Gå til innhold

Krimbok anbefaling

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Knallgod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes den var litt langdryg i perioder. De to neste er bedre. =)

Skrevet

Står på liste på bibliotetket. Nå skal jeg lese tempelridderen til Jan Guillou

Skrevet

Guillou er en fæl, fæl mann. Men det han skriver fenger på en litt pervers måte, det skal han ha. Jeg holder dog like fullt fast på at Ondskan er hans eneste gode bok.

Skrevet

Støtter den, luten. Co-authorship? Dele 50/50?

Skrevet

Jeg samarbeider gjerne,. men kun om det kan gjøres utfra en deling her og nå langs en midtstrek og helt uten kontakt og diskusjon. (Ja, jeg hater enhver form for samarbeid.) En artikkelsamling, for eks, der du skriver noen, la oss si 3-4, hatefulle betraktninger og jeg gjør tilsvarende. Du kan få velge om du i tillegg vil gjøre innledning eller etterord?

Skrevet

Tempelridderen er veldig bra.

Anbefaler www.haugenbok.no

Jeg kjöper en del billige böker der :)

Skrevet

3-4???

TRE TIL FIRE???????????????

Hva for slags artikkelsamling du ser for deg, da???

-Tre til fire hatefulle artikler om menn kan du få om en times tid, jeg skriver jo touch.

Skriver gjerne innledning, etterord, acnowledgements og epilog også, men da må det nesten vente til i morgen etter familieselskap.

;-(((((

GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!

Skrevet

arnaldur indridason med gravstille er bra krim:)

Skrevet

Jeg har skrevet mine fire nå siden jeg skreiv forrige innlegg, og LO AND BEHOLD, jeg er ikke tom for aggro eller materiale ennå. Kan bli en murstein.

Dette er så fruktbart, kan vi planlegge et prosjekt til? Det heter

VI SOM HATER KVALITETSREFORMEN, og mine planlagte artikler er "Obligatoriske oppgaver - deres funksjon som dasspapir i trange tider" og "Obligatorisk innlevering i gruppe - Hvorfor en sexdukke fyller rollen som gruppepartner minst like godt som medstudenter", for ikke å snakke om kampskriftet "Naglet til en sjølsentrert akademikers monument over egen fortreffelighet".

Skrevet

Nei nå ler jeg:-/ -Hva slags krangleside er dette, egentlig???

Skrevet

Oooops, er du tilhenger av reformen, kanskje? Det er jo også et godt utgangspunkt for et interessant bokprosjekt, selv om jeg antakelig må drepe deg etterpå for å få ut litt frustrasjon.

Skrevet

Har dessverre bare fått ferdig to av mine artikler, men regner med å få resten klare i løpet av dagen. Uforutsette hendelser som involverte menn.

Kan vi skrive en oppfølger??? Hatefulle artikler om ungdom?

-Bare sånn, of the top of my head?

Skrevet

Tilhenger av kvalitetsreformen?

Nå ler jeg igjen. Tørker tårer av latter, faktisk. -Godt hjulpet av Mr. Fireåring som synger av sine lungers fulle hals: "Har du bæsja, har du prompa, har du donglebær i rompa?"

Skrevet

Hadde det ikke vært for nevnte fireåring og andre nære forbindelser hadde jeg sikkert drept meg selv for å få ut litt frustrasjon, så den har jeg forståelse for.

Men jeg blir vel utestengt på livstid om jeg antyder hvem som faktisk burde hatt en pris på hodet sitt pga. nevnte "reform".

Skrevet

Jada, jeg vil da gjerne konsentrere meg om den sosiolingvistisk studie av 2kom hit jævvla hure, du, vi ska ta deg jævvla hure du" som uttrykk for en inderlig sårhet og lengsel. Samt passende straff for knusing av andres sykler og nøkkelriping i parkerte biler. Men jeg vil også få dele med verden mitt hatepos mot surekjerringer over seksti som tror alle andre kom til jorden for å plage dem.

Skrevet

Vi kan ta en bokstav hver, da kan de ikke utestenge oss. Og gjør de det så dreper vi dem. Jeg synes i det hele tatt at jeg har drept altfor få i det siste, i forhold til hvor mange idioter jeg har måttet omgås.

Skrevet

Har en kollega som kan samarbeide med deg om just den siste, der, han driver sin egen "Antikvitet- og barneparkering", ikke mindre.

"20 ville fireåringer i en antikvitetsforetning gjør vesentlig mindre skade en bare ei gammal røy med paraply": fritt etter nevnte butikk-eier.

Skrevet

Foretrukket drapsvåpen?

Arsenikk hører jeg tar lang tid. Det er jo en klar fordel. Dessuten blir de utrolig stygge og blå de som får slikt i rotte-paien sin.

Skrevet

R

og jeg er helt for arsenikk, med mindre du har tilgang på enkeltmannspakker med Ebola.

Skrevet

I

-Det har jeg, hvordan fant du ut det?

-Men ebola har sine ulemper; det er litt vanskelig å kontrollere. Hvor mye sivile tap er akseptabelt? (Her klusser jeg med grammatikk-takk). Mange sivile tap?

Skrevet

Jeg har en pakt med vaktmesteren: jeg tar fredsmegling i oppgangen mot at han lar være å strø vinterstid hos lårhalskjerringene. Den kan anbefales din antikverte venn, han kan evt få opplysninger fra Oslo Sporveier om hva slags belegg de har på gulvet i de nye t-banevognenene, det er speilglatt om det blir vått. Ett slikt fall - som han selvsagt har forutsett og sørget for at skjer UTENFOR døra til butikken, ikke inne blant objets d'art - så slipper han besøk i lang tid, gamlisene har internkommunikasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...