det jeg tenker nå jeg skulle sagt..

Aaaarghh!! Redd de ikke bryr seg, de eier ikke skam i livet.. Dessverre.

Skrevet

Det var utrolig frekt. Helt enig. Men regner med at dere beskytter nettet fremover. Legg inn passord på oppsettet til routeren, ellers kan man ganske lettvint ta seg inn den vegen.

Skrevet

Jeg vet det er andre som sier at det er helt greit her, men jeg tror faktisk ikke det er lov.

Ring politiet å snakk med de, kanskje du kan legge inn en anmeldelse på han. Spørs om ikke han våkner da.....

Skrevet

Huff, vil ikke lage noe ekstra kvalm her.. Men, ble mektig irritert merker jeg. Måte på til frekkhet!

Doppler: Takk for tips! Skal høre med mannen når han kommer hjem. Han måtte ta over når jeg snakket med de på teknisk, så jeg fikk ikke med meg hva eller hvordan de gjorde det på slutten.

Deilig at dataen går "fort" igjen ihvertfall! :o)

Skrevet

Det er ikke noe som er ulovlig i å bruke et åpent nettverk. Det er din feil at det er åpent. Hacker han seg inn og bruker det derimot regnes det som datainnbrudd og er ulovlig.

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

Frekk og frekk. Du har ansvar for å sikre ditt eget nettverk. Så lenge du ikke gjør det er din egen feil.

Er ikke ulovlig å bruke åpne nettverk.

Skrevet

Fikk du med deg hva som stod? Hatt masse folk her som har brukt nettet vårt.. Men, når han kommer og er irritert for at han ikke kommer inn på vårt nett for vi har sikret det, ja da har du mistet poenget et sted på veien.

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

Jeg fikk med meg hva som sto, ja, men hvis nettet ditt ikke er sikret er det fortsatt din feil.

Det er en jente lenger ned i veien som bruker nettet vårt også, men jeg klager ikke, siden jeg ikke har sikret mitt.

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

Oooog litt for rakst nede med å trykke ser jeg.

Han kan jo ikke akkurat klage, han har jo fått gratis nett en stund så da får han heller kjøpe filmen :-)

Skrevet

Oj! Det var jo utrolig frekt ja! En ting er å tjuvlåne nettverk på den måten, frekt som fy, men å så i tillegg innrømme det og bli sur fordi det ikke går lengre, det er jo rett og slett helt utrolig. For en dust!

Skrevet

Hehe, så innmari bra! Kan jo ikke være skarpeste kniven i skuffen han naboen din da :)

Skrevet

Hehe, nå måtte jeg le, han var så frekk at det egentlig ble litt moro :)

Ikke for dere selvfølgelig, men var moro å lese hva folk får seg til å gjøre, hehe

Skrevet

det er ulovlig å bruke andres nett selv om det er usikret. vet det, jobber med akkurat dette. :D

Skrevet

Herlighet, ble gammer'n sur?

En ting er jo at du ikke hadde sikret nettverket ditt, da kan man jo faktisk utnytte seg av det, dessverre.

Men å bli sur når han i utgangspunktet har surfet gratis i mange måneder - var rett og slett ikke og innse sin besøkstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...