Gå til innhold

Møtes i Fredrikstad ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg å holde tråden opp i kveld og i morgen formiddag så kommer det nok flere skal vi se:)

Bare å dytte masse når vi ser den har gått langt ned det:)Ingen som sa noe ang å vente til etter den 20......vel ser det ann et par dager så setter jeg opp en tråd ang dag og tid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg kan :)

Jeg er 28 og vesla er 20mnd :)

Skrevet

Ja. :-)

 

Vi kan stort sett om vi vet om det i god tid. Bortsett fra mellom 17 og 18 på mandager, hele tirsdag og på torsdag formiddager :-/ da er det andre faste program her, hehe..

 

Har gutt som straks er 3 år og ei jente på 4 mnd.

 

 

Skrevet

Juhuu! der så du linken min ja ;-) hehe!

Skrevet

For noen år siden hadde vi dib-treff i domkirke parken.

 

Hendte vi hadde med oss mat, evt. gikk vi og spiste før eller etter..

Der er det jo stor tumleplass og lekeapparater og det er oversiktlig..

 

Hadde med oss sitteunderlag, pledd ol. og hadde det riktig så hyggelig og ungene fikk brukt kroppen og beveget seg godt.

 

Eldste vår går i bhg. da, men har mulighet til å ta fri mandag ondag og fredag'er.

 

(Litt stress nå de nærmeste 2 ukene siden vi skal bo et annet sted siden vi skal pusse opp badet, men vi får det vel til på et vis. Regner med vi flytter hjem før oppussingen er ferdig, men vil ikke være her når det er et svært hull i gulvet, :-/ ).

Skrevet

Er også med! Går hjemme med mini på 9mnd og storebror er i barnehagen, men han kan ha fri derfra en dag :-)

Skrevet

Hvis alle skriver hvilken dag det passer+klokkeslett, kanskje vi kan finne en dag og tid som alle kan?

 

Selv kan jeg hver dag, når som helst på dagen...

Skrevet

Kan alle dager, helst ikke på mandager, for da vil Erlend være i barnehagen (sykkeldag vettu) :-)

Skrevet

dytt*

Skrevet

dytt dytt :-)

Skrevet

God morgen...dytt-dytt......

Skrevet

God morgen:)

Jeg kan tirsdager, torsdager og fredager etter 12. Er 50% sykemeldt fremover,så har god tid. Jeg er 33 år, kommer opprinnelig fra Nord-Norge, har ei som ble 3 i august og er gravid med tvillinger. Det hadde vært kjempekjekt å møttes :)

Skrevet

dytt dytt...

Skrevet

Jeg er hjemme med de to minste og kan stort sett hele tiden:)

Dytt-dytt:)

Skrevet

dytt*

Skrevet

Da ble det eventyrfabriken 22.10 kl. 1300 da.

 

Kan ikke alle som kommer taste seg inn på dib treff siden for østfold og si "hvem de er". Tenker hvor mange barn de har og hvor gamle barna er.

 

 

Skrevet

dytt*

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...