Gå til innhold

Møtes i Fredrikstad ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som er "hypp" på å møtes for en matbit og hyggelig selskap med unger og det som fører med seg:)Går event ann å sette en dato om noen uker...Noen som vil???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte deg på den andre tråden, men jeg blir gjerne med om jeg kan. Jobber på dagtid da...

Skrevet

Hvis koseklumpen (nicket) blir med også =)

Skrevet

Så du svarte etter at jeg hadde skrevet denne...barseltåke her tror jeg hahaha....ikke noe problem å ta det på ettermiddagen....får prøve å tilpasse oss alle sammen.Blir det mange forskjellige synspunkter ang formiddag og ettermiddag så får vi ta det 2 ganger:)Tar gjerne en matbit ute flere ganger jeg tihi....:)Jeg stiller opp ivertfall:)

Skrevet

Må dytte denne litt så den synes.....

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff. Høres hyggelig ut :-)

Skrevet

Så koselig!Må i dusjen nå så jeg klarer ikke holde denne oppe alene på denne tiden av døgnet:)Skriv dere på,så ser vi hvor mange det blir....

Masse innlegg vet dere damer:)

Skrevet

Må dytte litt til for her går det fort nedover gitt....Hvor ble det av alle damene da?Sovna eller?hahaha.....

Skrevet

Dytter =)

Skrevet

Hvor gamle er barna deres da? Blir gjerne med jeg, går sykemeldt for tiden, så har ikke noe mer fornuftig å fylle dagene med anyway :-/

Emma ble 3 år nå i september.. Var en del på treff med barna i 2005, og vi gikk ofte på restaurant, men følte litt da at vi gjorde det for vår egen skyld, barna fikk liksom ikke utfolde seg, og ha det gøy..

Hva med å ta med mat da, og heller finne på noe ute, så barna får mulighet til å leke og springe? Evnt kan man jo gjøre begge deler, være ute først, og spise etterpå.. Bare noen tanker altså...

Hvor gamle er dere og ungene da? Selv er jeg 22, og Emma som sagt 3 år :-)

Skrevet

Hva med eventyrfabrikken i sarp?

Der kan ungene leke og styre =)

Min er bare 11 mnd han da.. Jeg er 23 år..

Skrevet

Jeg vil jeg vil;)

Har en snuppe som var 2år i juli.

Men jeg jobber da,men har fri som regel en dag i uken;)

Men hadde vært veldig koselig:D

Skrevet

Jeg er foresten 26 år og snuppa 2år og 3 mnd

Skrevet

Eventyr fabrikken er jo fint, men da igjen for de større barna.. Lund's gartneri da? Det passer jo barn og voksne i alle aldre, om ikke noen har allergi da?

Masse flotte dyr å se på :-) Eller et sted hvor det er uteareal med lekeplass..

Kom med flere forslag dere også :-)

Skrevet

Flott at så mange svarer!Ungene må jo bli med og ha det gøy de også!Eventyrfabrikken er helt greit for meg.Hva sier dere andre?

Eventyrfabrikken i Sarpsborg?

Er det noen som vil vi skal vente til etter den 20 så si ifra.Litt viktig at ingen er skikkelig blakke og føler de ikke kan pga det.

Er det ikke ganske dyrt der å spise?

Vi kan jo event gå på McDonalds ved siden av etterpå....

Litt billigere.....Hva sier dere damer?

Jeg stiller da mannssterk med 4 unger og meg selv tihi....nesten halvt fotballlag bare jeg vettu....hahaha....

Skrevet

Var på eventyrfabrikken når junior var 8 mnd, og han storkosa seg..

Lurer på om Lunds har stengt.. Gartneriet har stengt hvertfall, og da har vel dyrehagen stengt også..

Skrevet

Lunds gartneri er også fint,men da blir det litt værforbehold.Tror neppe jeg ser så mange damer med unger i øs-pøs vær der ute hihihi.....

Skrevet

Vi kommer gjerne;)

Men håper bare jeg har fri;)

Skrevet

Lunds er stengt, så det er i grunn utelukket da =)

Skrevet

Gamle er barna dine da? Gjerne eventyr fabrikken for min del, Emma storkoser seg der.. Samme når for meg, men veldig glad om vi kunne tatt det på dagtid, en ukedag, for ellers er det så vanvittig mye folk der oppe, synes det er litt slitsomt..

Sliter litt med sosial angst :-/

Skrevet

Er Lund's stengt? Hvorfor? Åååå, der som det var såå fint å være :-(

Spm om alder på barna var til mamma til 4... Hehe...

Skrevet

Barna mine er 7 år,5 år,17 mnd og 10 uker.....tar med hele bermen jeg:)Mulig mamman min kan ta mini:)

På dagen...Helt grei det.Når på dagen?Går det i 13 tiden?Da får jeg med meg alle vettu og synes jeg hører eldstemann hvis jeg har dratt dit uten han hahahaha......Da lager vi et treff på dagen og et en annen dag på ettermiddagen,hvis det er greit så får alle som vil vært med.

Skrevet

De har sesong-stengt.. Åpner i mars eller rundt der..

Skrevet

Jupp, det høres bra ut :-) Ta gjerne med deg minstemann, eeeeeeeeeeeelsker sånne små knøtt :-) Hehe... Vet det er flere fra fredrikstad her inne, kan jo vente litt og se om det er flere som ville vært med.. Men skal olde øynene åpne, om dere legger ut tid og dato :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...