mamma-til-4 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #26 Skrevet 4. oktober 2007 Hjelp meg å holde tråden opp i kveld og i morgen formiddag så kommer det nok flere skal vi se:) Bare å dytte masse når vi ser den har gått langt ned det:)Ingen som sa noe ang å vente til etter den 20......vel ser det ann et par dager så setter jeg opp en tråd ang dag og tid:)
fleXibel Skrevet 4. oktober 2007 #27 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tror jeg kan Jeg er 28 og vesla er 20mnd
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. oktober 2007 #28 Skrevet 4. oktober 2007 Ja. :-) Vi kan stort sett om vi vet om det i god tid. Bortsett fra mellom 17 og 18 på mandager, hele tirsdag og på torsdag formiddager :-/ da er det andre faste program her, hehe.. Har gutt som straks er 3 år og ei jente på 4 mnd.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 4. oktober 2007 #29 Skrevet 4. oktober 2007 Juhuu! der så du linken min ja ;-) hehe!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. oktober 2007 #30 Skrevet 4. oktober 2007 For noen år siden hadde vi dib-treff i domkirke parken. Hendte vi hadde med oss mat, evt. gikk vi og spiste før eller etter.. Der er det jo stor tumleplass og lekeapparater og det er oversiktlig.. Hadde med oss sitteunderlag, pledd ol. og hadde det riktig så hyggelig og ungene fikk brukt kroppen og beveget seg godt. Eldste vår går i bhg. da, men har mulighet til å ta fri mandag ondag og fredag'er. (Litt stress nå de nærmeste 2 ukene siden vi skal bo et annet sted siden vi skal pusse opp badet, men vi får det vel til på et vis. Regner med vi flytter hjem før oppussingen er ferdig, men vil ikke være her når det er et svært hull i gulvet, :-/ ).
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 4. oktober 2007 #31 Skrevet 4. oktober 2007 Er også med! Går hjemme med mini på 9mnd og storebror er i barnehagen, men han kan ha fri derfra en dag :-)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 4. oktober 2007 #32 Skrevet 4. oktober 2007 Hvis alle skriver hvilken dag det passer+klokkeslett, kanskje vi kan finne en dag og tid som alle kan? Selv kan jeg hver dag, når som helst på dagen...
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 4. oktober 2007 #33 Skrevet 4. oktober 2007 Kan alle dager, helst ikke på mandager, for da vil Erlend være i barnehagen (sykkeldag vettu) :-)
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #36 Skrevet 5. oktober 2007 God morgen...dytt-dytt......
oftebustat Skrevet 5. oktober 2007 #37 Skrevet 5. oktober 2007 God morgen:) Jeg kan tirsdager, torsdager og fredager etter 12. Er 50% sykemeldt fremover,så har god tid. Jeg er 33 år, kommer opprinnelig fra Nord-Norge, har ei som ble 3 i august og er gravid med tvillinger. Det hadde vært kjempekjekt å møttes
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #39 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er hjemme med de to minste og kan stort sett hele tiden:) Dytt-dytt:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #41 Skrevet 7. oktober 2007 Da ble det eventyrfabriken 22.10 kl. 1300 da. Kan ikke alle som kommer taste seg inn på dib treff siden for østfold og si "hvem de er". Tenker hvor mange barn de har og hvor gamle barna er.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #42 Skrevet 7. oktober 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10561774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå