Gå til innhold

Noen fra Bærum her?


Lykken_er_stor! Fødte 14.02.08

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! 4 desember kl 19 kan jeg- det vet jeg. Jeg skal bestille bord til 6 (med store mager). Husk at kjøkkentet stenger 19.30, så vi må prøve å få bestilt kl 19. Prøv å komme litt før altså! Dette blir superkoselig! Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har nå reservert. Bordet står på Elise. Kl 20 stenger restauranten, så da må vi være ferdig spist. Vi kan jo alltid flytte på oss etterpå hvis vi har lyst og mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Da har jeg fått en "påmelding" til av ei jeg kjenner. Hun har termin 10. februar og bor på Vøyenenga. Vi gleder oss til 4. feb:)

 

Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hygglieg om du blir med:) Da tror jeg vi er 6 stk så langt..?

 

Skal ikke se bort i fra at vi treffes på Bærum Sykehus! Jeg har planer om å vaske trapper eller måke snø hvis jeg går over termindato:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he...-Ja, jeg og!

 

Skal stå utenfor å sikle på trappen til B.sykehus på termindagen...

 

Har faktisk en følelse av at jeg føder litt før termin. Vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi blir så mange! Gleder meg til en koselig kveld på Bærums verk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det mulig...? Her sitter jeg på skedsmo med magen full av fiskepudding i hvit saus (og en aktiv baby...)

 

Har heeelt glemt avtalen vår, jeg. Planen i dag var å spise middag, kul'n litt på bim og så sette i gang med nedpakking siden vi flytter til helgen.

 

Jeg må få være med på neste treff...

 

(litt sint på meg selv jeg nå..)

 

Ja ja...-dere må ha en knallkoselig kveld på BV. Spis en pannekake eller to for meg, for jeg er veldig godt stappa!;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi hadde det så hyggelig at vi skal gjenta det med et nytt treff tirsdag 8. januar kl 18:30 på Brasseriet, Bærums Verk. Du må gjerne bli med hvis det passer:)

 

Hilsen Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei! Jeg fikk vite i dag at det blir keisersnitt 28. januar kl 10. Men jeg hadde ikke tenkt å melde meg ut av februarklubben av den grunn, og 8. januar på Brasseriet står fremdeles notert i kalenderen.

Ellers går det bra. Håper at dere har hatt en fin jul og en god nyttårsfeiring. Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år!

Regner da med at du er først ut... og vi andre kommer etter, kjapt:)

Jeg er også klar 8. januar! Vi ses!

Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Så spennende at datoen er konkret, håper det ikke er noe galt som ligger til grunne for keisersnittet...

 

Jeg gleder meg veldig til tassen kommer ut, er litt utålmodig nå, men prøver å smøre meg med tålmodighet og heller tenke at jeg sikkert kommer til å gå 2 uker på overtid - så kan jeg heller bli positivt overrasket om han kommer tidlig eller til termin!

 

Jeg gleder meg til å treffe dere igjen på tirsdag. Mulig jeg får med meg ei venninne som har termin 7 februar.

 

God helg :)

 

Gunn-Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sees i kveld!

 

Er det noen flere fra Bærum/Asker som har lyst til å bli med er det sikkert bare å møte opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Formen er ikke noe å skryte av så jeg blir hjemme i kveld. Kos dere masse, så sees vi kanskje før eller etter vi har fødet!

 

Klem fra Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er 2 av 7 i mål!

Spennende å se hvem som er neste kvinne ut!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er det 3 av 7...

Håper det ikke drøyer lenge før vi kan si 7 av 7 :D

 

Gratulerer til de som har fått og lykke til de/oss som fortsatt venter og lengter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå 4 av 7....

 

Jeg har kommet meg hjem og koser meg!

Alt går bedre enn forventet. Prøver å få inn noen sovevaner her, men det gjenstår noe:)

 

I går var vi på helsestasjonen for for å veie Christopher. Da hadde han lagt på seg ca 200g og var nå "tilbake til start" (2858g) og mamma veldig fornøyd!

 

Været er utmerket å trille i, så vi har allerede hatt et par små turer. Nå venter vi bare på flere å trille sammen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og den keiserlige valentinergutten kommet hjem til en stolt pappa. Det skal bli fint med vår første natt i egen seng ;)

 

Lillegutt veide 3580 og var passe lang (seteleier måles ikke), da vi dro hjem i dag veide han ca 3260.

 

Vi gleder oss til fine trilleturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...