Løyyypeeee!! Skrevet 5. oktober 2007 #26 Skrevet 5. oktober 2007 "Så e det på`an igjen...." Lillenurk; det er noen bedrevitende anonyme her inne alltid mener de har fasit på riktig påkledning. Håper virkelig du ikke lar deg påvirke av dette og fortsetter å stole på at du gjør det som er riktig for ditt barn. Det er DU som kjenner barnet ditt, ikke tvil på det!! Det virker heldigvis som du ikke lar deg affisere... Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #27 Skrevet 5. oktober 2007 Pia_29 Kommer du nå med historien din om ditt premature barn??? Den har vi hørt før....og du er også en bedreviter...bare så du vet det. VAr en annen tråd her inne hvor du holdt det gående...så lukk døra til glasshuset ditt, du...
Løyyypeeee!! Skrevet 5. oktober 2007 #28 Skrevet 5. oktober 2007 Anonym; He he..regnet med at det var samme anonyme her som la ut innlegget om at du godtet deg over foreldre som fikk barnet innlagt på sykehus for overoppheting, ja... det var ditt skremmende innlegg som har fått meg til å ikek greie å engasjere med i dette temaet. Jeg har ikke behov for å komme med noen egen historie, jeg er fullstendig klar over at mitt barn ikke er representativt for unger flest. Den historien var et svar på ditt konkrete spørsmål. Jeg har heller INGEN forutsetninger for å fortelle sånne som Lillenurk hva som er riktig påkledning for hennes barn der hun bor, noe heller ikke du har. Råd er en ting, men hva er tanken bak å skrive med så arrogant og nrdlatende tone som innleggene dine har..man skulle nesten tro man var ute etter å såre folk. Vær klar over at det sier mest om deg... Ønker deg en fatastisk fredagskveld )
*toppris* Skrevet 5. oktober 2007 #29 Skrevet 5. oktober 2007 herregud da folkens, dette er da et forum der man skal kunne spørre uten av det skal bli så mye styr. Er da virkelig helt latterlig. HI::: alle barn er forskjellige, noen trenger litt mer klær enn andre, noen fryser lettere osv. Så lenge barnet ditt ikke er svett eller veldig varm (kan fx kjenne i nakkn/ryggen under klærne) så går nok dette helt bra:) Prøv deg frem du, finner nok fort ut av det skal du se. Og som det står lenger oppe så tempen har ikke alltid alt å si, det kommer helt an på helheten i værforholdet:) Annbefaler ull:) Har selv funnet ut at det er greiest her, regulerer varmen bra. Fx ullbody og ullstrømper, så vanlige klær utenpå og evt tynn fleecedress, eller bare ull og fleece... prøv deg frem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå