Gå til innhold

Noen fra Bærum her?


Lykken_er_stor! Fødte 14.02.08

Anbefalte innlegg

Hei :-) Blir det treff 5.nov? Kan jeg snike meg med? Føler et behov for å treffe likesinnede. Min omgangskrets med "flate mager" begynner å bli rimelig lei og mener det har rablet for meg når jeg bare babler i vei om de siste anskaffelsene som barnevogn, søte kjoler og praktiske bodyer, og for å ikke snakke om den geniale oppfinnelsen øretermometer *hihi*

Hilsen Elvicky (Ellen V)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

da syntes jeg vi avtaler mandag 5. november kl 17. på Food garage, Sandvika Storsenter.

De som har lyst til å være med er hjertelig velkomne :)

Jeg skal se om det er mulig/nødvendig å bestille bord, om ikke får vi sikkert plass uansett og vi skiller vel oss snart nok ut i mengden (med struttende mager) til at vi finner hverandre!

 

 

 

Gunn-Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda...gjett hvem som må melde avbud på mandag *dypt skuffa* Det ble avgjort i dag at vi må ha ny samling på skolen for å å ferdig gruppeoppgaven i tide...og det på mandag kveld. Den som mener at videreutdanning i tillegg til jobb og være gravid i sjette mnd er barnemat...så deler jeg ikke det synet lengre *totalt slakt om dagen*

Hilsen Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi godt endre det til onsdag samme uke... om alle kan da. Neste uke kan jeg bare på fredagen...

Så da er det opp til Elise og Marit... og om Ellen kan en av de andre dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...kom litt skjevt ut. Mente at dere ikke må bytte bort mandagen om det er da alle dere kan :-) Jeg kommer rekenes på en fjøl neste gang dere møtes da i så fall *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å bytte dag, når alle kan er det jo bare koselig å flytte det en dag eller to ;)

 

Gikk forresten forbi Food Garage i går, det var super mange mennesker der - ser ut som det har blitt et veldig populært sted. Tror jeg skal prøve å booke bord der så vi slipper å stå i kø. Om det er mulig å booke da. Sjekker ut det i dag eller i morgen.

 

Da sier vi at vi treffes onsdag kl 17 i stedet.

 

Gunn-Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Håper du kommer :)

Ringte food garage i stad og spurte og reservasjon av bord, det gikk ikke når man er færre enn 10. Men hun sa det aldri var så mange mennesker der i 17-tiden og kunne nesten garantere oss plass. Så da tar vi vel sjansen på det.

 

Vi sees på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg gikk også forbi Food garage i går rundt 17-18 tiden. Etter en titt på køen og kjapp kalkulasjon over ledige plasser, så osa jeg videre til Ritz på gamledelen og hadde hele cafeen for meg selv mens jeg gumlet kyllingsalat :-)

 

Gleder meg til å treffe dere på onsdag :-) Vi sees :-)

 

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor i Asker, men kan kanskje henge meg på dere?

Men kan ikke først kommende uke fordi mannen er borte og ikke så lett å få barnevakt til 2 åringen.

Men si ifra når dere møtes nestegang så kan jeg henge meg på:)

 

camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg bor på Vøyenenga og har termin 18 februar. Førstemann kom ca 14 dager før termin, så håper jeg føder før 18 februar! Hadde vært hyggelig å få være med dere på neste treff.

Sees ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til både Camilla og "Taifa"!

 

Bare koselig om dere blir med, enten det er i morgen eller ved neste mulighet!

 

Camilla: jeg hadde tenkt å spørre deg om du ville være med til Food Garage da jeg traff deg på yoga´n, men så måtte jeg som vanlig på do etter timen, og da jeg var ferdig hadde du gått

 

Vi sees i morgen kl 17.

 

Gunn-Eva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Reiser til Stavanger i noen dager for å sove litt he, he, ellers hadde det vært hyggelig å treffe dere nå. Men stiller sterkt neste gang. Høres kjempe hyggelig ut.

 

Kos dere på food Garage.

 

Hilsen Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg rakk det ikke i går, håper dere hadde det fint på food garage. Jeg var forresten på kontroll i dag og fikk høre at hvis jeg går til termin, så blir det et barn på 4 men mest sannsynlig til og med 4,5 kilo. Forresten lå hun med setet ned, og beina rett opp, men hun turna en del i dag, så det er ikke sikkert at det blir setefødsel.

En søt liten pike hadde vært helt greit for meg! men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gunn-Eva og jeg ventet på flere, men vi ble bare to... Håper vi blir flere neste gang. Vi benyttet anledningen og tok en tur på Barnashus, og så på alt vi kunne bruke pengene på:)

 

Jeg har vært på UL 3D og fått vite at her kommer det en gutt.

 

Hilsen Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Så kult at du fikk vite at det blir gutt! Det må ha vært fint med 3D UL. Skal vi prøve å treffes litt senere neste gang (19 for eksempel)? Kl 17 er veldig midt i rushet for min del. Håper vi får det til en gang til- minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

og takk for sist Marit - det var koselig!

 

Akkurat kommet hjem fra kurs/spa-jentetur med jobben, deilig å være på hotell og bli litt bortskjemt :)

Sjekket forresten ut en babybutikk over grensen (charlottenberg) og det var stort sett samme priser som her, bare i SEK, så man sparer vel litt på kursen.

 

Vi må absolutt treffes igjen snart - gjerne kl 19. Kanskje vi skulle byttet tlf nr innen, så blir det lettere å få gitt beskjed, evt annet. (Så ikke en blir sittende alene og vente og ingen andre dukker opp!)

 

Hva med å treffes om 2-3 uker? Kanskje på Pannekakehuset på Bærums verk? (eller et helt annet sted, om ikke alle har bil er nok Sandvika lettere...?)

 

Sender ballen videre ang tid og sted!

 

Gunn-Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bærums Verk er helt greit for meg, men jeg må ta forbehold om formen. Er så mye kvalm, at vanskelig å love 100%.

 

Det letteste for meg vil være i 19.00 tiden.

 

Snakkes.

 

Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Tirsdag 4. desember kl 19:00 på Bærums Verk passer fint for meg.

 

Det er jo koselig der før jul og den 4 des er sikkert julegaten oppe. Gleder meg til JUL!

 

Ha det fint så lenge :)

 

Gunn-Eva

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da har jeg notert tirsdag 4. desember kl. 19.00 på Pannekakehuset i boken min. Antar at det er enkelt å finne dere :-)

 

Blir hyggelig.

 

Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...