Gå til innhold

Krimbok anbefaling

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

S

Jeg veit det er noen betenkelige sider ved Ebola, det var bare en så fristende tanke at jeg bare måtte, som blotteren ved Sognsvann sa til oss da vi jogga forbi.

Nja, jeg er helt for tap om det er STYRTE tap, mange som ikke hadde noe med reformen å gjøre bør jo fjernes uansett. Mulig vi da må invitere dem alle på seminar - de lar jo aldri anledningen gå fra seg til å hobnobbe - og så holde dem der (tenk The Shining) til viruset er utbrent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal overbringe ved første anledning!!! Takker på hans vegne.

Bokstav, om jeg må be???

Skrevet

Hadde bokstav lenger opp, jeg! Men kan godt ta T også! Mens jeg ganner hemningsløst!

Skrevet

T

Øde øy seminar for disposables. Resten er bare logistikk.

Skrevet

I

og alle får høre at de skal være hovedinnleder, og at det er gratis lunsj.

Skrevet

Øde-øy-seminar.

Hvorfor kan man ikke delete sine egne innlegg, egentlig???

Skrevet

N

-Men det er selvsagt en godt bevart hemmelighet at "there is no such thing as a free lunch"!!!

Skrevet

-Jeg burde jo klare å holde to tanker i skallen samtidig, dame som jeg er, men her begynner å bli litt ... crowded oppi her.

Tenkte jeg skulle ta en tur på Jamaica, hører der skal være seminar (ikke øde, ikke disposable, let go of that thought!!!) om woodo-magic.

;-D Gleeheder meg;-D

Skrevet

Ehem. Ikke la det bli en vane. Voodoo.

Til mitt forsvar; jeg har ennå ikke mottatt kurs-skildring og påmeldingsbekreftelse.

Skrevet

C

Jeg har også en annen ide: en øy som ikke er HELT øde, men som har noen som er skikkelig gode på voodoo? Dat voodoo dat yo do? Det kunne vært kult om man kunne få reformistene til å dø stygt og skremmende. LOST, irl.

Skrevet

Kursskildringa må vi jobbe litt med. Særlig billedmaterialet.

Skrevet

L

Visste det var dårlig prioritering av meg å skrive hovedfag mens resten av verden fulgte med på LOST.

Jeg aner ikke hva du præker om.

-Betyr det at ebola utgår???

Skrevet

E

Ja, Lost må sees.

Nei, Ebola utgår slett ikke, hvis det er på Ødeøya kan de jo få alt. Litt arsenikk også, bare for å se dem bli blå?

Skrevet

M

Men da vil ikke jeg være der, så vi trenger noen andre voodoo-flinkiser. Hva med kurslederen???

Skrevet

E

(har vi kommet så langt alt?)

Jeg tror at hvis vi skriver inn i innbydelsen noe med nettbasert ledelse, integrert storskjerm og multirolle-hvasomhelst så får alle reformistene simultanorgasme, altså kan vi trygt ha voodoo og kursledelse et helt annet sted.

Skrevet

T

Finale.

Et siste spørsmål. Gidder du å forklare meg hvorfor vi skulle gi dem orgasme??? Spiller det noen rolle om de kommer over sine frigide seksuelle frustrasjoner om de likevel skal dø av voodoo-arsenikk-indusert ebola bare noen plagsomme uker senere?

-Egentlig?

Skrevet

Nei, egentlig var det kun for å være sikker på at a) alle meldte seg på i post-coital iver, og B) at vi skulle slippe å være tilstede. Egentlig.

Kjenner du deg utestengt enda? Ikke jeg heller. Men det kan jo skje.

Skrevet

Nei, kjenner meg forbausende inne. Foreløpig.

-Bra det er først og fremst damer. Har aldri hørt om mannlig post-coital iver. Nemlig.

Skrevet

Mannlige kvalitetsreformister er bare "mannlige" på papiret. Mulig de står og pisser for syns skyld, men ellers tror jeg nok de er post-coitalt ivrige som få.

Skrevet

NÅ MÅ du få fjesbok, så jeg får dele en filmsnutt med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...