Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Månede 1 Mamma, jeg er bare 8mm lang, men har alle mine organer. Jeg elsker lyden av din stemme. Alltid når jeg hører den, røre jeg på mine ben. Lyden av ditt hjerte er min favoritt vuggesang. Månede 2 Mamma, i dag lærte jeg hvordan jeg skulle slikke på min tommel. hvis du kan se meg, kan du defentivt fortelle at jeg er en baby. Jeg er ikke stor nok til å forlate mitt hjem enda. Det er så varmt og godt her inne. Månede 3 Vet du hva mamma, jeg er en jente! jeg håper det gjør deg glad. Jeg vil alltid at du skal være glad. Jeg liker ikke når du gråter. Stemmen er så trist. Det gjør med også trist, og jeg gråter med deg selv om du ikke kan høre meg. Månede 4 Mamma, mitt hår har startet å gro. Det er veldig kort og fint, men jeg ønsker mye av det. Jeg bruker mye av min tid til å øve meg. Jeg kan snu på hode, krølle fingrene og tærne, og strekke armene og benene. Jeg er ganske god til det. Månede 5 Du var hos doktoren idag. Mamma, han løy til deg. Han sa at jeg ikke er noen baby. Jeg er en baby mamma, din baby. Jeg tenker og føler. Mamma, hva er abort? Månede 6 Jeg kan høre doktoren igjen. Jeg liker han ikke. Han virker så kald og hjerteløs. Noe trenger seg inn i mitt hjem.. Doktoren kaller det nål. Mamma, hva er det? Det brenner. Vær så snill å stopp han! Jeg kommer meg ikke bort fra det! Mamma!!! HJELP MEG!! vær så snill.. DET SKADER MEG!! MAMMA!!!! NEI!!! Månede 7 Mamma, jeg er ok. Jeg er i Guds hender. Han holder meg. Han fortalte meg om abort. Hvorfor ville du ikke ha meg mamma? ... Et hjerte har stoppet. To øyne vil aldri se. To hender vil aldri røre seg. To ben vil aldri gå. En munn vil aldri snakke.. gjem dette hvis du har ett hjerte ....
Den drygaste Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 syns det er DÅRLIG gjort å legge ut sånne ting her inne! abort er et vanskelig valg i seg selv om ikke dere hønsehjerner skal fyre det opp og slenge ord som barnemorder etter folk! skjerpings!
børdi Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 å herlighet.... det er lovlig med selvbestemt abort her i landet.. La folk få besteme selv uten sånne latterlige kampanjer som du prøver på her.
ragna Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 jeg er imponert annie! tenk at du klarte å fixe dette puslespillet helt alene; merke, kopiere, lime inn. GRATULERER! får du betalt?
Libido- Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 å herlighet.... det er lovlig med selvbestemt abort her i landet.. La folk få besteme selv uten sånne latterlige kampanjer som du prøver på her.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Vi er som regel nokså opplyste. Vi vet hva en abort er. Det er langt fra sånn som du vil ha det til oppover siden her, men det er aldri enkelt. Og jeg vet hvordan en abort foregår, også i land der abort er lovlig langt utover de 12 ukene som (normalt) er grensen her til lands. Og likevel er jeg for selvbestemt abort. Tenk det, du. Informert og allting.
Süsse Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg synes faktisk dette innlegget passer like bra som innlegg som forteller at de skal drepe barnet sitt.
Den drygaste Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 det kalles ikke barn, det kalles EMBRYO din måse...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan vet du det anonym over meg. Du vet ikke hvordan ungen har det. kanskje den har et rent smerte helvette mens aborten pågår! Skal du ha sex burde en vite hva som kan skje. Det eneste trygge for ungen er morens mage. Du tar ungen ut også blir påkjenningen for stor slik at den dør. HI
Süsse Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Hva det kalles på det medisinske språket bryr jeg meg ikke noe om. Det er hva det kalles for meg som mamma som betyr noe.
ragna Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 barnet skal ha det godt etter at det er født også annie. kanskje en grunn til at mor velger abort? det skaftet som er plassert midt i trynet ditt, prøv å tenk litt lengre enn til enden av det neste gang du skal belære noen.
Den drygaste Skrevet 4. oktober 2007 #15 Skrevet 4. oktober 2007 jeg bare flipper litt med deg jeg hadde aldri tatt abort men jeg syns at folk skal få ta et eget valg, det er jo ikke akkurat noen dans på roser! jeg har hatt en SA og det var helt for jævlig! så hvis det er så gale at man faktisk er villig til å gå igjennom et smertehelvete, så syns jeg ikke man skal få noe pes for det.
Süsse Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg orker ikke å diskutere abort i seg selv hver gang det kommer opp, men ville bare si at slike innlegg er ikke noe mindre passende enn andre,
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Det er jo ikke skrevet med egne ord. HI
Gjest MMJ Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 Greit nok det er LOV å ta abort i Norge, men det betyr ikke at det er greitt!!!!! Jeg er i mot at et barn blir drept uansett hvor mange uker, mnd det er... -men,... så svirrer det litt for meg alle barna som blir født og har foreldre som ikke er som foreldre bør være Jeg vet ikke lengre... vil ikke at barn skal dø... men vil heller ikke de skal komme til en verden med foreldre som driter i dem.... Jeg vil at mennesker som har sex skal ta ansvar og ta følgene av hva som kan "komme ut av det".... og så være voskne nok til å være gode foreldre... og få hjelp om det trengs til å være gode foreldre.... eller om de ikke vil være gode foreldre så får de gi barnet til noen som vil være gode foreldre til barnet.... Uff.... Dette innlegget skar seg litt i meg Synes det er så grusomt fælt bare (((((( Der ligger et helt forsvarsløst barn inne i magen liksom...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 Hvert 10.par er ufrivillig barnløse.De ville mer enn gjerne tatt til seg et sånt barn, `lilje.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 og i en perfekt verden skulle vi bare tatt disse uønskede barna og lagt de rett i armene på de barnløse som ønsker seg de så inderlig... Men desverre er det ikke så enkelt. Noen vil ha og kan ikke få, og noen får men skulle ikke hatt. Når jeg ser på to venninner av meg som skaffet seg barn alltfor unge og som til slutt måtte gi de fra seg (den ene til fosterhjem gjennom BV, og den andre til barnets besteforeldre) så hadde det kanskje vært greit at de slapp.. og da tenker jeg på barna.. Den ene av disse barna brukte det første året av sitt liv alene på barnerommet mens mamma satt i stua og drakk med alle knulle-kompisene sine. Men heller et levende helvete enn å få sovne inn i stillhet?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #22 Skrevet 5. oktober 2007 Haha HI din tragiske faen det er veldig få som tar abort mnd6.. hahaha dette blir for dumt... det er mange barn som i dag lever som burde fått slippe men som dessverre er her pga idioter som har proppet mammaene fulle av propaganda. det er veldig trist at man ikke tar hensyn til mor også.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 5. oktober 2007 #23 Skrevet 5. oktober 2007 Det er jo for faen ingen som tar abort når de er 6 måneder på vei! Herregud. Og det er ingen som synes abort er lett. Tro du meg
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #24 Skrevet 5. oktober 2007 Hva med å spørre barna om noen år? "Ville du heller vært død?" Jeg har vært barnehjemsbarn og fosterhjemsbarn pga mine foreldres liv, men ALDRI ville jeg heller vært en abort! Mine barn hadde ikke vært født heller,om jeg var en abort den gangen. Jeg elsker livet! Takk og pris at jeg fikk en god barndom da barnevernet ga meg fosterhjemmet mitt.Men hadde jeg vært adoptert bort tidlig,hadde jeg kanskje hatt flotte foreldre også.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #25 Skrevet 5. oktober 2007 Danmark og Russland,fks. Der er det ikke uvanlig med abort i 6.eller 7.mnd. Kina i 9.mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå