Gå til innhold

Noen fra Bærum her?

Lykken_er_stor! Fødte 14.02.08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kan det jo faktisk hende at vi møtes på sykehuset eller havner i samme barselgruppe :)

Jeg bor på Gjettum og går til jordmor på Sandvika helsestasjon. Vurderer å ta et fødselsforberedende kurs enten i regi av helsestasjonen eller Bærum sykehus, men det er vel ikke aktuelt å gjøre dette før i des eller jan.

Ellers tenker jeg å begynne på yoga for gravide i Asker.

Hvordan er formen din?

Hei! Formen min har vært helt super. Ikke noe problem. Har begynt å slite litt med hodepine nå, men vet ikke om det er graviditeten eller noe annet...

Jeg har sendt inn forespørsel/innemelding på fødselsforberedene kurs på Bærum Sykehus (som jeg fikk på UL). Regner heller ikke med å ta kurs før tidligs desember. Får vel tilsendt oversikt over timer og innbetaling snart.

Jeg vet ikke om det blir gutt eller jente, da nurket lå med bena i kors på ordinær ul. Ønsker derfor å ta en 3D på Majorstuaklinikken 29. oktober. Dette er vår første så det spiller egentlig ingen rolle, bare veeeldig nysgjerrige:)

Hvordan er formen din da?

Annonse

Så gøy at det er flere i nærheten! Det hadde vært veldig hyggelig å møtes. Jeg kan også stort sett hver kveld, men begynner på Yoga på torsdager nå. Er 50% sykemeldt så kan noen dager i uken også. Men formen er variabel så lager de fleste avtaler med et lite forbehold :(

Annonse

Helt enig at det var kjempekoselig forrige uke. Kanskje vi kan utforske den nye delen av storsenteret neste gang--- er det ikke en Peppes der også (hihi). Veldig kult også om vi blir flere som treffes.

(Dessuten så kom det endelig en liten gave i postkassa mi neste dag. Så det må bety at registreringen på babyverden har vært vellykket.)

Da er vi foreløpig 4 som kan/vil treffes. Koselig :)

Jeg har lyst til å teste ut Bølgen og Moi sin Food garage i nær fremtid (også i den nye delen av Sandvika Storsenter), kanskje dere vil være med?

Tirsdag 6 november feks?

Meho: Jeg tror jeg fant ut litt mer om hvorfor vi ikke har mottatt en pakke fra Libero klubben, de sender visst ut et gavekort når du har 2 mnd igjen til termin. Kortet kan du ta med til en Lindex butikk og få pakken der.

Hei jenter!

Jeg flytter fra skedsmo til Sætre 1 desember, men siden jeg har bodd flere år på Høvik og familien er fra Bærum har jeg valg å føde på B sykehus.

Har termin 20 februar. Er gjerne med på et treff en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...